Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Kirjoitanpa nyt minäkin vähän analyysiä. Bluzan liveversio on mun mielestä vähän liian koliseva, selkeesti vasta demo. Ja myös aika semmonen perusballadi.

Mutta sitten tää studioversio: akustinen alku on mun mielestä aivan ihana! Kaunis melodia pääsee siinä tosi hyvin esiin. En tunne instrumentteja riittävän hyvin, mutta biisin edetessä toi matala hyristely taustalla, mikä ikinä sen tekeekään, on hienoa myös! Ja toka kertosäe!

Ainoa asia, mikä vähän häiritsee, on värisevä syntsa (?). Sen ois voinu jättää kokonaan pois.
Joo toi syntsa on minustakin vähän liian hallitseva, Jan vähän innostunut. 😅
 
vierailija
Mutta eihän tuossa biisissä ole muille kuulijoille kuin shippareille mitään seksuaaliseen suuntautumiseen liittyvää? Itse uskon että B ei vaan halua päivittää someen mitään tai laittaa korkeintaan huomenna yhden stoorin. Tai sitten jännittää biisin vastaanottoa.
No eeei, mutta ajattelin, että jos siltä kysytään, kenestä se on. Jokereilla on ollut minusta harvinaisen vähän rakkauslauluja, usein se teema on joku vähän muu. Niin kotimaansa mediaa voisi luulla kiinnostavan.
 
vierailija
Outoa, että tää kuulosti paljon paremmalta Youtube music:issa kuin Spotifyssä, molemmissa ilmaiset versiot käytössä. Ostin sen kyllä erikseen myös Applelta, kun maksoi vaan sen 1,29 eur, eikös siitä tullut niitä lisäkuunteluita.
Spotifylla ei muistaakseni saa äänenlaatua asetettua paremmaksi ilmaisversiolla (niitä on neljä eri tasoa).
 
vierailija
Mä syön sanani siitä, että Bluza ei sais yhtä paljon kuunteluita kuin Sbj. Tätä on jotenkin helpompi kuunnella, Sbj on niin kova ja koliseva, varsinkin se alku. Tää on soljuvampi, sopii myös taustalle, mihin Sbj ei itsellä ainakaan sovi. Mulla ei ole Sbj edes soittolistalla sen takia. Tää vois mennäkin.
 
vierailija
Mutta eihän tuossa biisissä ole muille kuulijoille kuin shippareille mitään seksuaaliseen suuntautumiseen liittyvää? Itse uskon että B ei vaan halua päivittää someen mitään tai laittaa korkeintaan huomenna yhden stoorin. Tai sitten jännittää biisin vastaanottoa.
Suurin osa faneista tai laajemmasta yleisöstä ei tosiaan liitä sitä K:hon millään tavalla, eikä siinä ole varsinaisesti mitään paljastavaa seksuaalisen suuntautumisen kannalta, joten en kans saa oikein kiinni tuosta ajatuksenjuoksusta.
 
vierailija
Mun kuvitelmaa, en väitä todeksi.
Mut mä mietin, että jos hän ois liikkumassa jostain kaapista ulos ja häntä jännittää se, niin voikohan se auttaa, kun kerta kerralta huomaa, ettei mitään pahaa tapahtunutkaan? Ja uskaltais aina vähän lisää, tai rennommin. Kun vaikea kuvitella, että edes se Nt:n ”kädet puuskassa Vedenpään haastattelussa” -Bojan ois julkaissut Bluzaa. Hyvä kun puhui Jerestä mitään.
Ja missä olemmekaan nyt? Tai siis hän on
(Oman kullan kainalossa !)
Tosta biisistä ei kyllä millään saa yhteyttä käärijään ellei oo enempää tätä saagaa seurannut (eli suurin osa kuuntelijoista). Et en usko tän olevan kyseessä. Mietin kans et onko tämä jotenkin erityisen hlökohtainen tai arka biisi hälle, mut toisaalta niin tais olla everybody's waiting ja sitä promosi tosi paljon 😅 Tai sit on vaa todennut et sen promoaminen ei juurikaan vaikuta mihinkään kuuntelumääriin (kuten EW:n kohdalla) eikä nyt sit jaksa siihen panostaa, erityisesti lomalta
 
vierailija
Bojanin kohdalla voi olla, että jo tuo K yhteys on voinut olla sellainen mitä on jännittänyt ja nyt on huomannut ettei tuosta mitään kummaa ole tapahtunut vaikka vähän pöljiä kysymyksiä onkin tullut. Kokoajan on rohkeammin puhunut. Siihen huumorilla esitettyyn treffijuttunkin vastasi ihan tosissaan oloisesti. Ei tapahtunut mitään hirveää.
 
vierailija
Suurin osa faneista tai laajemmasta yleisöstä ei tosiaan liitä sitä K:hon millään tavalla, eikä siinä ole varsinaisesti mitään paljastavaa seksuaalisen suuntautumisen kannalta, joten en kans saa oikein kiinni tuosta ajatuksenjuoksusta.
Jos Bojan pelkää, että näkemys siitä, että ”se on siitä Käärijästä, Bojan rakastui häneen” saa valtaa. Että jotkut rupeaa levittämään sitä Sloveniassa niille, jotka ei tiedä. Sitä pohdiskelin.
 
vierailija
Sori kielletystä aiheesta, mut voi olla ettei halua promota rakkauslaulua, jos pelkää ihmisten yhdistävän sen suoraan Sadieen, kun vähän aikaa sitten tästä juoruttu (ja ite en usko heillä mitään olevan, mut voisin kuvitella, että haluaa välttää aihetta ettei Sadieta, joka myös yksityisyydestään tarkka, aleta liikaa ottamaan mukaan juttuihin)
 
vierailija
Jos Bojan pelkää, että näkemys siitä, että ”se on siitä Käärijästä, Bojan rakastui häneen” saa valtaa. Että jotkut rupeaa levittämään sitä Sloveniassa niille, jotka ei tiedä. Sitä pohdiskelin.
Mutta kun ei tuosta millään saa Käärijä-biisiä mun mielestä (toki shipatessa joo), ihan perus rakkauslaulu se on. Kauniit sanat toki.

Ja muistan että B Onan sanoista kysyttäessä kertoi että on ollut itse samanlaisessa tilanteessa eikä halua puhua siitä sen enempää, joten en usko että hän ei osaisi olla kommentoimatta asiaa Bluzankin kohdalla halutessaan eikä kukaan sitä ihmettelisi.
 
vierailija
Sori kielletystä aiheesta, mut voi olla ettei halua promota rakkauslaulua, jos pelkää ihmisten yhdistävän sen suoraan Sadieen, kun vähän aikaa sitten tästä juoruttu (ja ite en usko heillä mitään olevan, mut voisin kuvitella, että haluaa välttää aihetta ettei Sadieta, joka myös yksityisyydestään tarkka, aleta liikaa ottamaan mukaan juttuihin)
No en kyllä usko ihmisten mitenkään yhdistävän, kun B on haastattelussa kertonut ystävä ja kollega. Lisäksi joksut on kertoneet, ettei liity Lontoon tuttavuuksista. Ja eikös Krisiltä lipsahtanut se He pronomini myöskin.
 

Yhteistyössä