aikuisten tavaraa kirpparille

onko kenellàkààn kokemusta esim. omein vaatteiden myymisestà kirpparilla? siis kannattaako edes yrittàà ja ostaako kukaan. mulla olisi sellaisia vaatteita mitkà eivàt valitettavasti sovi tuon muksun pyòràyttàmisen jàlkeen ja joille ei ole tàllà hetkellà muutenkaan kàyttòà:
- kymmenisen jakkupujua (housu ja/tai hame), jokin mekko, kenkià ja laukkuja

kertokaahan.
 
meni joo
Luulen että hinta ratkaisee aika paljon.
Pidin syksyllä itsepalvelupöydällä kirpparin, lähinnä lasten vaatteita, mutta muutama vaate murkkuikäiselle pojalle ja muutama minun vaate, tosin semmosia, että saattaisi ne paidat mennä miehilläkin / pojilla, farkkukauluspaitoja joita joskus vuonna 1ja2jaNakki käytin.. :p

Hinnaksi laitoin 1 e, löysivät omistajansa.
:)

Eli pelkillä aikuisten vaatteilla et saa pöytävuokraa katettua, ne menee varmaan kaupan jos hinta on halpa. Mitä olisit itse valmis maksamaan kirppisvaatteista?!?! Minä en kovin paljoa!
 

Niin kyllä hyvä ja laadukas tavara varmasti menee kaupan etenkin jos hinta on kohdallaan. Voisin kuvitella, että siistit jakkupuvut olis suht helppo myydä, jos ovat vielä tämän päivän malleja. Ite laitoin keväällä pari jätesäkillistä omaa ja miehen vaatetta konttiin, kun en viitsinyt niitä alkaa hinnoittelemaankaan. Lasten vaatteet käy paljon paremmin kaupaksi. <br><br>
 
Olen ollut aiemmin aika montakin kertaa kirpputorilla myymässä. Isot vaatekoot menevät aina tosi hyvin ja pieniä on vaikeampi saada kaupaksi. Hinta on tietysti oleellinen ja merkkivaatteet menevät yleensä helpommin kaupaksi. Ajattomia malleja ja muotivaatteita saa aika kivasti myytyä. Tietysti riippuu paljon mihin olet menossa myymään vaatteita.
 

Yhteistyössä