AIKUISOPISKELIJA

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja höh
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

höh

Vieras
mulle ne törkkää aina ammattikouluja vaikka ikää sen 32v.
huono olen kielissä ja matikassa mutta tykkään auttaa ihmisiä niin vanhuksia kun lapsia ja ole ollut seurakuntatyössä mukana ammattia ei vaan ole:(
ja aina miut pakotetaan teinien kanssa opiskelemaan
kieliä,matikkakin
vielä menee jotenkin mutta kielet:(
toivotonko................

Eihän amiksessa ole kuin muutama hassu kielikurssi. Samat opinnot on aikuisopinnoissakin. Eikä ne muut oppilaat siellä sen parempia ole kuin sinäkään.

Koulutus kannattaa aina, joten nyt vaan koulun penkille.

No ei se nyt niin kamalaa ole olla muita vanhempi, mä olen 11 ½vuotta vanhempi meidän luokan nuorinta. Mulla ittellä ikää nyt 29. Mutta samalla linjalla on ollut aiemmin muakin reilusti vanhempi nainen.

kun oikeesti ei osaa ei enkkua kuin perus jutut ja ruottia öh ei mitään ja matikkaa joo jotain jos hyvä opettaa niin opin laskemaan eli mitkä on minun ammattini...

Alkuperäinen kirjoittaja höh:
tuntuu estävän:( eli minua ollaan kokajan tyrkkäämässä yhteihakuun?? en tajua miksi kun kaverit pääsee tuonne aikuiskoulutukseen....

Ehkäpä sikset pääse, jos et mitään kieliä etkä yhtään matikkaa osaa.
Silloin on ihan hyvä opiskella mahd. alusta asti, kun et nyt peruskouluunkaan takaisin pääse.

Mikä siinä yhteishaussa tökkii?
Aikuiskoulutusta ei aina edes kauheasti kaikkialla ole.

Alkuperäinen kirjoittaja höh:
kun oikeesti ei osaa ei enkkua kuin perus jutut ja ruottia öh ei mitään ja matikkaa joo jotain jos hyvä opettaa niin opin laskemaan eli mitkä on minun ammattini...

Mitäpä jos kävisit työkkärissä ammatinval. psykologilla.

Uusimmat

Yhteistyössä