Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
En mä kyllä usko, että ne avaa enää tota Vauvan ketjua… Mietin vain, että onko siellä käämi palanut lopullisesti siihen, että se yksi poistattaa puolet viesteistä Eli saadaankohan me sinne enää pystyssä pysyvää ketjua. Voi suatana sentään.
Mullakin on ikävä sinne. Pitäiskö jollain eri nimellä laittaa, jollain fandomiin liittyvällä, mutta ei liian selkeällä. Ja sit aluks jotain diipadaapa viestejä harvakseltaan.
Vaikka kyllä trollit löytää kuitenkin, mutta eilen oli jo hyvä ketjun alku ja trollitkin ohiteltiin.
Kiitokset Laivanrakentajalle, joka on jaksanut tän kaiken ja ymmättän, että on väsynyt.
 
vierailija
Mä kyllä veikkaan, että suurin osa meistä täällä on ihan "perusheteroita". Syy siihen miksi tuntuu että esim. Kärtsän fandomissa on paljon esim. sukupuoleltaan tai seksuaalisuudeltaan moninaisia ihmisiä piilee varmaan siinä Kn omassa suhtautumisessa sekä helposti lähestyttävyydessä, hänen itsensä ilmaisussa ja siinä, mikä fiilis keikoilla on. Sinne on tervetulleita ihan kaikki ja Kärtsä tekee selväksi, että se myös tiedetään. Täällä saa olla mitä on, kuten hän itse on sanonut.
Tai viisujuurista.
 
vierailija
Kerran hän paljasti itsensä syksyllä 23 eräällä kommentilla. Ja miettikää kommenttien poistumismopeutta. Siitä johtuu älytön pomppiminen. Itse en ole kyllä saanut millään poistumaan kommentteja siinä ajassa. (Testimielessä, huom omilla testikommenteillani)
Mä kerran ilmiannoin viestin ja lähti melkein salamana. En ole mode, eikä ole tapanani poistella, kerran on tosiaan tapahtunut. 😅
 
vierailija
Pitääkö mun mennä Kompostiin päivittelemään tätä Cosmon uutista nyt hetkeksi? Ei tää toki shippaukseeni vaikuta mut olen ehkä silti vähän yllättynyt. Ja tavallaan myös todella onnellinen Bojanin puolesta! Siis onhan tää nyt oikeasti ihanaa ja suloista. Jos joku (nais) ihminen pitää hänelle suoda, Sadie on vallan mainio valinta! Ja anteeksi en jatka aiheesta enempää täällä.
 
vierailija
Tämän vaikutelman mäkin saan. Se selittääkin, miten näitä todellisia ihmisiä on niin helppo käsitellä ja liikutella "fictiohahmöina", kun oma suhde ihmisiin on perustavanlaatuisen ohkainen ja rampa (= ace)
Eihän aseksuaalisuus tarkoita muuta kuin että ei tunne seksuaalista kiinnostusta toisia kohtaan, ihan normaaleja ihmissuhteita aseksuaaleilla on ja osalla parisuhteita.
 
vierailija
Pitääkö mun mennä Kompostiin päivittelemään tätä Cosmon uutista nyt hetkeksi? Ei tää toki shippaukseeni vaikuta mut olen ehkä silti vähän yllättynyt. Ja tavallaan myös todella onnellinen Bojanin puolesta! Siis onhan tää nyt oikeasti ihanaa ja suloista. Jos joku (nais) ihminen pitää hänelle suoda, Sadie on vallan mainio valinta! Ja anteeksi en jatka aiheesta enempää täällä.
Tervemenoa kompostiin, siellä on aiheesta puhuttu monta sivua viime viikolla.
 
vierailija
Mua inhottaa - vaikka olen K&B-kuumistelija - itseä kun seksiä tuputetaan kaikkialla ja kokoajan suut ja silmät täyteen. Musta tuntuu, et yksistään tämä seikka voi vaikuttaa kielteisesti moneen - varsinkin nuoreen - et tulee jotenkin täyteen sitä itseään eikä se jaksa enää omassa elämässä edes kiinnostaa. Tulee vastakkainen reaktio yliannostuksesta. Omaehtoisesti minäkin valitsen katsoa Kärtsää ja/tai Bojtsua, mut varmasti ahdistas jos ei olis valintamahdollisuutta.
No tässä ketjussahan sitä vasta tuputetaankin. Missä sun mielestä tuputetaan sitä niin ettet voi valita? Kappas kun en itse huomaa sitä muualla juurikaan, näissä ketjuissa on ihan vitutukseen saakka sen sijaan.
 
vierailija
Kerran hän paljasti itsensä syksyllä 23 eräällä kommentilla. Ja miettikää kommenttien poistumismopeutta. Siitä johtuu älytön pomppiminen. Itse en ole kyllä saanut millään poistumaan kommentteja siinä ajassa. (Testimielessä, huom omilla testikommenteillani)
Ei paljastanut, haloo. Joku vitsaili eikä modet nyt oman shippinsä mukaan ketjuista päätä hyvä ääliö sentään. Jos tietyt viestit poistui se johtuu siitä, että joku paattilainen ilmoitti tietyt viestit.
 
vierailija
Mua inhottaa - vaikka olen K&B-kuumistelija - itseä kun seksiä tuputetaan kaikkialla ja kokoajan suut ja silmät täyteen. Musta tuntuu, et yksistään tämä seikka voi vaikuttaa kielteisesti moneen - varsinkin nuoreen - et tulee jotenkin täyteen sitä itseään eikä se jaksa enää omassa elämässä edes kiinnostaa. Tulee vastakkainen reaktio yliannostuksesta. Omaehtoisesti minäkin valitsen katsoa Kärtsää ja/tai Bojtsua, mut varmasti ahdistas jos ei olis valintamahdollisuutta.
Mä väittäisin kyllä, että jos on lähtökohtaisesti seksistä kiinnostunut, niin sitten on, eikä sen tuputtaminen useimpia siinä tapauksessa ahdista. Eikä ainakaan käy niin, ettei seksi omassa elämässä enää kiinnostaisi, vaan voi kyllä ihan saada virikkeitä ja lisää intoa. Toki jollekin voi niin käydä, että oma kiinnostus vähenee, koska kuten nyt jo hyvin on täälläkin huomannut, meitä on niin monenlaisia, mutta omasta mielestäni taas tuo kuulostaa jotenkin nurinkuriselta ajattelulta. Nimim. seksistä kiinnostunut ja siitä pitävä
 
vierailija
Juttuhan on vaan kopioitu siitä toisesta eli ei mitään uutta.
Ei varmaan uutta mut en mä lukenut sitä aiempaakaan. Ja et Ljubljanassa nähty pariin otteeseen jo ja et amerikkalainen näyttelijä kuitenkin, onhan tää aikamoinen juttu. Ja avoimesti suudelleet eikä B kommentoi eikä niistä asiaa. Mut täähän tarkoittaa myös sitä et meijän K:lle voi myös avautuu ovet isoon maailmaan!!!! Kärtsän braaderin ja slovakkimurun ihastuksen myötä! Mä oon kyllä vähän innoissani nyt.
 

Yhteistyössä