Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Olis kyllä niin kärtsämäistä ja nimenomaan lukio-ficin Kärtsää.

Pitäisköhän muuten huolestua kun tuo ficci on mun päässä ihan vaihtoehtoistodellisuutta vastaava . Monta muutakin on tullut luettua mutta tuo jäi jotenkin elämään omaa elämäänsä.
Se on kyllä ihana ficci <3 Ja näen sieluni silmin sen AU:n Kärtsän räkättämässä Bojanin sotketuilla kasvoille.
 
vierailija
Väännä toki, koska emme ymmärrä pointtiasi.
Tietysti voit yrittää lukea uudestaan kommenttini, mutta luultavasti se ei sinua auta. Kirjoitin, et itseäni ko.ficcissa tökkii juurikin se, et he ovat LUKIOSSA eli 16-18v. eli hyvin NUORIA, kun taas itse (minä) EN ole 16-18v. eli yhtä nuori tai edes millään tavalla NUORI. SE TÖKKII. Minusta on mukavampi lukea ficcejä joissa he ovat oman ikäisiään.
 
vierailija
Tietysti voit yrittää lukea uudestaan kommenttini, mutta luultavasti se ei sinua auta. Kirjoitin, et itseäni ko.ficcissa tökkii juurikin se, et he ovat LUKIOSSA eli 16-18v. eli hyvin NUORIA, kun taas itse (minä) EN ole 16-18v. eli yhtä nuori tai edes millään tavalla NUORI. SE TÖKKII. Minusta on mukavampi lukea ficcejä joissa he ovat oman ikäisiään.
Mun mielessä he ovat lukiossa sujuvasti nykyisen ikäisiä :D Tai...ehkä molemmat 24 😊
 
vierailija
"Emme"? Puhu vain omasta puolestasi.
T. Muut
Minä olin alkuperäinen ja lisäkseni oli joku toinen, joka kirjoitti tuon monikossa. Mutta en tosiaan edelleenkään ymmärrä jonkun rajoitusta lukea lukioficciä iän vuoksi. Ilmeisesti ette katso elokuviakaan, ellei näyttelijät ole itsenne ikäisiä. Tämä oli mulle ihan uusi tapa, aina oppii uutta.
 
vierailija
Tietysti voit yrittää lukea uudestaan kommenttini, mutta luultavasti se ei sinua auta. Kirjoitin, et itseäni ko.ficcissa tökkii juurikin se, et he ovat LUKIOSSA eli 16-18v. eli hyvin NUORIA, kun taas itse (minä) EN ole 16-18v. eli yhtä nuori tai edes millään tavalla NUORI. SE TÖKKII. Minusta on mukavampi lukea ficcejä joissa he ovat oman ikäisiään.
Mikäs logiikka tuossa oikein on 😲? Siis oletko itse Bn ja Kn ikäinen ja haluat lukea ficcejä vain oman ikäisistä? Olethan kuitenkin itse ollut joskus nuori, joten samaistumispintaa pitäisi löytyä. Tuo ficci kuvaa kuitenkin erittäin hyvin tuon ikäisten elämää ja oman identiteetin etsintää.
 
vierailija
Minä olin alkuperäinen ja lisäkseni oli joku toinen, joka kirjoitti tuon monikossa. Mutta en tosiaan edelleenkään ymmärrä jonkun rajoitusta lukea lukioficciä iän vuoksi. Ilmeisesti ette katso elokuviakaan, ellei näyttelijät ole itsenne ikäisiä. Tämä oli mulle ihan uusi tapa, aina oppii uutta.
Eli susta on ok jos vaikka 5-kymppinen kuolaa 18-vuotiasta? Siis kysyn vaan, tämä ei ole kannanotto siihen, onko se ok.
 
vierailija
Mikäs logiikka tuossa oikein on ? Siis oletko itse Bn ja Kn ikäinen ja haluat lukea ficcejä vain oman ikäisistä? Olethan kuitenkin itse ollut joskus nuori, joten samaistumispintaa pitäisi löytyä. Tuo ficci kuvaa kuitenkin erittäin hyvin tuon ikäisten elämää ja oman identiteetin etsintää.
🤦‍♀️ Ta-ju-at-ko, et-tä jot-kut lu-ke-vat nii-tä fis-ce-jä kuu-mis-te-lu-mie-les-sä? Ha-lu-a-vat e-si-mer-kik-si mas-tur-boi-da nii-den kans-sa? Silloin se voi tuntua vähän oudolta, jos ei halua, että kohde on joku teini.
Eri, joka ei kärsi ko ongelmasta, mutta ymmärtää sen olemassaolon
 
vierailija
Mikäs logiikka tuossa oikein on ? Siis oletko itse Bn ja Kn ikäinen ja haluat lukea ficcejä vain oman ikäisistä? Olethan kuitenkin itse ollut joskus nuori, joten samaistumispintaa pitäisi löytyä. Tuo ficci kuvaa kuitenkin erittäin hyvin tuon ikäisten elämää ja oman identiteetin etsintää.
Minusta aika lapsesllisesti kuvaa sitä, mutta se ei toki ficcitasolla haittaa ts. sillä ei ole väliä.
 
vierailija
Mulle on ihan sama kuka mitäkin kuolaa ja fantasioi, vaikka naimisesta aidanpätkän kanssa, mut koen (aikuisena ihmisenä) itse, et teinit ei oo mun juttu, eikä kyllä ne aidat tai lyhtypylväätkään Eikä esim toisaalta mitkä 80v. mummot ja papat. Meitä on moneen junaan. Toinen tykkää äidistä ja toinen isästä eiku tyttärestä.
 

Yhteistyössä