Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Olisi kyllä kumma, jos ei Bojan edes yhtä stooria pistäisi Bluzasta Onhan se kuitenkin kaikkia muita biisejä jotenkin promonnut vaikka muuten olisi somessa hiljaa. Ehkäpä huomenna viimeistään
Mun kuvitelmaa, en väitä todeksi.
Mut mä mietin, että jos hän ois liikkumassa jostain kaapista ulos ja häntä jännittää se, niin voikohan se auttaa, kun kerta kerralta huomaa, ettei mitään pahaa tapahtunutkaan? Ja uskaltais aina vähän lisää, tai rennommin. Kun vaikea kuvitella, että edes se Nt:n ”kädet puuskassa Vedenpään haastattelussa” -Bojan ois julkaissut Bluzaa. Hyvä kun puhui Jerestä mitään.
Ja missä olemmekaan nyt? Tai siis hän on 🥰
(Oman kullan kainalossa !)
 
vierailija
Kirjoitanpa nyt minäkin vähän analyysiä. Bluzan liveversio on mun mielestä vähän liian koliseva, selkeesti vasta demo. Ja myös aika semmonen perusballadi.

Mutta sitten tää studioversio: akustinen alku on mun mielestä aivan ihana! Kaunis melodia pääsee siinä tosi hyvin esiin. En tunne instrumentteja riittävän hyvin, mutta biisin edetessä toi matala hyristely taustalla, mikä ikinä sen tekeekään, on hienoa myös! Ja toka kertosäe!

Ainoa asia, mikä vähän häiritsee, on värisevä syntsa (?). Sen ois voinu jättää kokonaan pois.
 
vierailija
Mun kuvitelmaa, en väitä todeksi.
Mut mä mietin, että jos hän ois liikkumassa jostain kaapista ulos ja häntä jännittää se, niin voikohan se auttaa, kun kerta kerralta huomaa, ettei mitään pahaa tapahtunutkaan? Ja uskaltais aina vähän lisää, tai rennommin. Kun vaikea kuvitella, että edes se Nt:n ”kädet puuskassa Vedenpään haastattelussa” -Bojan ois julkaissut Bluzaa. Hyvä kun puhui Jerestä mitään.
Ja missä olemmekaan nyt? Tai siis hän on
(Oman kullan kainalossa !)
Mutta eihän tuossa biisissä ole muille kuulijoille kuin shippareille mitään seksuaaliseen suuntautumiseen liittyvää? Itse uskon että B ei vaan halua päivittää someen mitään tai laittaa korkeintaan huomenna yhden stoorin. Tai sitten jännittää biisin vastaanottoa.
 
vierailija
Jos kuuntelee perunalla, saa muusia korvat täyteen.
Hommasin äskettäin uudet nappikuulokkeet (vastamelu) ja hoksasin miten paljon kuuntelukokemukseen pystyin vaikuttamaan niihin kuuluvan puhelinapin avulla. Samalla lailla ainakin maksullisesta Spottaristakin kannatta tsekata äänen laatu yms. asetukset.
 
vierailija
Outoa, että tää kuulosti paljon paremmalta Youtube music:issa kuin Spotifyssä, molemmissa ilmaiset versiot käytössä. Ostin sen kyllä erikseen myös Applelta, kun maksoi vaan sen 1,29 eur, eikös siitä tullut niitä lisäkuunteluita.
 

Yhteistyössä