Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Sinne meni Nonni 🫤.

Olin just vastaamassa sulle, joka sanoi että Pirkka-haastiksessa vastaukset ei olleet kärtsämäisiä. Mun mielestä oli kyllä ihan päinvastoin, vastaukset juuri sellaisia mitä olisin Kärtsältä odottanut. Mutta olisivat saaneet kysellä pyykkivinkkejä. Esim. miten saa hienhajun pois tekokuituvaatteista 😂. Ehdottomasti pitäisi aina olla nautoja tai kunnianautoja haastattelemassa päähenkilöitä niin saataisiin vastauksia polttaviin kysymyksiin.

Mitäköhän siitä sohvasta muuten on yritetty putsata pois? 🤔
 
vierailija
Joku jolla ei ole mitään muuta elämässään kuin stalkata tätä ketjua ja tulla meidän perässä ilmiantamaan viestejä upotti sen. Oikeastaan mua vaan naurattaa, kuinka köyhä elämä voi jollain olla. XD Meillä sentään oli hauskaa niin kauan kuin sitä kesti.
Joo melkein säälittää. Mutta pysytään täällä, mieti niitä kilareita kun täällä ei ensinnäkään saa peukkuja, eikä pysty poistamaan viestejä eikä lukittamaan ketjua 😆. Trollerssonit pakahtuu kiukkuunsa.

(Jep, palsta, tupenrapinat yes yes)
 
vierailija
Joku jolla ei ole mitään muuta elämässään kuin stalkata tätä ketjua ja tulla meidän perässä ilmiantamaan viestejä upotti sen. Oikeastaan mua vaan naurattaa, kuinka köyhä elämä voi jollain olla. XD Meillä sentään oli hauskaa niin kauan kuin sitä kesti.
Totta. Mikään ei voita tällaista yhteisöllisyyttä ja sen tuomaa yhdessä nauramista ja viihtymistä. Sitähän tuo yksi ei saa ikinä kokea 🤷🏻‍♀️. We love together 😘🥰🥳!
 

Yhteistyössä