Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Vauvallahan onkin niin korkeat standardit että varmasti mode lukee koko ketjun läpi ennen kuin poistaa sen. Just juu. Kyllä se nyt niistä ilmiannoista johtuu eikä muusta.
Aivan varmasti johtuu ilmiannoista. Ja oon myös varma siitä, että poistelija käy täällä kyttimässä uuden ketjun nimen. Kaikin puolin outo ihminen, jonka elämässä lienee aika paljon vinksallaan.
 
vierailija
Jere ja marjatee . Eikös jossain ficissä J tarjonnut Blle mansikkateetä? Stripparificci?
Taisi olla joo minun Audacity-ficcini. :) Tosin se oli minusta marjoilla maustettua mustaa teetä ja osa ihmisistä tarkoittaa marjateellä sellaista yrttihauduketta, jossa ei ole teepensaan lehtiä ollenkaan.

Kärtsällä varmaan riittää teelahjoja tämän jälkeen. :)
 
vierailija
Aivan varmasti johtuu ilmiannoista. Ja oon myös varma siitä, että poistelija käy täällä kyttimässä uuden ketjun nimen. Kaikin puolin outo ihminen, jonka elämässä lienee aika paljon vinksallaan.
Saattaapi olla että on vaan tympääntynyt teihin/meihin ja saa näistä analyyseistä vaan lisää pontta. Ne kun ei kuitenkaan osu edes maaliinsa mutta tietääpähän että osaa ärsyttää.
 
vierailija

Yhteistyössä