Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Miten aattelit, että tapaavat? Että Joksut ajais toistamiseen kahden viikon sisällä Serbiaan tavatakseen Kn ja gfn lyhyesti. Vaikka kohta on colder monthskin tulossa. Siinäpähän odottelette.
Onko sun jotenkin kauhean vaikea antaa muiden iloita ja deluluilla, kuten shippiin kuuluu? Ehkä komposti voisi olla sulle sopivampi paikka, jos et tykkää osallistua fiilistelyyn ja leikkiin täällä.
 
vierailija
Miten aattelit, että tapaavat? Että Joksut ajais toistamiseen kahden viikon sisällä Serbiaan tavatakseen Kn ja gfn lyhyesti. Vaikka kohta on colder monthskin tulossa. Siinäpähän odottelette.
Mä oon se ei-shippaaja ja oon samaa mieltä jonkun kanssa, joka kirjoitti, että K heittelee nyt sen tyylisiä vihjeitä, että on ne varmaan tapaamisesta sopineet. Ehkä joksut hakevat heidät Sloveniaan pariksi päiväksi tai jotain. Mutta pianhan se nähdään toteutuuko. 😄
 
vierailija
Mä oon se ei-shippaaja ja oon samaa mieltä jonkun kanssa, joka kirjoitti, että K heittelee nyt sen tyylisiä vihjeitä, että on ne varmaan tapaamisesta sopineet. Ehkä joksut hakevat heidät Sloveniaan pariksi päiväksi tai jotain. Mutta pianhan se nähdään toteutuuko.
Jatkuvastihan K tota mr lonelya viljelee, eikä se oo mitenkään viitannut Bn tapaamiseen.
 
vierailija
Mä oon se ei-shippaaja ja oon samaa mieltä jonkun kanssa, joka kirjoitti, että K heittelee nyt sen tyylisiä vihjeitä, että on ne varmaan tapaamisesta sopineet. Ehkä joksut hakevat heidät Sloveniaan pariksi päiväksi tai jotain. Mutta pianhan se nähdään toteutuuko.
Ja kyllähän B kommentoi kolme viikkoa takaperin K:lle Instagramissa näkemisen odottamisesta. Ja paljonkin puitu meinasiko B siinä Petran videossa yhdestä vai kahdesta tapaamisesta. Itse uskon myös että ihan hyvin voisivat päivän tai pari käydä Ljubljanassa. Se kylmien kuukausien loma lienee joku muu ja mahdollisesti ihan muussa maassa.
 
vierailija
Miten aattelit, että tapaavat? Että Joksut ajais toistamiseen kahden viikon sisällä Serbiaan tavatakseen Kn ja gfn lyhyesti. Vaikka kohta on colder monthskin tulossa. Siinäpähän odottelette.
No ajattelin että K ja gf tai mikä ikinä se K:n seurue onkaan vuokraavat auton ja ajavat Ljubljanaan tai vaihtoehtoisesti lentävät sinne. Miksi Joksujen pitäisi tulla K:n luo?
 
vierailija
Joo ei tuu. On avokin kanssa tuolla ja varmaan huomenna lentävät kotiin.
Avokki on ollut koko ajan kuvioissa mukana ehkä ekaa viisuviikkoa ja prepartyjä lukuunottamatta. Plus NT:n aikaista matkaa Turkuun. Että eiköhän B ole jo hyväksynyt sen asian, että jos haluaa K:n niin pakettiin kuuluu mukaan NM. Olipa nyt sitten kyseessä pelkkä ihana ystävyys tai something more tai joku muu järjestely.
 
vierailija
Minulla on tunne, että Kärtsällä voi olla räppiosuus jossakin Joksujen biisissä, mikä heillä olisi nyt mahdollisen Kärtsän Sloveniassa vierailun yhteydessä tarkoitus äänittää. Mainittiinhan tuossa Q&A:ssa myös crazy vocals, mihin se nyt sitten viittaakaan, mutta voisihan sekin olla viittaus vaikka Kärtsään.
 
vierailija
Turha tässä on mitään tappelua saada aikaan. Pitää seurata tilannetta silmät ja korvat höröllä. Jos yhtään ois aikaa nähdä niin kummallista työntää mahdollisuus hukkaan, kun ollaan käytännössä HKI - Oulu ajomatkan päässä toisistaan. Vähän lyhyemmänkin. Onhan Joksutkin käyneet siellä gaalassa ja Bojan matsissa vaikka levynteko on kesken. Jeren mahdollisista kiireistä paha sanoa, mutta onko sitten muutama ekstralomapäivä liikaa. No huomiseen - tai tähän päivään siis!
 
vierailija
Turha tässä on mitään tappelua saada aikaan. Pitää seurata tilannetta silmät ja korvat höröllä. Jos yhtään ois aikaa nähdä niin kummallista työntää mahdollisuus hukkaan, kun ollaan käytännössä HKI - Oulu ajomatkan päässä toisistaan. Vähän lyhyemmänkin. Onhan Joksutkin käyneet siellä gaalassa ja Bojan matsissa vaikka levynteko on kesken. Jeren mahdollisista kiireistä paha sanoa, mutta onko sitten muutama ekstralomapäivä liikaa. No huomiseen - tai tähän päivään siis!
👍
 
vierailija
Minulla on tunne, että Kärtsällä voi olla räppiosuus jossakin Joksujen biisissä, mikä heillä olisi nyt mahdollisen Kärtsän Sloveniassa vierailun yhteydessä tarkoitus äänittää. Mainittiinhan tuossa Q&A:ssa myös crazy vocals, mihin se nyt sitten viittaakaan, mutta voisihan sekin olla viittaus vaikka Kärtsään.
Tuntuu, että Joksujen levy ei teitä kiinnosta sellaisenaan, kun koko ajan hoette K:n osuutta jossakin biisissä? Grazy vocals voi olla ihan muutakin. Onhan B tehnyt Demonissa huutoja. Voi olla ihan samantapaisia tai vastaavia
 
vierailija
Tuntuu, että Joksujen levy ei teitä kiinnosta sellaisenaan, kun koko ajan hoette K:n osuutta jossakin biisissä? Grazy vocals voi olla ihan muutakin. Onhan B tehnyt Demonissa huutoja. Voi olla ihan samantapaisia tai vastaavia
Minäkin ajattelen että Bojanin vokaaleista siinä on kyse. Ja levy kyllä kiinnostaa niin paljon, etten jaksais millään odottaa sitä. 🔥
 

Yhteistyössä