Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Nimenomaan jos tarkasteluun otetaan verbi ”toimia”, niin se ei toimi paremmin. Täällä toimii jokainen hymiö, kolme pistettä, lainausmerkit, lainaukset, ihan kaikki. Siellä ei ilman stananmoista säätämistä mikään noista.
Mä oon vähän eri mieltä lainauksista, kun täällä näkee vaan edellisen viestin, eikä koko keskustelua. Välillä ei sen takia mitään hajua, mistä jotkut puhuu esimerkiksi.
 
vierailija
Mä oon vähän eri mieltä lainauksista, kun täällä näkee vaan edellisen viestin, eikä koko keskustelua. Välillä ei sen takia mitään hajua, mistä jotkut puhuu esimerkiksi.
Joo sama, kaipaan vauvalle tän takia. Ei sielläkään kommenttiketjut toimi tietyn pisteen jälkeen, mutta paremmin kuin täällä. Aina hitonmoinen klikkailu taaksepäin, jos haluaa ymmärtää, mistä viiden viestin takaa jokin keskustelu lähti.
 
vierailija
Mä oon vähän eri mieltä lainauksista, kun täällä näkee vaan edellisen viestin, eikä koko keskustelua. Välillä ei sen takia mitään hajua, mistä jotkut puhuu esimerkiksi.
No siitä on helppo mennä katsomaan. Peruuttamalla selainta pääset takaisin.
Ei TOIMI Vauvalla ei. Eikä ne lainaustekstit myöskään. Itse jaksan usein copy peistata puuttuvan tekstin mukaan, mutta se on tosi työlästä, eikä minua auta se, että moni muu ei jaksa.
 
vierailija
Minäkin (bi) olen sitä mieltä että penis säkkitovereineen muistuttaa lurppakorvaista norsua, ja katselen mieluummin oikeita norsuja. Jos sellainen kasvaisi puun kyljestä ihmiset kuolisivat nauruun. Ennen kuin joku syyttää miesvihamieliseksi, niin pidän kyllä muutoin miehistä niin kuin kaikista sukupuolista yleensä. Ei naisenkaan sukuelimet sen parempia ole, mutta omaa esteettistä silmää viehättää niissä piiloon liittyvä mystisyys. Sukuelimillä ei vaan ole itselleni merkitystä. Kosketuksella ja läheisyydellä on.
Luppakorvainen norsu olisi melkein listakamaa. Meni vedet nenään 😂
 
vierailija
Mä en taas kaipaa keskustelua asiaankuulumattomista henkilöistä ollenkaan. Jos et ole huomannut, niin teitä asiattomia keskutelijoita on tasan kaksi tai kolme, ja tämänkin olisi voinut käydä kompostissa muiden takia.
Tää oli mun ensimmäinen ja ainoa Sadieta sivuava kommentti ikinä 😁. Täällä tai muualla. Koska tyyppi ei mua lähtökohtaisesti kiinnosta tippaakaan. Sen sijaan olen aina osannut ohitella sujuvasti viestit jotka ei ole mun cup of tea, ja olen aina toivonut että muutkin kykenisivät samaan, ihan vaan perusviihtyvyyden kannalta. Eipäs-juupas, saapas-eipäs jankkikset on väsyttävintä kontenttia ikinä.
 
vierailija
No ne poisti varmaan ylläpito koska eivät kuulu keskustelupalstalle. Samoin kuin sadat videolinkit ja muut linkit mitä ketjuun postattiin monta minuutissa pahimmillaan.
Nyt on aika paksua. Ylläpito lukee jotain Vauvan ketjua tarkkaan ja on laatukriteerit siitä, millaiset ficit kuuluu ketjuun ja mikä ei? Kuumistelulinkki Boitsun massusta on ok mutta ei ei ei herranjestas ei voi olla minificciä siitä, kuinka B ja K puhuu puhelimessa!
 

Yhteistyössä