vierailija
Kyllä Kärtsä on sielä myös ollut jos on B ollut. Kun tykkää bändistä ja ollut ennenkin ja ihan lavalla asti
Sehän ei oo ongelma. Voi silti tulla aika kauheaa raivoa niskaan.No mulle on ihan sama jos joku ei usko. En itsekään pidä tuota luotettavana lähteenä.
Hyvä pointti.No siis toi matka on varmaan ollut matkapaketti, johon kuuluu lennot. Ehkä lentänyt Suomeen ja jäänyt pariksi päiväksi, jos toi nyt on totta siis.
Tai vuodeksi, tai vuosikymmeneksi.No siis toi matka on varmaan ollut matkapaketti, johon kuuluu lennot. Ehkä lentänyt Suomeen ja jäänyt pariksi päiväksi, jos toi nyt on totta siis.
Siel ei oo Jerppaa. 🫣30 Seconds To Marsilla on keikka Serbiassa 11.10, luulis et B ois ennemmin menny sinne. Mut toisaalta mä en kyllä enää ylläty yhtään mistään
No jos oli jo lento Suomeen niin miksei30 Seconds To Marsilla on keikka Serbiassa 11.10, luulis et B ois ennemmin menny sinne. Mut toisaalta mä en kyllä enää ylläty yhtään mistään
No eihän sitä se keikka kiinnosta vaan Jerpun seura.30 Seconds To Marsilla on keikka Serbiassa 11.10, luulis et B ois ennemmin menny sinne. Mut toisaalta mä en kyllä enää ylläty yhtään mistään
TottaSiel ei oo Jerppaa. 🫣
Bring it on!Sehän ei oo ongelma. Voi silti tulla aika kauheaa raivoa niskaan.
Ei siinä niin sanota.Siel ei oo Jerppaa. 🫣
Jaa niin Serbiassa ei ole, totta.Ei siinä niin sanota.
Jos saa ilmaisen lennon tänne ja on ajatellut pitää vaikka pari viikkoa lomaa? Saman verran lento Sloveniaan varmaan täältä maksaa kuin Kyprokselta.Ehkä uutta kotia on haluttu esitellä. Vsan pitäisi siihen muutakin syytä olla. Jos nyt totta on tänne tulo
Häh? Jerpalla on oma kiertue silloin eikä taatusti ole silloin 11.10 missään SerbiassaEi siinä niin sanota.
Olisipa niillä pitkä aika yhdessä.Jos saa ilmaisen lennon tänne ja on ajatellut pitää vaikka pari viikkoa lomaa? Saman verran lento Sloveniaan varmaan täältä maksaa kuin Kyprokselta.
Ei tuo mikään varma havainto tosiaan ole. Vaan kiva olisi jos totta olisiEikö tuolla Böörijä kanavalla oo paljon trollausta, en sit tiedä kuinka luotettava "havainto".
Joo ei tää mahdottomalta kuulosta, ehkä on myös lentänyt Suomen kautta Kyprokselle.Jos saa ilmaisen lennon tänne ja on ajatellut pitää vaikka pari viikkoa lomaa? Saman verran lento Sloveniaan varmaan täältä maksaa kuin Kyprokselta.
En ole luullutkaan?Häh? Jerpalla on oma kiertue silloin eikä taatusti ole silloin 11.10 missään Serbiassa
JO-kanavalla toinen jodlasi sattumalta just nyt nähneensä Bojanin. Eiköhän ole saman trollin kynästä molemmat.Eikö tuolla Böörijä kanavalla oo paljon trollausta, en sit tiedä kuinka luotettava "havainto".