Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Ei mun mielestä näytä Pötsiltä, vähemmän karvainen Ja luulen myös, että Pötsi on noiden kanssa samaa ikäluokkaa, tämä näyttää vanhemmalta. Eikä taida piuhamieskään olla.
No onko sitten Härtsän isä? Piuhamiestä eniten veikkaa ja hän jäi mun mielestä lomalle myös, postasi jotain rantsukuvia ja näkyi mun mielestä siellä veneilläkin.
 
vierailija
Hyvää alkavaa viikonloppua puutarhureille ja kaikille! 🍂

Jos teidän pitäisi kuvata tämänhetkistä olotilaanne/fiiliksiänne jollakin Käärijän tai Joker Outin biisillä, mikä se olisi? Valintaan voi vaikuttaa sanat ja/tai tunnelma.
 
vierailija
Hyvää alkavaa viikonloppua puutarhureille ja kaikille!

Jos teidän pitäisi kuvata tämänhetkistä olotilaanne/fiiliksiänne jollakin Käärijän tai Joker Outin biisillä, mikä se olisi? Valintaan voi vaikuttaa sanat ja/tai tunnelma.
Hirttää kiinni.

T. Olen palstaillut viime aikoina kompostissa. Popparit ei enää maistu, liikaa actionia.
 
vierailija
Kiitos vastauksesta, hyvä biisivalinta. Voit kokeilla luukuttaa sitä ihan kunnolla niin ehkä se auttaa fiiliksiisi
Joo tai pitäisi opetella pysymään poissa silloin kun jankkaukset alkaa, vaikka muuten olisi miten mielenkiintoista keskustelua. Ei mulla ole tommoista staminaa kuin niillä jotka jaksaa jankata loputtomiin.

Hirttää kiinni on muuten yksi ekoista Kärtsän biiseistä joihin rakastuin heti UMK:n jälkeen.

Oon aina ollut "hieman" snobi musiikin suhteen ja räppi ei ole ikinä ollut mieleen, etenkään suomenkielinen. Aina olen paasannut laulutaidosta, mahtavasta äänestä, fiksuista sanoista ja olin vielä silloin aika pöllämystynyt siitä, että rakastuin CCC:han. Enkä edes ensikuulemalta enkä videon perusteella, koska ennakkoluulot oli karmeat kun olin lukenut sen Kärpän UMK-esittelyn, vaan vasta ekan live-esityksen jälkeen. Sitten hiljalleen ajauduin kuuntelemaan muuta tuotantoa enkä tykännyt. Muistaakseni Rock Rockia jaksoin kuunnella 15-20 sekuntia (nykyään yksi mun kaikkien aikojen lempibiiseistä).

Mutta Hirttää Kiinni iski ja upposi. Sanat on modernia runoutta. Voisin kuunnella tätä kohtaa loputtomiin:

Oon mun pysäkillä, mutta ovet ei aukee
Koitan huutaa ja bussikuski päättää
Lähtee liikkeelle kesken mun lauseen
Nyt kiukuttaa, joudun dallaa sateessa kintut märkänä
Ja kaiken kukkuraks on pikkunälkä
Sillä palaneest paahtoleiväst putos kinkut päältä eli
Taas hirttää kiinni
Jäi välistä dinneri
Oon niinku liza minelli
Eli kauhee diiva ilman snickersii (kiukuttaa)


Siis ihan mahtavaa. Ja takuulla saa aina hyvälle tuulelle.

Kiitos ja anteeksi tästä rakkauskirjeestä Kärpälle ja Hirttää Kiinni -biisille. Kuten saattaa huomata, aiheuttaa minussa äärettömän voimakasta hurmosta ja innostusta 😄
 
vierailija
Joo tai pitäisi opetella pysymään poissa silloin kun jankkaukset alkaa, vaikka muuten olisi miten mielenkiintoista keskustelua. Ei mulla ole tommoista staminaa kuin niillä jotka jaksaa jankata loputtomiin.

Hirttää kiinni on muuten yksi ekoista Kärtsän biiseistä joihin rakastuin heti UMK:n jälkeen.

Oon aina ollut "hieman" snobi musiikin suhteen ja räppi ei ole ikinä ollut mieleen, etenkään suomenkielinen. Aina olen paasannut laulutaidosta, mahtavasta äänestä, fiksuista sanoista ja olin vielä silloin aika pöllämystynyt siitä, että rakastuin CCC:han. Enkä edes ensikuulemalta enkä videon perusteella, koska ennakkoluulot oli karmeat kun olin lukenut sen Kärpän UMK-esittelyn, vaan vasta ekan live-esityksen jälkeen. Sitten hiljalleen ajauduin kuuntelemaan muuta tuotantoa enkä tykännyt. Muistaakseni Rock Rockia jaksoin kuunnella 15-20 sekuntia (nykyään yksi mun kaikkien aikojen lempibiiseistä).

Mutta Hirttää Kiinni iski ja upposi. Sanat on modernia runoutta. Voisin kuunnella tätä kohtaa loputtomiin:

Oon mun pysäkillä, mutta ovet ei aukee
Koitan huutaa ja bussikuski päättää
Lähtee liikkeelle kesken mun lauseen
Nyt kiukuttaa, joudun dallaa sateessa kintut märkänä
Ja kaiken kukkuraks on pikkunälkä
Sillä palaneest paahtoleiväst putos kinkut päältä eli
Taas hirttää kiinni
Jäi välistä dinneri
Oon niinku liza minelli
Eli kauhee diiva ilman snickersii (kiukuttaa)


Siis ihan mahtavaa. Ja takuulla saa aina hyvälle tuulelle.

Kiitos ja anteeksi tästä rakkauskirjeestä Kärpälle ja Hirttää Kiinni -biisille. Kuten saattaa huomata, aiheuttaa minussa äärettömän voimakasta hurmosta ja innostusta
😄
 
vierailija
Hyvää alkavaa viikonloppua puutarhureille ja kaikille!

Jos teidän pitäisi kuvata tämänhetkistä olotilaanne/fiiliksiänne jollakin Käärijän tai Joker Outin biisillä, mikä se olisi? Valintaan voi vaikuttaa sanat ja/tai tunnelma.
Kärtsältä Menestynyt yksilö kuvaa aika hyvin sanoitukseltaan mun yleisfiilistä elämästäni. Tänpäivästä sadepäivän vähän väsynyttä ja kipeää tunnelmaa ehkä kuvastaa Metulji tai Padam, enemmän viboiltaan kuin tarkasti sanoituksiltaan.
 
vierailija
Kärtsältä Menestynyt yksilö kuvaa aika hyvin sanoitukseltaan mun yleisfiilistä elämästäni. Tänpäivästä sadepäivän vähän väsynyttä ja kipeää tunnelmaa ehkä kuvastaa Metulji tai Padam, enemmän viboiltaan kuin tarkasti sanoituksiltaan.
Aika samiksia siis ollaan kun itse vastasin Padam jaMenestynyt yksilö. Vaikka Metuljia en saakaan oikein liittymään tunnelmaltaankaan.
 

Yhteistyössä