Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Kyllä niitä viestejä ihan kirjoittajat poisteli, mode lukitsee ketjut.
Tuossa auttaisi, että ilmiantoihin laitettaisiin pakolliseksi lisätä oma sähköpostiosoite. Nythän sen lisääminen on vapaaehtoista. Kun yhdestä osoitteesta tulee riittävä määrä ilmiantoja, olisi tämä osoite mahdollista ottaa erikseen tarkkailuun eikä ainakaan automaattisesti hyväksyä sillä tehtyjä ilmiantoja.
 
vierailija
Tuossa auttaisi, että ilmiantoihin laitettaisiin pakolliseksi lisätä oma sähköpostiosoite. Nythän sen lisääminen on vapaaehtoista. Kun yhdestä osoitteesta tulee riittävä määrä ilmiantoja, olisi tämä osoite mahdollista ottaa erikseen tarkkailuun eikä ainakaan automaattisesti hyväksyä sillä tehtyjä ilmiantoja.
Siihen voi laittaa ihan minkä s-postin, joka kerta vaikka erin, eikä sen tarvitse olla edes olemassa. Ainoastaan se auttaisi, jos ilmiannon voisi tehdä vain kirjautuneena.
 
vierailija
Ei kaikki ole samanlaisia mitä sinä. Onko koskaan käynyt mielessä? Sun nurinkurisuus voi olla jonkun toisen arkea.
Ei ollut tarkoitus loukata ketään ja niinhän juuri kirjoitin, että jollekin voi käydä niin, että tuosta ahdistuu. Olen kyllä havainnut täällä ja tiennyt jo ennestäänkin, että meitä on moneksi. Mutta en mä silti pysty uskomaan, että useimpia seksi lakkaisi kiinnostamasta ympäristöstä johtuen. Aika monille se kiinnostus taitaa lähteä omasta itsestä ja on sen verran vahvaa, ettei siihen helposti pysty vaikuttamaan millään ulkoisilla tekijöillä.
 
vierailija
Tuossa auttaisi, että ilmiantoihin laitettaisiin pakolliseksi lisätä oma sähköpostiosoite. Nythän sen lisääminen on vapaaehtoista. Kun yhdestä osoitteesta tulee riittävä määrä ilmiantoja, olisi tämä osoite mahdollista ottaa erikseen tarkkailuun eikä ainakaan automaattisesti hyväksyä sillä tehtyjä ilmiantoja.
Aina voi laittaa keksityn osoitteen. jotainjotain at email piste com tyyliin. Ainoa mikä auttaisi olisi kunnon mode kuten täällä.
 
vierailija
Toi on siis tosi surullista paskaa, ja se, että viitataan tuohon roskasivuun häivyttää hieman jutun valheellisuutta, mikä on raivostuttavaa. En tunnistanut samaksi artikkeliksi (kääntämättä), kun Cosmon artikkelissa mainittiin se Melani. Miksi hänetkin piti siihen ottaa mukaan? Häpeällistä v*ttup*skacosmon toimintaa. Luojan kiitos en ole ikinä totakaan seksisoopaa ostanut.
 
vierailija
No en ollut minä todellakaan. Siellä on joku myöntänyt, että poistaa ne, nämä ja nuo -aiheiset kommentit eikä mitenkään peittele asiaa. Eikös hän eilen ilakoinut perustamassaan toisessa ketjussa, että ilmiantoi (ja sai poiskin) laivanrakentajan perustaman ketjun?
Aito
Kaikki ketjut sieltä on poistuneet eli kyllä niitä useampi on ilmiantanut.
 
vierailija
Siinä kerrottiin juoruista. Ei todistettu yhtään mitään. Sama, kuin jos mä kirjoittaisin, että ”mulle on kerrottu, että sut on nähty pussailemassa sen ja sen kanssa”. Mulle on kerrottu! Näin mä vältyn itse väittämästä mitään, mä vältyn todistamisen vastuusta, mähän voin jopa keksiä, että näin mulle on kerrottu, koska kukapa sen todistaa, että mulle EI OLE kerrottu näin?
Jos se, joka ”mulle kertoi”, valehtelikin, niin eihän se mun päänsärkyni ole; ”mulle silti kerrottiin niin”! Etkö nyt todellakaan tajua tuon juorusivun logiikkaa tässä?
Valhe sekin, että heille on mitään kerrottu.
Mutta kuka todistaa, että ei ole?
Kuka vastuuttaa heidät, jos ”kerrottu” ei pidäkään paikkaansa?
Että on ihminen tyhmä, joka luulee omaavansa medialukutaitoa, eikä ymmärtänyt heti, että artikkeli on täysi kusetus.
Nyt kun luin ton cosmon artikkelin, niin pakko sanoa, että siinä oli pahemmin häivytetty se jutun valheellisuus, kuin siinä alkuperäisessä artikkelissa. Siinä se oli täysin näkyvää, ja sille ois voinut vain nauraa, ellei ois samalla itkettänyt, kuinka Bojanista valehdellaan.
Olihan tuossakin artikkelissa linkki alkuperäiseen ikään kuin pelastamassa p*rseen, mutta harvempihan sitä klikkaa, kun luottaa aviisiin, jota juuri lukee 😥
 
vierailija
Lueskelin yöihmisenä nuo viime yön jutut melkein kaikki jo yöllä ja nyt aamulla muutamat viimeiset. Mun mielestä on mielenkiintoista, että meitä on täällä niin monenlaisia ja hienoa, että olette uskaltaneet tänne kirjoittaa ajatuksianne.

Mutta ihan nyt uteliaisuudesta aloin pohtia, että onko täällä kuinka paljon muita itsensä lähinnä ns. perusheteroiksi tuntevia vai ollaanko täällä vähemmistössä? Itse koen sellainen olevani, koska en ole koskaan ollut kiinnostunut kenestäkään samaa sukupuolta olevasta, vastakkaisesta sukupuolesta sen sijaan kovastikin, ja seksi on aina kiinnostanut paljon, vaikkakin kausittain jonkun verran vaihdellen.

Tosin sellainen pikku twisti itselläkin, että vaikka olen siis nainen ja itse kiinnostunut vain miehistä, niin olen jo pari vuosikymmentä sitten huomannut, että miesten välisen seksin ajatteleminen on itsestäni tosi kiihottavaa. Ja myös sen katsominenkin, eli aina silloin tällöin katselen h*omop*rnoa, vaikka hyviä tilaisuuksia siihen ei kovin usein ole. Ja tykkään siis myös juurikin niiden elimien katselemisesta ja siitä, että tuossa niitäkin näkee enemmän kuin hetskup*rnossa. Välillä ne elimet on mun mielestä kauniitakin ja aina vähintäänkin kiinnostavia.

Ja näistä pohdinnoista päädyin vielä tähän bojere-keissiin, eli tuo yllä kertomani on tietysti varmasti yksi syy, miksi tästä kiinnostuin. Mutta se on kuitenkin vain pieni osa ja tämä on kokonaisuutena paljon kiinnostavampaa itselle, koska tässä on kuitenkin niin selvästi ne oikeat tunteet myös heidän välillä, oli ne sitten todellisuudessa minkä laatuisia tunteita tahansa. Ja lisäksi näyttävät tosi söpöiltä yhdessä ja heillä on selkeästi hauskaa ja hyvä olla toistensa kanssa, niin että se haskuus ja hyvä olo jotenkin jopa vain ruudun läpi katsomalla leviää ja tuo iloa ja positiivista fiilistä itsellekin. Niin että ei kai mikään ihme, että täällä edelleen olen mukana.
Perushetero täälläkin, naiset eivät ole kiinnostaneet itseäni seksuaalisesti koskaan (olen siis nainen). Jostain syystä naisten väliset seksikohtaukset esim elokuvissa aiheuttaa lähinnä kiusaantuneisuutta, kun taas h*mo ja hetskuseksin koen kuumana. En ole edes jaksanut ihmetellä, miksi näin on 🤷🏻‍♀️.
Mitä tulee K/B:n niin nykyään vetovoimaisinta heidän vuorovaikutuksessaan on juuri se lämpö ja läheisyys joka säteilee heistä yhdessä. Viisu ajan flirttailu ja söpöstely oli just se, mikä itsenikin tänne tiputti. Se, että lähes reaaliajassa sai seurata kahden ihmisen ihastumista toisiinsa, on aika harvinaista 💚❤💙
 
vierailija
Ei ollut tarkoitus loukata ketään ja niinhän juuri kirjoitin, että jollekin voi käydä niin, että tuosta ahdistuu. Olen kyllä havainnut täällä ja tiennyt jo ennestäänkin, että meitä on moneksi. Mutta en mä silti pysty uskomaan, että useimpia seksi lakkaisi kiinnostamasta ympäristöstä johtuen. Aika monille se kiinnostus taitaa lähteä omasta itsestä ja on sen verran vahvaa, ettei siihen helposti pysty vaikuttamaan millään ulkoisilla tekijöillä.
Mielestäni en väittänytkään sellaista. Puhuin "vaikuttamisesta". Voi vaikuttaa . Ainakin oli tarkoitus.
 
vierailija
Toi on siis tosi surullista paskaa, ja se, että viitataan tuohon roskasivuun häivyttää hieman jutun valheellisuutta, mikä on raivostuttavaa. En tunnistanut samaksi artikkeliksi (kääntämättä), kun Cosmon artikkelissa mainittiin se Melani. Miksi hänetkin piti siihen ottaa mukaan? Häpeällistä v*ttup*skacosmon toimintaa. Luojan kiitos en ole ikinä totakaan seksisoopaa ostanut.
Melani mainittu varmaan vaan, et ei ole muuta tyttöystäviä julkisuuteen ainakaan tuonut. Kuin hänet. Tuonut tai valunut julkisuuteen. Kun Bojan pitää rakkauselämänsä niin hyvin salassa. Mutta miksei B sitten ole asiaa kieltänyt mitenkään, jos kysytty Sadiesta? Tuossa sanotaan, ettei ole asiaa kommentoinut eikä siis myöskään kieltänyt. Jos aivan huuhaata olis, olis varmasti antanut yhden lausunnon edes, sellasen missä kieltää Sadien.
 

Yhteistyössä