Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Mulle on ihan se ja sama onko jotain tapahtunut oikeasti vai ei. Mä tykkään ja haluan hekumoida ajatuksella, että asioita voisi olla tapahtunut tai tapahtua, ja mun mielikuvituksessa niin tapahtuukin. Todellisuus ruokkii mun ajatuksia aina luomani narratiivin kannalta positiiviseen suuntaan, negatiivinen suunta on merkityksetöntä. Mä poimin rusinat pullasta. Sitä shippaus on mulle. Shipissä tosi kiinnostaa vain silloin, jos se tuo itselleni iloa ja mielikuvitus täyttää aukot. Elämän ankeat asiat tapahtuvat muualla, shipissä on vain rakkautta.
 
vierailija
Enpä usko siinä ajassa. Ja kun se ei ollut selkeä. Ei se todista kuin että 2 miestä suutelee. Sopisivat joo heiksi. Vaan voivat olla jotkut muutkin. Kun ei sitä vierestä ole otettu
Niin että jodlaus Jodelissa ja pusukuva erikseen instassa? Miksei postannut sitä kuvaa siihen jodlaukseen vaan "paljasti" vielä nikkinsä instassa vaikka ensin anonyyminä kirjoitti Jodelissa? 🙄
 
vierailija
Vanha kuva kesältä, jota nyt kompostissa mietitään onko tekoälyn tekemä? Siinä kuvassa on muitakin kuin B ja S.
Ei ole feikki. Kuva vaan ei kerro mitään näiden kuvassa olevien suhteista. Kyllähän kaverukset voi kahvilla istua. Ei Bojan sitä ole kieltänyt etteikö he tuntisi toisiaan. Ja sekin voi olla et ovat panneet joskus. Ei se tarkoita kuitenkaan et olisivat seurustelusuhteessa. En ymmärrä mikä pointti väittää väärennetyksi.
 
vierailija
Ei ole feikki. Kuva vaan ei kerro mitään näiden kuvassa olevien suhteista. Kyllähän kaverukset voi kahvilla istua. Ei Bojan sitä ole kieltänyt etteikö he tuntisi toisiaan. Ja sekin voi olla et ovat panneet joskus. Ei se tarkoita kuitenkaan et olisivat seurustelusuhteessa. En ymmärrä mikä pointti väittää väärennetyksi.
Hus kompostiin siitä. Täällä on parempia keskustelunaiheita.
 
vierailija
Niin että jodlaus Jodelissa ja pusukuva erikseen instassa? Miksei postannut sitä kuvaa siihen jodlaukseen vaan "paljasti" vielä nikkinsä instassa vaikka ensin anonyyminä kirjoitti Jodelissa?
En tiedä. Ei ollut mikään ihmisen nimellä se insta. Itse en levitä kun ei sielä näy enää kuvaa ja kun ei se kuva todista mitään. Ehkei ollut jodelilaisen kuva edes
 

Yhteistyössä