Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Tätä itsekin ihmettelen, molemmin päin mutta korostuu etenkin Joksujen faneissa. Eikö he tajua että Joksuille on hyötyä että K:n fanit tukee ja kuuntelee heitä. Joksujen kuuntelijat laskee muutenkin koko ajan. Minulla ainakin tuo Joksu fanien törkeä K haukkuminen on vaikuttanut siihen että ei tee mieli tukea bändiä kuuntelemalla tai käymällä keikoilla. Vähän toivon jopa et muutkin K fanit tekisi samoin. Siinäpä sitten itkette kun kuuntelijat Suomessa laskee ja keikkoja ei enää tänne tule.
Tää on just tätä mielipiteisiin vaikuttamista kun ei itse tykkää Joksuista niin yrittää saada muutkin niitä vastaan.
 
vierailija
Tätä itsekin ihmettelen, molemmin päin mutta korostuu etenkin Joksujen faneissa. Eikö he tajua että Joksuille on hyötyä että K:n fanit tukee ja kuuntelee heitä. Joksujen kuuntelijat laskee muutenkin koko ajan. Minulla ainakin tuo Joksu fanien törkeä K haukkuminen on vaikuttanut siihen että ei tee mieli tukea bändiä kuuntelemalla tai käymällä keikoilla. Vähän toivon jopa et muutkin K fanit tekisi samoin. Siinäpä sitten itkette kun kuuntelijat Suomessa laskee ja keikkoja ei enää tänne tule.
Missä on esimerkkejä siitä, että nimenomaan JO-fanit suurin joukoin haukkuvat K:ta? Suurin osa taitaa olla kyllä ihan yhden henkilön mäppäimistöltä tai satunnaisia trolleja. Joksuja halveksuvia K-faneja, jotka joka yhteydessä jauhavat niitä samoja pyrkyri ja hyväksikäyttäjä juttuja ja mm, haukkuvat musiikkia taas on selvästi enemmän. Itse en JO-fanina koe tarvetta kommentoida K:n juttua yhtään mitenkään.
 
vierailija
Missä on esimerkkejä siitä, että nimenomaan JO-fanit suurin joukoin haukkuvat K:ta? Suurin osa taitaa olla kyllä ihan yhden henkilön mäppäimistöltä tai satunnaisia trolleja. Joksuja halveksuvia K-faneja, jotka joka yhteydessä jauhavat niitä samoja pyrkyri ja hyväksikäyttäjä juttuja ja mm, haukkuvat musiikkia taas on selvästi enemmän. Itse en JO-fanina koe tarvetta kommentoida K:n juttua yhtään mitenkään.
Samaa mieltä tästä.
 
vierailija
Ei pidä paikkaansa sitten yhtään. Joksufanit yleisesti ottaen tykkää myös Käärijästä, kun Käärijä on meidän oma poika kuitenkin. Enemmän se on niin päin että osa K:n faneista ei oo kiinnostunut Joksuista ja lähtee välillä trollien aloittamiin haukkumisiin mukaan. Jos ei seuraa itse tyyppejä, niin on helpompi uskoa ne trollaukset. Sitten on näitä muutamia jotka haukkuu jompaa kumpaa tai molempia. Asia ratkeaisi sillä kun muut ei lähtisi koskaan noihin mukaan.
Huomaatko mitä nyt teet itse? Asetat sitä vastakkainasettelua ihan yhtälailla.
 
vierailija
Ei helvetti miten raskasta lukea näitä juttuja. Ettekö te tajua, että ne trollit pelailee milloin Kärtsä fanien ja milloin Jokereiden fanien näkökulmasta? Kauheeta vääntöä siitä, kumpien fanit ne nyt on niitä inhottavia. Vähän järkeä päähän pliis.
 
vierailija
En pysty ymmärtämään, miten aikuiset ihmiset voivat suhtautua noin lapsellisesti ja kostonhimosesti muiden suosikkeihin. Esim. se, että Joostin fanit menivät hänen vanhempiensa haudalle aiheutti minussa voimakkaan vastenmielisyyden tunteen, että onneksi en ole sentään tuossa fandomissa, mutta ei se vaikuttanut mitenkään siihen, tekeekö mieli kuunnella hänen musiikkiaan, miksi vaikuttaisi. Muiden fanitusten kohteiden haukkuminen on inhottavaa, mutta eipä se heidän omasta fanituksen kohteestaan mitään kerro.
 
vierailija
Suurin osa molempien haukkujista on kompostilaisia tai trolleja, jotka haluaa eripuraa kylvämällä jostain kummallisesta syystä upottaa paatin.
Nämä kannattais aina jättää ilman huomiota, eikä ainakaan itse lähteä mukaan haukkumiseen. Päinvastoin laittaa molempia puolustavia viestejä ja heidän hyvien väliensä korostus viestejä.
 
vierailija
Ei pidä paikkaansa sitten yhtään. Joksufanit yleisesti ottaen tykkää myös Käärijästä, kun Käärijä on meidän oma poika kuitenkin. Enemmän se on niin päin että osa K:n faneista ei oo kiinnostunut Joksuista ja lähtee välillä trollien aloittamiin haukkumisiin mukaan. Jos ei seuraa itse tyyppejä, niin on helpompi uskoa ne trollaukset. Sitten on näitä muutamia jotka haukkuu jompaa kumpaa tai molempia. Asia ratkeaisi sillä kun muut ei lähtisi koskaan noihin mukaan.
En ole huomannut samanlaista jatkuvaa haukkumista Joksujen kohdalla. Eikä kaikki ole trolleja vaan puheista huomaa että Joksu faneja.
 
vierailija
Mulle on ainakin ollut jo pidemmän aikaa selvää, että joku tai jotkut käy trollaamassa näissä kaikissa keskusteluissa saadakseen vastakkainasetteluja aikaan ja näköjään on taas onnistuttu siinä.
 
vierailija
Mikä ihmeen fanisota täällä on käynnissä? Trollien tekosia? Itse fanitan ja rakastan kyllä molempia. Hieman eri tavoin, mutta silti. Ja ihan samojen etkonautojen kanssa ollaan käyty hyvillä fiiliksillä niin Kn kuin JOn keikoilla.

Eli voitaisko käyttäytyä kuin aikuiset eikä mennä tuollaiseen ikävään vastakkainasetteluun mukaan. K&B love together, siitä vähän mallia meille kaikille! 💚💙
 

Yhteistyössä