Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Kärtsä ei välttämättä ole menossa sinne sebiaan millekään keikalle, se kroatialainen jonka kanssa se kai kävi ton keskustelun sanoo twitterissä että K ois menossa vaan käymään jonkun häihin sinne. https://twitter.com/shrekoslavia/status/1829318692816949277
Siis mistä häistä nyt puhutaan? Tuossa ketjussa olevassa videossa ei mun kuulemani mukaan puhuta mitään sellaista. K sanoo, että "How do you like Serbia? I'm going to Serbia next, uh--" Fani huutaa/kysyy, "What town, what town?" K hämmentyy, toistaa "What town? Which place that?" Jostain syystä ketjun kommenteissa puhutaan häistä, mutta mun korvaan niistä ei mainita sanaakaan tuossa keskustelussa.
 
vierailija
Siis mistä häistä nyt puhutaan? Tuossa ketjussa olevassa videossa ei mun kuulemani mukaan puhuta mitään sellaista. K sanoo, että "How do you like Serbia? I'm going to Serbia next, uh--" Fani huutaa/kysyy, "What town, what town?" K hämmentyy, toistaa "What town? Which place that?" Jostain syystä ketjun kommenteissa puhutaan häistä, mutta mun korvaan niistä ei mainita sanaakaan tuossa keskustelussa.
Ai no nyt löytyi. Tuon fanin omalla tilillä hän selventää, että "Backstory: at eurotour, london, he told me and a girl from serbia hes going there for a WEDDING, it's been a whole year bro."
 

Yhteistyössä