Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Mulle on ihan sama kuka mitäkin kuolaa ja fantasioi, vaikka naimisesta aidanpätkän kanssa, mut koen (aikuisena ihmisenä) itse, et teinit ei oo mun juttu, eikä kyllä ne aidat tai lyhtypylväätkään Eikä esim toisaalta mitkä 80v. mummot ja papat. Meitä on moneen junaan. Toinen tykkää äidistä ja toinen isästä eiku tyttärestä.
Aloititko seksielämän kenties liian nuorena, vai mikä siinä triggeröi?
 
vierailija
Mikäs logiikka tuossa oikein on ? Siis oletko itse Bn ja Kn ikäinen ja haluat lukea ficcejä vain oman ikäisistä? Olethan kuitenkin itse ollut joskus nuori, joten samaistumispintaa pitäisi löytyä. Tuo ficci kuvaa kuitenkin erittäin hyvin tuon ikäisten elämää ja oman identiteetin etsintää.
No höh. Minä olen pian viisikymppinen ja minusta se on aivan ihana ficci. Hyvin pystyn samaistumaan lukioikäisiin. Jatkoa odotan.
 
vierailija
Eli susta on ok jos vaikka 5-kymppinen kuolaa 18-vuotiasta? Siis kysyn vaan, tämä ei ole kannanotto siihen, onko se ok.
Luetko sinä ficcejä vain kuolaamisen vuoksi? No tapansa kullakin, mutta kaikki ei. Minä luen ficcejä ja myös kirjallisuutta, katson elokuvia, kulutan tarinoita monen ikäisistä ihmisistä. Se tarina ja henkilö kokonaisuudessaan on se juttu.
 
vierailija
Mikä teidän mielestä on aikuisen ihmisen raja jos pitäisi katsoa vain ikää? Ei mitään "riippuu ihmisestä". Vaan kylmät numerot.
Vastaan nyt vähän asian vierestä mutta tuossa lukioficissä juuri se lukio ankkuroi ne iät tiettyyn kategoriaan. Jos luen jotain muuta ficciä missä ikä ei tule ilmi niin ne on joko ikään kuin iättömiä tai oman ikäisiänsä. Jos on vaikka vaan kaksi surffaria niin en mieti että ovatko siinä 17, 22 vai 47 vuotiaita jne jos asiaa ei mitenkään kerrota. En ole lukenut lukioficciä niin en tiedä haittaisiko se ikäkysymys minua, luultavasti ei.
 
vierailija
No höh. Minä olen pian viisikymppinen ja minusta se on aivan ihana ficci. Hyvin pystyn samaistumaan lukioikäisiin. Jatkoa odotan.
Samoin. Mun mielestä nyt yksinkertaisesti on ihan yhtä kuumaa, onko ne ficceissä 18v tai 40v. Itselleni tärkeämpää on kuitenkin ficcin tunnelma, juoni ja kirjoitustyyli. Mun mielestä esim tähtificci on törkeän kuuma ja hyvä, mutta vaikea sanoa minkä ikäinen B siinä on.
 
vierailija
Eli jos oot vaikka 47v. ei välttämättä viitsi lukea edes moisia. Ja sitten kuvaillaan yksityiskohtaisesti kahden teinipojan perseen venyttelyä. Niin ... Ei.
Nyt olet yksinkertaisesti väärässä. Ehkä sinua ei kiinnosta, mutta varmasti monia muita kyllä. Teineillä on seksiä, se on fakta. Myös samaa sukupuolta olevilla. Pelkkä aktin kuvailu ei muakaan koskaan kiinnosta, oli päähenkilöt sitten teinejä tai vanhuksia, tarinassa pitää olla muutakin. Suosittelen sulle ihan oikeaa kirjaa tästä aiheesta, jos jotenkin ficcejä aliarvostat.
Tästä voit aloittaa ja tuosta on tehty myös elokuva.

"Kutsu minua nimelläsi" (engl. Call Me by Your Name) on André Acimanin vuonna 2007 julkaisema romaani aikuistumisesta ja ensirakkaudesta. Tarina kertoo 17-vuotiaan Elio Perlmanin ja 24-vuotiaan Oliverin kukoistavasta romanttisesta suhteesta 1980-luvun Italiassa."
"Kutsu minua nimelläsi" on saanut suurta tunnustusta kriitikoilta, ja sitä pidetään yhtenä aikamme suurimmista rakkaustarinoista. Literary Hubin kirja-arvostelujen sivulla "Kutsu minua nimelläsi" ei ole saanut ainuttakaan negatiivista arvostelua, ja suurin osa arvosteluista ylistää kirjaa."
 
vierailija
Anteeksi että ihmettelin miksei lukioficciä voi lukea yli-ikäinen. Itse en lue niitä kuumistelumielessä, niin siksi en ymmärtänyt ensin. Pidin lukioficistä, koska se toi oman nuoruuden mieleen jne. Jos mä seksiä kaipaan viihdyttääkseni itseäni, et etsi niitä ficeistä.
 
vierailija
Nyt olet yksinkertaisesti väärässä. Ehkä sinua ei kiinnosta, mutta varmasti monia muita kyllä. Teineillä on seksiä, se on fakta. Myös samaa sukupuolta olevilla. Pelkkä aktin kuvailu ei muakaan koskaan kiinnosta, oli päähenkilöt sitten teinejä tai vanhuksia, tarinassa pitää olla muutakin. Suosittelen sulle ihan oikeaa kirjaa tästä aiheesta, jos jotenkin ficcejä aliarvostat.
Tästä voit aloittaa ja tuosta on tehty myös elokuva.

"Kutsu minua nimelläsi" (engl. Call Me by Your Name) on André Acimanin vuonna 2007 julkaisema romaani aikuistumisesta ja ensirakkaudesta. Tarina kertoo 17-vuotiaan Elio Perlmanin ja 24-vuotiaan Oliverin kukoistavasta romanttisesta suhteesta 1980-luvun Italiassa."
"Kutsu minua nimelläsi" on saanut suurta tunnustusta kriitikoilta, ja sitä pidetään yhtenä aikamme suurimmista rakkaustarinoista. Literary Hubin kirja-arvostelujen sivulla "Kutsu minua nimelläsi" ei ole saanut ainuttakaan negatiivista arvostelua, ja suurin osa arvosteluista ylistää kirjaa."
Eihän tuossa ole mitään ihmeellistä. Eikä sitä voi verrata siihen, kun Minna 56 v. kuolaa 24 v. miehen perään.
 
vierailija
Mitenkäs lonkerot? Saako lukea vaikkei itse ole hirviö?🤔 Saako lukea avaruusteemaisia ficcejä, vaikkei itse ole lentänyt kuuhun? Saako lukea mpregiä, vaikkei ole synnyttänyt? Entä tulevaisuus tai historia-ficcejä, jos itse elää nykyaikana? (Aina ei ihan tunnu siltä...)
 
vierailija
Eihän tuossa ole mitään ihmeellistä. Eikä sitä voi verrata siihen, kun Minna 56 v. kuolaa 24 v. miehen perään.
Herranjumala, miksi 56v nainen ei vois kuolata 24v miehen perään 😂? Molemmat aikuisia ihmisiä. Toisin päin se taitaisi olla ok, eli mies 56v ja nainen 24v?
Mua naurattaa tää nyt ihan senkin takia, koska olen ollut tilanteessa, jossa mun perään (olen siis yli 50v) on kuolannut n. 25v mies. Se ilmeisesti sitten on sallittua.
 
vierailija
Mitenkäs lonkerot? Saako lukea vaikkei itse ole hirviö? Saako lukea avaruusteemaisia ficcejä, vaikkei itse ole lentänyt kuuhun? Saako lukea mpregiä, vaikkei ole synnyttänyt? Entä tulevaisuus tai historia-ficcejä, jos itse elää nykyaikana? (Aina ei ihan tunnu siltä...)
Jee, saan siis lukea coffee shop-ficcejä, koska olen itse ollut kahvilassa töissä😅
 

Yhteistyössä