Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Mitä enemmän tuota mainosta katsoo sitå hauskempi se on. Voi Kärtsä.

Ei tuo kyllä vakuuttanut ketään mistään muusta kuin, että loma on ollut mieleen ja seura myös erittäin mieleinen ja epäilen ettei muu ollut tarkoituskaan.
Eihän se nyt ihan putkeen mennyt mut ... Maaliin asti kuitenkin. Suurin osa varmasti uskoo tuon videon jälkeen et he ovat varmasti pari ja nekin kenelle ei edes ole tullut aiemmin mieleen moinen, tuosta videosta varmasti tuli. Homoloma 🤭
 
vierailija
Kärtsän tiedotustaidoissa on kyllä parannettavaa jos tuon piti vakuuttaa ettei tunteita ole enemmänkin. Olen fiilistellyt ystävyyttä ja nyt kyllä näin vain selittelevän homoparin 🫣
 
vierailija
Huvittaa kun joskus edelleen Vauvalla näkee väitettä, että Plussalla on jokin "harras kirkkokuoro". Tänään Vauvalla moni tuntui olevan sitä mieltä, että Kärtsä lopetti nyt shipin, koko juttu todettiin huijaukseksi (osa toki trolleja, mutta ei kaikki), ja täällä onneksi aika erilaiset tunnelmat. :)
 
vierailija
Huvittaa kun joskus edelleen Vauvalla näkee väitettä, että Plussalla on jokin "harras kirkkokuoro". Tänään Vauvalla moni tuntui olevan sitä mieltä, että Kärtsä lopetti nyt shipin, koko juttu todettiin huijaukseksi (osa toki trolleja, mutta ei kaikki), ja täällä onneksi aika erilaiset tunnelmat.
Sielä on muutama äänekäs ja välillä ovat täällä myös.
 
vierailija
En minä tiedä miten asiat on vieraiden ihmisten välillä, mutta omaan silmään tuo nyt kyllä näytti siltä kuin ihminen joka on huono peittämään tunteitaan olosi yrittänyt niin tehdä. Kehonkieli sanoi muuta kuin suu ja suurin ihan mitä sattuu. Taisi olla rakas se Bojan sielä eikä huone. Kuka sanoo hotelli huonetta rakkaaksi ja miksi?
 
vierailija
En minä tiedä miten asiat on vieraiden ihmisten välillä, mutta omaan silmään tuo nyt kyllä näytti siltä kuin ihminen joka on huono peittämään tunteitaan olosi yrittänyt niin tehdä. Kehonkieli sanoi muuta kuin suu ja suurin ihan mitä sattuu. Taisi olla rakas se Bojan sielä eikä huone. Kuka sanoo hotelli huonetta rakkaaksi ja miksi?
Tämä!
 
vierailija
En minä tiedä miten asiat on vieraiden ihmisten välillä, mutta omaan silmään tuo nyt kyllä näytti siltä kuin ihminen joka on huono peittämään tunteitaan olosi yrittänyt niin tehdä. Kehonkieli sanoi muuta kuin suu ja suurin ihan mitä sattuu. Taisi olla rakas se Bojan sielä eikä huone. Kuka sanoo hotelli huonetta rakkaaksi ja miksi?
Ja sit viel seuraavassa stoorissa kuinka kannattaa ottaa tää huone jos haluatte rauhaa ja yksityisyyttä, oli kiva köllötellä siellä Bojanin kanssa. 🙈😂😅
 
vierailija
En minä tiedä miten asiat on vieraiden ihmisten välillä, mutta omaan silmään tuo nyt kyllä näytti siltä kuin ihminen joka on huono peittämään tunteitaan olosi yrittänyt niin tehdä. Kehonkieli sanoi muuta kuin suu ja suurin ihan mitä sattuu. Taisi olla rakas se Bojan sielä eikä huone. Kuka sanoo hotelli huonetta rakkaaksi ja miksi?
Bojan rakastaa Suomea!
 
vierailija
Jos itse mietin millaista paikkaa/huonetta voisin kutsua rakkaaksi, niin semmoinen mihin liittyy paljon muistoja tai missä olisi tapahtunut jotain ikimuistoista
Sepä se. Eikä kyllä yhtään vie ajatuksia siihen että olisi jotain aika merkityksellistä tapahtunut jos se huone niin rakas on.

Tai rakas voi olla tila jossa on itselle tosi rakkaita ihmisiä tai rakas ihminen.

Mutta noin muuten yleensä noin ei puhuta tuohon sävyyn hotellihuoneesta
 
vierailija
Sepä se. Eikä kyllä yhtään vie ajatuksia siihen että olisi jotain aika merkityksellistä tapahtunut jos se huone niin rakas on.

Tai rakas voi olla tila jossa on itselle tosi rakkaita ihmisiä tai rakas ihminen.

Mutta noin muuten yleensä noin ei puhuta tuohon sävyyn hotellihuoneesta
Itse sanoisin, että yleensä rakkaita ovat paikat, joissa on vietetty pidempään tai joiden olemassaolossa on kenties jotain mahdottoman tuntuista. Tai väitän, että harva kutsuisi esim. kotia, johon on muuttanut viikko sitten, rakkaaksi, vaikka siellä olisi rakkaita ihmisiä, mutta vaikkapa aiemmin asunnottomalle koti voisi olla ensihetkestä lähtien tosi rakas.

Itse koen enemmän ilmauksen olevan tässä enemmänkin jotain freudilaisen lipsahduksen ja subtekstin välimaastoa ukkelille itselleen.
 
vierailija
Itse sanoisin, että yleensä rakkaita ovat paikat, joissa on vietetty pidempään tai joiden olemassaolossa on kenties jotain mahdottoman tuntuista. Tai väitän, että harva kutsuisi esim. kotia, johon on muuttanut viikko sitten, rakkaaksi, vaikka siellä olisi rakkaita ihmisiä, mutta vaikkapa aiemmin asunnottomalle koti voisi olla ensihetkestä lähtien tosi rakas.

Itse koen enemmän ilmauksen olevan tässä enemmänkin jotain freudilaisen lipsahduksen ja subtekstin välimaastoa ukkelille itselleen.
Saatat olla oikeassa.

Tuo ele käsi sydämelle tulee kyllä ilmeisesti aika tiedostamattomasti Kärtsälle. Olen huomannut aika usein sen kun puhuu Bojanista muttei tule aina ystävistä vaikka olisivat tärkeitäkin
 

Yhteistyössä