Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Olen nyt aamuhapan kun en tykkää olla hereillä näin aikaisin, mutta olisi kiva, jos laittaisitte kommenttiin, mihin kuvaan viittaatte. Nyt on selattu läpi x ja tumblr ja lopulta sitten insta, että sain selville, mistä täällä keskustellaan. Ja kyllä, joku laittoi MC:n stoorin, mutta kun olen luupää, niin en tajunnut, että kaikki muutkin on instasta vaikkakaan ei MC:ltä.
 
vierailija
Olen nyt aamuhapan kun en tykkää olla hereillä näin aikaisin, mutta olisi kiva, jos laittaisitte kommenttiin, mihin kuvaan viittaatte. Nyt on selattu läpi x ja tumblr ja lopulta sitten insta, että sain selville, mistä täällä keskustellaan. Ja kyllä, joku laittoi MC:n stoorin, mutta kun olen luupää, niin en tajunnut, että kaikki muutkin on instasta vaikkakaan ei MC:ltä.
Tietenkin kaikki linkittämätön, päähenkilöihin viittaava ei-spekulatiivinen realismikeskusteltu on instasta. Vai kenellä päähenkilöistä on tili Tumpussa tai X:ssä? En siis kommentoinut ilman linkkejä, mutta olin avannut instan ennen ketjuja ja 🩷🩷 nähnyt Bojanin ❤❤ pallukan.
 
vierailija
Olen nyt aamuhapan kun en tykkää olla hereillä näin aikaisin, mutta olisi kiva, jos laittaisitte kommenttiin, mihin kuvaan viittaatte. Nyt on selattu läpi x ja tumblr ja lopulta sitten insta, että sain selville, mistä täällä keskustellaan. Ja kyllä, joku laittoi MC:n stoorin, mutta kun olen luupää, niin en tajunnut, että kaikki muutkin on instasta vaikkakaan ei MC:ltä.
Mulla taas ei ole aavistustakaan, mistä sä puhut nyt.
 
vierailija
Kai hoksaat että B on ihan eri henkinen kuin sinä? Arvostaa muita ja varmasti ystäviään ihan erityisesti, arvostaa myös kaikkia ammatteja ja toivoi lisää arvostusta perinteisille ns. työläisammateille.
Ei kukaan hänen ystäviensä arvostamisesta tai muista ammateista tässä mitään puhunut, miksi sä niihin viittaat? Vaan onko edes K:n musiikin fani varsinaisesti tai että haluako katsoa keikkaa huonolta näkyvyydeltä jne.
 
vierailija
Ei kukaan hänen ystäviensä arvostamisesta tai muista ammateista tässä mitään puhunut, miksi sä niihin viittaat? Vaan onko edes K:n musiikin fani varsinaisesti tai että haluako katsoa keikkaa huonolta näkyvyydeltä jne.
Katso mihin vastaat. Keskustelu ei koskenut mitenkään Käärijää vaan Jokereita lämpännytä JCtä, jonka joku päätti haukkua ihan paskaksi.
 
vierailija
Koska keskustelussa oli mainittu, että Jokerit ei varmaan arvosta, jos heidän ystävästä (JC) puhutaan noin inhottavasti. Nolaat itsesi täysin vastaamalla aivan vääriin juttuihin.
Äääh, se liittyyi täysin sen JC:n musiikkiin ja siihen, etten ollut mennyt katsomaan häntä. Jos hänen musansa on minusta paskaa niin se on, eikä Jokerit voi mitenkään ajatella, että sellainen mielipide olisi loukkaava.
 
vierailija
Koska keskustelussa oli mainittu, että Jokerit ei varmaan arvosta, jos heidän ystävästä (JC) puhutaan noin inhottavasti. Nolaat itsesi täysin vastaamalla aivan vääriin juttuihin.
Miten ois lainata sitä kommenttia, johon se vastauksesi on? Nolaat itsesi täysin lainaamalla kommenttia, jossa ei edes puhuta asiasta, johon vastaat. Vttu mikä tampio. Ei kun AASI :D
 
vierailija
Mikä aivojen osa puuttuu, jos ihminen lainaa jonkun viestiketjun viimeistä kommenttia, kun haluaa kuitenkin vastata johonkin useita kommentteja aiemmin olleeseen kommenttiin????????????????????????????????????????????????????
 
vierailija
Kummastuttaa miten tämä yhtye Joker Out on sattunut haalimaan itselleen joitakin näin huonosti käyttäytyviä ihmisiä. Ainakin minusta tuntuu siltä, että näissä heihin liittyvissä keskusteluissa on harvinaisen paljon ilkeitä ja pahantahtoisia kommentteja.
 
vierailija
Kummastuttaa miten tämä yhtye Joker Out on sattunut haalimaan itselleen joitakin näin huonosti käyttäytyviä ihmisiä. Ainakin minusta tuntuu siltä, että näissä heihin liittyvissä keskusteluissa on harvinaisen paljon ilkeitä ja pahantahtoisia kommentteja.
Joku oli sitä mieltä, että Joostin fanit ovat keskivertoa paljon enemmän sekaisin (mm. ovat riehuneet hänen vanhempiensa haudalla ja muuta aivan päätöntä ja puistattavaa touhua), koska Joostin traumaväritteinen tarina vetoaa ihmisiin, joilla on itsellään pahoja ongelmia. En tiedä liittyykö Joksuihin jotain samanlaista, esim. se että Bojan on puhunut paniikkikohtauksistaan sun muuta. Voi myös olla, että fandomeissa ylipäätään on tosi paljon kauheaa käytöstä nykyään. Aikoinaan kun olin jossain fandomeissa, niin en törmännyt tällaiseen, mutta silloin ei ollut vielä samalla lailla somea ja fanituksen kohteet jäivät nykyiseen verrattuna tosi kaukaisiksi.
 

Yhteistyössä