Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
B:n haastattelussa vahvistui myös se juorulehtien paskapuheet, ystäviä nämä Lontoon tuttavuudet niin kuin on arveltukin.
Nää juorulehdet voi ohittaa, joo, mutta en tajua, miksi asiaa yritetään kieltää näin voimallisesti. Yleisellä tasolla sanon vaan, että mikäs sen ihanampaa, jos ihmiset löytävät toisensa ja rakastuvat. B on ainakin viime aikoina näyttänyt niin onnelliselta, että taatusti sillä on joku elämässään. 🫶
 
vierailija
Nää juorulehdet voi ohittaa, joo, mutta en tajua, miksi asiaa yritetään kieltää näin voimallisesti. Yleisellä tasolla sanon vaan, että mikäs sen ihanampaa, jos ihmiset löytävät toisensa ja rakastuvat. B on ainakin viime aikoina näyttänyt niin onnelliselta, että taatusti sillä on joku elämässään. 🫶
Ihan uskotaan B:n omia puheita, jos sanoo ystävä. Ja on kiusaantunut juoruista. Voi olla onnellinen ihan muutenkin, tämmöistä johtopäätöstä ei voi tehdä. Jo terveyshuolista vapautuminen voi keventää sitä oloa.
 
vierailija
Mulla on aina ollut sama juttu, että käyn vaan vauvalla. Nyt lueskelen tätäkin kun paatti oli suljettuna, mutta ymmärtääkseni "yhden ketjun" ihmisiä on aika montakin. Siksi niille jotka käy monessa voi tuntua, et on samoja juttuja.
Ei minua ainakaan samat jutut haittaa vaan lähinnä se että jatketaan toisen palstan jutuilla ilman että esim. ap linkkiä asiaan ei olla jaettu. On ikäänkuin odotusarvoista että se tiedetään. Ja itse luen kaikkia mutta vähän eri tahtiin ja sitä jutun alkuperää pitää sitten selvittää.
 
vierailija
Ei minua ainakaan samat jutut haittaa vaan lähinnä se että jatketaan toisen palstan jutuilla ilman että esim. ap linkkiä asiaan ei olla jaettu. On ikäänkuin odotusarvoista että se tiedetään. Ja itse luen kaikkia mutta vähän eri tahtiin ja sitä jutun alkuperää pitää sitten selvittää.
Siinä sulle linkki. Lyhyesti: haastattelussa kysytään S:stä, B sanoo että he ovat ystäviä ja kaikenlaisia juoruja on joutunut kuulemaan itsestään. Lopun väittelyn voinee käydä Kompostissa, jossa asiasta jo juttua on.
 
vierailija
Nää juorulehdet voi ohittaa, joo, mutta en tajua, miksi asiaa yritetään kieltää näin voimallisesti. Yleisellä tasolla sanon vaan, että mikäs sen ihanampaa, jos ihmiset löytävät toisensa ja rakastuvat. B on ainakin viime aikoina näyttänyt niin onnelliselta, että taatusti sillä on joku elämässään. 🫶
Joo, Ruississa kyllä näytti olevan todellakin onnellinen 💚💙
 
vierailija
vierailija
Mulla on aina ollut sama juttu, että käyn vaan vauvalla. Nyt lueskelen tätäkin kun paatti oli suljettuna, mutta ymmärtääkseni "yhden ketjun" ihmisiä on aika montakin. Siksi niille jotka käy monessa voi tuntua, et on samoja juttuja.
Mäkin olen pääosin vauvalla ja joskus käyn lueskelemassa puutarhaa. Komposti ei mua kiinnosta millään tasolla, joskus alussa sinne muutaman kerran eksyin lukemaan, en ole käynyt enää kuukausiin.
 
vierailija
Äh, olisi kyllä ollut niin kiva päästä samalla reissulla Joksujen ja Siddhartan keikalle Ljubljanassa. No, ehkä haaveenakin tämä oli turhan optimistinen. Kunhan nyt jollekin keikalle pääsisi, mutta Slovenia olisi tietysti ollut paras paikka. :)
 

Yhteistyössä