Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
vierailija
Jos niin on, niin onpa erikoista. Mitä hän tekisi suomella.
Onhan täällä paljon kuuntelijoita. Voisivatkohan K:n kanssa tehdä joskus yhteisbiisiä suomeksi? Vaikea uskoa että JO lähtisi kuitenkaan täysin omaa biisiä suomeksi tekemään. Tai sitten tapaavat K:n häiden jälkeen ja siksi Jan vitsailee että opiskelee suomea atm (tällä hetkellä). 😄 Tai heitti jutun muuten vaan vitsinä, kukapa tietää.
 
vierailija
Ihan vaan ystävyyden takiako opiskelisi kieltä, josta ei suurempaa hyötyä maailmalla ole. Vai onko Suomi tehnyt niin suuren vaikutuksen, kun on ottanut joksut hyvin vastaan, että kielikin kiinnostaa.
Voihan B olla sellainen että tykkää kielistä muuten vaan ja kun hyvä ystävä on Suomesta ja täällä on paljon kuuntelijoita niin kiinnostaa opiskella huvikseen kieltäkin.
 
vierailija
Ihan vaan ystävyyden takiako opiskelisi kieltä, josta ei suurempaa hyötyä maailmalla ole. Vai onko Suomi tehnyt niin suuren vaikutuksen, kun on ottanut joksut hyvin vastaan, että kielikin kiinnostaa.
Itse pidin heittoa vitsinä, mutta ihmiset kyllä opiskelevat kieliä mitä oudoimmista syistä. Olen esim. tavannut tyypin, joka opiskeli fääriä eli Färsaarten kieltä jonkin metallibändin takia, ja eräs kaverini totesi kerran, että opiskelee mieluummin kieltä A kuin B siksi, että kieli A on vähemmän hyödyllinen.
 
vierailija
Ihan vaan ystävyyden takiako opiskelisi kieltä, josta ei suurempaa hyötyä maailmalla ole. Vai onko Suomi tehnyt niin suuren vaikutuksen, kun on ottanut joksut hyvin vastaan, että kielikin kiinnostaa.
Miksi ei? Heillä tuntuu olevan hyvin lämpimät välit joten en ihmettele yhtään. Ja toki myös Joksuilla on erityisen paljon faneja Suomessa, sekin varmaan innostaa.
 
vierailija
Ihan vaan ystävyyden takiako opiskelisi kieltä, josta ei suurempaa hyötyä maailmalla ole. Vai onko Suomi tehnyt niin suuren vaikutuksen, kun on ottanut joksut hyvin vastaan, että kielikin kiinnostaa.
Minusta ei ole mitenkään mahdoton ajatus, että Bojan olisi ryhtynyt opiskelemaan suomea Jeren takia. Itsekin olen myös alkanut opiskella ainakin perusteet kielestä, kun on tullut sellainen tilanne, että olen paljon tekemisissä jonkun henkilön kanssa, jonka äidinkieltä en valmiiksi osaa.
 

Yhteistyössä