V
vierailija
Vieras
Miten teidän perheen aikuiset, jo omillaan asuvat lapset on huomioitu syntymäpäivänä/jouluna? Minkälaisia lahjoja annatte vai annatteko ollenkaan? Meillä tuli miehen kanssa riitaa, kun hänen entisestä liitostaan olevalla pojalla oli syntymäpäivät (24v ) ja mielestäni riittävä lahja oli, kun käytiin kahvilla ja vietiin leivokset lähileipomosta. Oltaisiin viety hänet ja hänen avovaimonsa myös syömään, mutta olivat vasta syöneet. Mies kuitenkin halusi antaa pojalleen viiskymppisen. Minusta se on liikaa, kun ei ole mitään tasavuosia tms. Synttärit tulee toki muistaa ja usein olemmekin kutsuneet pojan ja hänen avovaimonsa syömään meille ja viettämään muuten vain kivaa aikaa yhdessä.
Minusta tuon ikäisen pitäisi tyytyä siihen, että muistetaan yleensäkin jotenkin. Hän kun ei muista isänsä tai minun synttäreitä ollenkaan, isänpäivänäkin tulee ehkä tekstiviesti: "Isänpäivää". Mulla on myös lapsi entisestä liitosta, 17-vuotias tyttö, hän asuu vielä kotona. Hänkin sai syntymäpäivänään leivoskahvit ja käytiin ulkona syömässä. Myöhemmin illalla pelailtiin yhdessä peliä ja käytiin saunassa, tehtiin kasvohoidot ja vain oltiiin yhdessä. Ei aina tarvi tunkea rahaa tai lahjakorttia, muistaminen tärkeintä, vai?
Minusta tuon ikäisen pitäisi tyytyä siihen, että muistetaan yleensäkin jotenkin. Hän kun ei muista isänsä tai minun synttäreitä ollenkaan, isänpäivänäkin tulee ehkä tekstiviesti: "Isänpäivää". Mulla on myös lapsi entisestä liitosta, 17-vuotias tyttö, hän asuu vielä kotona. Hänkin sai syntymäpäivänään leivoskahvit ja käytiin ulkona syömässä. Myöhemmin illalla pelailtiin yhdessä peliä ja käytiin saunassa, tehtiin kasvohoidot ja vain oltiiin yhdessä. Ei aina tarvi tunkea rahaa tai lahjakorttia, muistaminen tärkeintä, vai?