Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Eri, mutta ei siitä ole kyse, vaan siitä että oletetaan ja esitetään valheellista tietoa ilman, että oikeasti tietää mitään. Et todellakaan voi tietää yhden lepopäivän perusteella, että siellä olisi ollut ketään käymässä, älä siis keksi totuuksia. En siis kiellä, etteikö olisi mahdollista, mutta jotain rajaa nyt näille "tiedoille".
Tää alkaan oleen jo sairaalloista tämä panikoiminen siitä, että K:n lähipiiri olisi paikalla. K:n pitäisi varmaan pitää tiedotustilaisuus erikseen, jokaisella some-kanavalla, ni silloinkin ne teidän mielestä varmaan ois tekoälyllä luotuja 😂
 
vierailija
Olen sitä mieltä, että kyttäämisessä ja stalkkaamisessa on menty aivan liian pitkälle, kun kytätään artistin veljen avovaimon instaa! Ei ole sulla ole missään vaiheessa hälytyskellot kilisseet, että onkohan tässä hommassa menty ehkä hieman liian pitkälle?!
Eikä hän edes tuosta tiedä meneekö Miken puoliso yksin vai jonkun kanssa, itse sepitettyä tuo loppuosa?
 
vierailija
Mitä ihmeen väliä sillä edes on ketä sukua tai lähipiiriä milloinkin käy jollain keikalla? Ei mua ainakaan kiinnosta. Miten se voi edes olla aihe, josta jotain väitellään, en tajua. Ihan sama, oli lähipiiriä käymässä tai on vasta menossa tai ei ole menossa tai vaikka ois koko ajan messissä, mitä ihmeen väliä sillä on yhtään kenellekään täällä shippipalstalla? Te jotka haluatte kuvitella lähipiirin jonnekin ulkomaan keikoille, niin siitä vaan ihan vapaasti, jos jotain nautintoa saatte sellaisen kuvittelusta. Mulle ainakin ihan yks hailee.
 
vierailija
Jep, kaikkeen ei ole pakko reagoida. Varsinkin kun kyse asiasta, jolla ei ole mitään väliä. Turha lähteä jankkaamaan vastaan, kun asia on oikeesti ihan so what.

"Ei pidä provosoitua, kun provosoidaan", sanoi Mauno Koivisto, viisas mies.
 
vierailija
Äärimmäisen epäekologista ois lentää toiselle puolelle Eurooppaa yhdeksi päiväksi pelkän syntymäpäivän takia, kun ei edes ole mitään ihmeempiä juhlia. Ihan noin yleisellä tasolla. Mutta eihän tuota kukaan tosissaan ehdottanutkaan, vaan trollailuhengessä, oletan.
 
vierailija
Mitä ihmeen väliä sillä edes on ketä sukua tai lähipiiriä milloinkin käy jollain keikalla? Ei mua ainakaan kiinnosta. Miten se voi edes olla aihe, josta jotain väitellään, en tajua. Ihan sama, oli lähipiiriä käymässä tai on vasta menossa tai ei ole menossa tai vaikka ois koko ajan messissä, mitä ihmeen väliä sillä on yhtään kenellekään täällä shippipalstalla? Te jotka haluatte kuvitella lähipiirin jonnekin ulkomaan keikoille, niin siitä vaan ihan vapaasti, jos jotain nautintoa saatte sellaisen kuvittelusta. Mulle ainakin ihan yks hailee.
Ja sinä siitä, ettei ole. Pää hiessä siellä rustaat tekstiä, jos sua ei kiinnostaisi, et kirjoittaisi.
 
vierailija
Äärimmäisen epäekologista ois lentää toiselle puolelle Eurooppaa yhdeksi päiväksi pelkän syntymäpäivän takia, kun ei edes ole mitään ihmeempiä juhlia. Ihan noin yleisellä tasolla. Mutta eihän tuota kukaan tosissaan ehdottanutkaan, vaan trollailuhengessä, oletan.
Äärimmäisen epäekologista on myös lentää jonnekin Espanjaan vaan parin päivän lomalle, mutta silti ihmiset tekee niin. Eiköhän K ole sen läheisille rakkaampi kuin joku tekopyhä ekologisuus. Ja K:n euroopan kiertue on juttu joka ei tapahdu ihan joka päivä, niin jo sen vuoksi voi kuvitella menevän.
 
vierailija
Minkä lahjan antaisit Jerelle tänään, jos voisit antaa mitä vaan?
Toi aiemmin sanottu loma/vapaata olisi hyvä. Mutta jos jotain muuta pitäisi antaa niin kakkoskämppä jostain aurinkokohteesta jonne se voisi lentää milloin vaan tekee mieli. Ja elinikäinen lahjakortti business-luokan lentoihin sille + prukoille että se voisi nukkua niillä lennoilla. Sit sen ei tarttisi miettiä mitään mainosdiilijuttuja aurinkomatkoillaan.
 
vierailija
Miksi jollekulle on niin tärkeä nostaa vähän väliä keskusteluun tää lähipiirin mahdollinen läsnäolo keikoilla? Vastauksia on tasan kaksi: on tai ei ole. Kummatkaan tilanteet ei meille kuulu.. Sitä paitsi ketä kiinnostaa? Muuta syytä tähän jatkuvaan kirjoitteluun aiheesta ei ole kuin trollaus. Itse käyn näillä palstoilla kurkkimassa, jos olis välillä ihan kiinnostavia juttuja kiertueeseen,musaan tms. liittyen. Shippaus ei kiinnosta, mutta ei silti häiritse, että joku söpöstelee BK- hommilla. Typeränä pidän näitä yksityiselämän asioista juoruilua. Kaikki jutut niistä perustuu ihan vaan alhaiseen stalkkaukseen ja lennokkaisiin johtopäätöksiin.
 
vierailija
Miksi jollekulle on niin tärkeä nostaa vähän väliä keskusteluun tää lähipiirin mahdollinen läsnäolo keikoilla? Vastauksia on tasan kaksi: on tai ei ole. Kummatkaan tilanteet ei meille kuulu.. Sitä paitsi ketä kiinnostaa? Muuta syytä tähän jatkuvaan kirjoitteluun aiheesta ei ole kuin trollaus. Itse käyn näillä palstoilla kurkkimassa, jos olis välillä ihan kiinnostavia juttuja kiertueeseen,musaan tms. liittyen. Shippaus ei kiinnosta, mutta ei silti häiritse, että joku söpöstelee BK- hommilla. Typeränä pidän näitä yksityiselämän asioista juoruilua. Kaikki jutut niistä perustuu ihan vaan alhaiseen stalkkaukseen ja lennokkaisiin johtopäätöksiin.
No nimenomaan, mutta kun jollain trollilla on niin paha olo, että pitää täällä provoilla, ja sitten jotkut onnettomat provosoituu väittämään sille vastaan. En tosin tiedä, miksi ketään provosoisi, jos on perhettä tms keikoilla, kun sillä ei just oo mitään väliä minkään kannalta. Onneksi illalla taas keikka, niin tulee toivottavasti muuta puheenaihetta.
 

Yhteistyössä