Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Joo täällä se ace joka silti tapailee ihmisiä, tai yrittää ainakin. Mun haaveena on ns. "tavallinen parisuhde" joskus, siis haluaisin elää sitä arkea. Tykkään cuddlailla ja söpöillä jne, ainoa on että seksuaalista vetovoimaa en tunne ja seksin en halua kuuluvan parisuhteeseen. Joten joo, se potentiaalisen kumppanin löytäminen on vähän haastavaa. 😂 Täytyisi varmaan olla samoin kokeva. Tietenkään en haluaisi olla kenenkään kanssa, joka kokisi itseltään puuttuvan jotakin siinä parisuhteessa.
 
vierailija
Sama kuin kauneuskirurgiassa, jos se onnistuu; henkilö voi kyllä olla kaunis, mutta sitä korjattiin, ei ole sitä luonnostaan.
Hei sulla saa olla omat mielipiteesi, mutta voisitko millään esittää ne muualla? Sen verran ikävää puhetta kuulee muitakin reittejä, että haluaisi tän paikan edes pitää vapaana niistä. Trollit toki erikseen, niille ei mitään voi.
 
vierailija
Sama kuin kauneuskirurgiassa, jos se onnistuu; henkilö voi kyllä olla kaunis, mutta sitä korjattiin, ei ole sitä luonnostaan.
Mitä väliä sillä sulle on, oikeasti? Miksi sua häiritsee tämä näin paljon? Mikset voi vain antaa ihmisten olla mitä ovat, sen kummemmin lokeroimatta millainen kukakin ollut syntyjään ja millainen nyt? Eikö pääasian pitäisi olla siinä, että ihminen kokee olonsa hyväksi ja omaksi itsekseen, niin kehossaan kuin sukupuolessaan. Kaikilla kun tätä tilannetta ei syntyjään ole, mutta se on onneksi nykyään mahdollista tarvittaessa korjata.
 
vierailija
En mä kyllä usko, että ne avaa enää tota Vauvan ketjua… Mietin vain, että onko siellä käämi palanut lopullisesti siihen, että se yksi poistattaa puolet viesteistä 🥺☹😥 Eli saadaankohan me sinne enää pystyssä pysyvää ketjua. Voi suatana sentään.
 
vierailija
Mitä väliä sillä sulle on, oikeasti? Miksi sua häiritsee tämä näin paljon? Mikset voi vain antaa ihmisten olla mitä ovat, sen kummemmin lokeroimatta millainen kukakin ollut syntyjään ja millainen nyt? Eikö pääasian pitäisi olla siinä, että ihminen kokee olonsa hyväksi ja omaksi itsekseen, niin kehossaan kuin sukupuolessaan. Kaikilla kun tätä tilannetta ei syntyjään ole, mutta se on onneksi nykyään mahdollista tarvittaessa korjata.
Vastasin vain siihen lokerointiin, että naiset, jotka korjaavat sukupuoltaan mieheksi OVAT jo ennen korjausta miehiä, kun ei se niin ole.
 
vierailija
Lueskelin yöihmisenä nuo viime yön jutut melkein kaikki jo yöllä ja nyt aamulla muutamat viimeiset. Mun mielestä on mielenkiintoista, että meitä on täällä niin monenlaisia ja hienoa, että olette uskaltaneet tänne kirjoittaa ajatuksianne.

Mutta ihan nyt uteliaisuudesta aloin pohtia, että onko täällä kuinka paljon muita itsensä lähinnä ns. perusheteroiksi tuntevia vai ollaanko täällä vähemmistössä? Itse koen sellainen olevani, koska en ole koskaan ollut kiinnostunut kenestäkään samaa sukupuolta olevasta, vastakkaisesta sukupuolesta sen sijaan kovastikin, ja seksi on aina kiinnostanut paljon, vaikkakin kausittain jonkun verran vaihdellen.

Tosin sellainen pikku twisti itselläkin, että vaikka olen siis nainen ja itse kiinnostunut vain miehistä, niin olen jo pari vuosikymmentä sitten huomannut, että miesten välisen seksin ajatteleminen on itsestäni tosi kiihottavaa. Ja myös sen katsominenkin, eli aina silloin tällöin katselen h*omop*rnoa, vaikka hyviä tilaisuuksia siihen ei kovin usein ole. Ja tykkään siis myös juurikin niiden elimien katselemisesta ja siitä, että tuossa niitäkin näkee enemmän kuin hetskup*rnossa. Välillä ne elimet on mun mielestä kauniitakin ja aina vähintäänkin kiinnostavia.

Ja näistä pohdinnoista päädyin vielä tähän bojere-keissiin, eli tuo yllä kertomani on tietysti varmasti yksi syy, miksi tästä kiinnostuin. Mutta se on kuitenkin vain pieni osa ja tämä on kokonaisuutena paljon kiinnostavampaa itselle, koska tässä on kuitenkin niin selvästi ne oikeat tunteet myös heidän välillä, oli ne sitten todellisuudessa minkä laatuisia tunteita tahansa. Ja lisäksi näyttävät tosi söpöiltä yhdessä ja heillä on selkeästi hauskaa ja hyvä olla toistensa kanssa, niin että se haskuus ja hyvä olo jotenkin jopa vain ruudun läpi katsomalla leviää ja tuo iloa ja positiivista fiilistä itsellekin. Niin että ei kai mikään ihme, että täällä edelleen olen mukana.
 
vierailija
Lueskelin yöihmisenä nuo viime yön jutut melkein kaikki jo yöllä ja nyt aamulla muutamat viimeiset. Mun mielestä on mielenkiintoista, että meitä on täällä niin monenlaisia ja hienoa, että olette uskaltaneet tänne kirjoittaa ajatuksianne.

Mutta ihan nyt uteliaisuudesta aloin pohtia, että onko täällä kuinka paljon muita itsensä lähinnä ns. perusheteroiksi tuntevia vai ollaanko täällä vähemmistössä? Itse koen sellainen olevani, koska en ole koskaan ollut kiinnostunut kenestäkään samaa sukupuolta olevasta, vastakkaisesta sukupuolesta sen sijaan kovastikin, ja seksi on aina kiinnostanut paljon, vaikkakin kausittain jonkun verran vaihdellen.

Tosin sellainen pikku twisti itselläkin, että vaikka olen siis nainen ja itse kiinnostunut vain miehistä, niin olen jo pari vuosikymmentä sitten huomannut, että miesten välisen seksin ajatteleminen on itsestäni tosi kiihottavaa. Ja myös sen katsominenkin, eli aina silloin tällöin katselen h*omop*rnoa, vaikka hyviä tilaisuuksia siihen ei kovin usein ole. Ja tykkään siis myös juurikin niiden elimien katselemisesta ja siitä, että tuossa niitäkin näkee enemmän kuin hetskup*rnossa. Välillä ne elimet on mun mielestä kauniitakin ja aina vähintäänkin kiinnostavia.

Ja näistä pohdinnoista päädyin vielä tähän bojere-keissiin, eli tuo yllä kertomani on tietysti varmasti yksi syy, miksi tästä kiinnostuin. Mutta se on kuitenkin vain pieni osa ja tämä on kokonaisuutena paljon kiinnostavampaa itselle, koska tässä on kuitenkin niin selvästi ne oikeat tunteet myös heidän välillä, oli ne sitten todellisuudessa minkä laatuisia tunteita tahansa. Ja lisäksi näyttävät tosi söpöiltä yhdessä ja heillä on selkeästi hauskaa ja hyvä olla toistensa kanssa, niin että se haskuus ja hyvä olo jotenkin jopa vain ruudun läpi katsomalla leviää ja tuo iloa ja positiivista fiilistä itsellekin. Niin että ei kai mikään ihme, että täällä edelleen olen mukana.
Mä kyllä veikkaan, että suurin osa meistä täällä on ihan "perusheteroita". Syy siihen miksi tuntuu että esim. Kärtsän fandomissa on paljon esim. sukupuoleltaan tai seksuaalisuudeltaan moninaisia ihmisiä piilee varmaan siinä Kn omassa suhtautumisessa sekä helposti lähestyttävyydessä, hänen itsensä ilmaisussa ja siinä, mikä fiilis keikoilla on. Sinne on tervetulleita ihan kaikki ja Kärtsä tekee selväksi, että se myös tiedetään. Täällä saa olla mitä on, kuten hän itse on sanonut.
 
vierailija
Lueskelin yöihmisenä nuo viime yön jutut melkein kaikki jo yöllä ja nyt aamulla muutamat viimeiset. Mun mielestä on mielenkiintoista, että meitä on täällä niin monenlaisia ja hienoa, että olette uskaltaneet tänne kirjoittaa ajatuksianne.

Mutta ihan nyt uteliaisuudesta aloin pohtia, että onko täällä kuinka paljon muita itsensä lähinnä ns. perusheteroiksi tuntevia vai ollaanko täällä vähemmistössä? Itse koen sellainen olevani, koska en ole koskaan ollut kiinnostunut kenestäkään samaa sukupuolta olevasta, vastakkaisesta sukupuolesta sen sijaan kovastikin, ja seksi on aina kiinnostanut paljon, vaikkakin kausittain jonkun verran vaihdellen.

Tosin sellainen pikku twisti itselläkin, että vaikka olen siis nainen ja itse kiinnostunut vain miehistä, niin olen jo pari vuosikymmentä sitten huomannut, että miesten välisen seksin ajatteleminen on itsestäni tosi kiihottavaa. Ja myös sen katsominenkin, eli aina silloin tällöin katselen h*omop*rnoa, vaikka hyviä tilaisuuksia siihen ei kovin usein ole. Ja tykkään siis myös juurikin niiden elimien katselemisesta ja siitä, että tuossa niitäkin näkee enemmän kuin hetskup*rnossa. Välillä ne elimet on mun mielestä kauniitakin ja aina vähintäänkin kiinnostavia.

Ja näistä pohdinnoista päädyin vielä tähän bojere-keissiin, eli tuo yllä kertomani on tietysti varmasti yksi syy, miksi tästä kiinnostuin. Mutta se on kuitenkin vain pieni osa ja tämä on kokonaisuutena paljon kiinnostavampaa itselle, koska tässä on kuitenkin niin selvästi ne oikeat tunteet myös heidän välillä, oli ne sitten todellisuudessa minkä laatuisia tunteita tahansa. Ja lisäksi näyttävät tosi söpöiltä yhdessä ja heillä on selkeästi hauskaa ja hyvä olla toistensa kanssa, niin että se haskuus ja hyvä olo jotenkin jopa vain ruudun läpi katsomalla leviää ja tuo iloa ja positiivista fiilistä itsellekin. Niin että ei kai mikään ihme, että täällä edelleen olen mukana.
Olen itse jonkun sortin pan-ihminen. Ollut heterosuhteesta kuitenkin pääasiassa. Eikä seksi juuri kiinnosta. Mutta samaten homoseksi/prno on aina kiinnostanut heteroseksiä/prnoa enemmän.

Meitä on täällä todellakin monenlaisia ihmisiä ja se on itsestänikin hienoa ja mielenkiintoista lukea toisten kokemuksista ja ajatuksista ja huomannut, et ei nää jutut ole välttämättä niin yksiselitteisiä ja mustavalkoisia.

Jotkut tyypit vaan mätsää keskenään kuten nää K&B. Keskinäinen kemia ollut nähtävissä alusta asti. Molemmat (omaan makuuni ainakin) hyvännäköisiä ja seksikkäitä, suloisia ja hauskoja. Yhdessä aivan valloittava.
 
vierailija
En mä kyllä usko, että ne avaa enää tota Vauvan ketjua… Mietin vain, että onko siellä käämi palanut lopullisesti siihen, että se yksi poistattaa puolet viesteistä Eli saadaankohan me sinne enää pystyssä pysyvää ketjua. Voi suatana sentään.
Niin tai sitten moderoija oli (painolla OLI) shippari, joka päätti laittaa stopin yhdelle elämänvaiheelleen.
 
vierailija
Jotenkin nyt tän selvästi huomaa että kyse ei ole shippauksesta vaan joukosta ihmisiä jotka jollain tavoin käsittelevät omaa sisäistä maailmaansa tai tyhjyyttään. Aihe on ollut pakopaikka tai yritys peittää oma kipu.
 
vierailija
Yks seikka Kärtsässä on myös, et niin naiset kuin miehetkin, homot ja heterot, iästä riippumatta tykkäävät hänestä ja pitävät kuumana ja suloisena. Hänessä on kaikille jotakin. Niin ja tosiaan lapsetkin tykkäävät

Tai tykkäävät ja tykkäävät, kaikki RAKASTAVAT häntä! Hän on IHANA!
Ihanasti sanottu ja jaan ajatuksesi täysin <3 ja MRS!
 
vierailija
Jotenkin nyt tän selvästi huomaa että kyse ei ole shippauksesta vaan joukosta ihmisiä jotka jollain tavoin käsittelevät omaa sisäistä maailmaansa tai tyhjyyttään. Aihe on ollut pakopaikka tai yritys peittää oma kipu.
Tämän vaikutelman mäkin saan. Se selittääkin, miten näitä todellisia ihmisiä on niin helppo käsitellä ja liikutella "fictiohahmöina", kun oma suhde ihmisiin on perustavanlaatuisen ohkainen ja rampa (= ace)
 
vierailija
Mua inhottaa - vaikka olen K&B-kuumistelija - itseä kun seksiä tuputetaan kaikkialla ja kokoajan suut ja silmät täyteen. Musta tuntuu, et yksistään tämä seikka voi vaikuttaa kielteisesti moneen - varsinkin nuoreen - et tulee jotenkin täyteen sitä itseään eikä se jaksa enää omassa elämässä edes kiinnostaa. Tulee vastakkainen reaktio yliannostuksesta. Omaehtoisesti minäkin valitsen katsoa Kärtsää ja/tai Bojtsua, mut varmasti ahdistas jos ei olis valintamahdollisuutta.
 

Yhteistyössä