Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Mä uskon, että ystävänkin kanssa voi olla syvempiä tunteita ja jonkinlaista fyysistä kosketusta. Itselläkin ollut muutama samaa sukupuolta oleva ystävä nuorempana, jonka kanssa on ollut pientä ihastusta, flirttiä ja jopa fyysisesti lähennyttiin (humalassa ihan loppuun saakka). Tästä huolimatta he olivat aina minulle juurikin ystäviä ja ehkä just myös "something more". En koskaan ajatellut, että olisin heidän kanssaan ollut pari tai olisin halunnut seurustella.
 
vierailija
Mä uskon, että ystävänkin kanssa voi olla syvempiä tunteita ja jonkinlaista fyysistä kosketusta. Itselläkin ollut muutama samaa sukupuolta oleva ystävä nuorempana, jonka kanssa on ollut pientä ihastusta, flirttiä ja jopa fyysisesti lähennyttiin (humalassa ihan loppuun saakka). Tästä huolimatta he olivat aina minulle juurikin ystäviä ja ehkä just myös "something more". En koskaan ajatellut, että olisin heidän kanssaan ollut pari tai olisin halunnut seurustella.
Rakkautta on hyvin monenlaista. Niiden arvoa yhtään vähättelemättä ja joskus vaikka olisikin parisuhde haluakin ei sekään ole yksinkertaista.

Ja ulkopuolisena ihan mahdoton sanoa mitään varmaa muiden asioista.
 
vierailija
Saatat olla oikeassa.

Tuo ele käsi sydämelle tulee kyllä ilmeisesti aika tiedostamattomasti Kärtsälle. Olen huomannut aika usein sen kun puhuu Bojanista muttei tule aina ystävistä vaikka olisivat tärkeitäkin
Faneista ja keikoista puhuttaessa käsi menee sydämelle usein. Muistan esim.kun puhui Puolan keikoista että yrittää saada sinne keikkoja (silloin ei vielä ollut varmistunut) niin käsi läpytti koko ajan sydämen päällä.
 
vierailija
Onko kellään muuten linkkiä niihin esim tumblrissa edellisiin Tjäreborg-mainosvideoihin Malediiveiltä tai jostain? Silloin puhuttiin, että videoissa ois vaikuttanut olevan kiukkuinen tai ärsyyntynyt? Ihan uteliaan neutraalin vertailun vuoksi! Muistikuvissa oli vähän kiree ku viulunkieli ja näissä uusissa rakkaissa videoissa on varsin rennon olonen:D<3
 

Yhteistyössä