Aikuisopiskelijoita?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

?

Vieras
Mitenkäs kun luin, että aikuiskoulutus paikkoihin on jatkuva haku, niin pääsekö sinne sitten opiskelemaanki heti kun on vaan käyny pääsykokeissa tai tehnyt sen jonkun pääsykoe tehtävän?
 

Yhteistyössä