Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
jep, ei ole mikään pakko mennä trollaamaan toiseen ketjuun. Annetaan komposti suosiolla Joksuttelijoille ja Käärijän haukkujille, ollaan me muut ihan rauhakseen täällä tai vauvan JO tai Kääriä-ketjuissa jos kaipaa pelkästään omanmielistä seuraa
En ikinä tule ymmärtämään miten on olevinaan iso Joksu fani ja sitten on pakkomielle haukkua K:ta fanituksensa ohessa kun koko bändi arvostaa häntä ja mitä on bändin eteen etenkin Suomessa tehnyt. Ei vaan pysty tajuamaan kun tietää mitä mieltä B tai Joksut olisi tuollaisesta K haukkumisesta.
 
vierailija
Se jos sua ei kiinnosta JO tai Käärijä jutut ei tarkoita sitä että ne on höttöhattaraa tai niistä puhuvat on tyhmiä. Sä voit mennä sinne palstalle missä on enemmän samanmielisiä eikä alkaa haukkumaan niitä jotka sun mielestä puhuvat jotain ei-kiinnostavaa
 
vierailija
En ikinä tule ymmärtämään miten on olevinaan iso Joksu fani ja sitten on pakkomielle haukkua K:ta fanituksensa ohessa kun koko bändi arvostaa häntä ja mitä on bändin eteen etenkin Suomessa tehnyt. Ei vaan pysty tajuamaan kun tietää mitä mieltä B tai Joksut olisi tuollaisesta K haukkumisesta.
Ei kukaan järkevä haukukaan yhtään ketään näistä keskustelun kohteena olevista.
 
vierailija
En ikinä tule ymmärtämään miten on olevinaan iso Joksu fani ja sitten on pakkomielle haukkua K:ta fanituksensa ohessa kun koko bändi arvostaa häntä ja mitä on bändin eteen etenkin Suomessa tehnyt. Ei vaan pysty tajuamaan kun tietää mitä mieltä B tai Joksut olisi tuollaisesta K haukkumisesta.
Oletko koskaan miettinyt, että sama tyyppi käy niitä kirjoittamassa joka ketjussa? Ei kyseessä ole välttämättä Joksu fanit.
 
vierailija
En ikinä tule ymmärtämään miten on olevinaan iso Joksu fani ja sitten on pakkomielle haukkua K:ta fanituksensa ohessa kun koko bändi arvostaa häntä ja mitä on bändin eteen etenkin Suomessa tehnyt. Ei vaan pysty tajuamaan kun tietää mitä mieltä B tai Joksut olisi tuollaisesta K haukkumisesta.
Tätä itsekin ihmettelen, molemmin päin mutta korostuu etenkin Joksujen faneissa. Eikö he tajua että Joksuille on hyötyä että K:n fanit tukee ja kuuntelee heitä. Joksujen kuuntelijat laskee muutenkin koko ajan. Minulla ainakin tuo Joksu fanien törkeä K haukkuminen on vaikuttanut siihen että ei tee mieli tukea bändiä kuuntelemalla tai käymällä keikoilla. Vähän toivon jopa et muutkin K fanit tekisi samoin. Siinäpä sitten itkette kun kuuntelijat Suomessa laskee ja keikkoja ei enää tänne tule. 🤷‍♂️
 
vierailija
Tätä itsekin ihmettelen, molemmin päin mutta korostuu etenkin Joksujen faneissa. Eikö he tajua että Joksuille on hyötyä että K:n fanit tukee ja kuuntelee heitä. Joksujen kuuntelijat laskee muutenkin koko ajan. Minulla ainakin tuo Joksu fanien törkeä K haukkuminen on vaikuttanut siihen että ei tee mieli tukea bändiä kuuntelemalla tai käymällä keikoilla. Vähän toivon jopa et muutkin K fanit tekisi samoin. Siinäpä sitten itkette kun kuuntelijat Suomessa laskee ja keikkoja ei enää tänne tule.
Miksi ylestätte kaikkia Joksufaneja? Eiköhän kyseessä ole ihan pari tai yks vaan. Ite oon Joksu fani, mutta ei tulis mieleenkään haukkua K:ta jne
 
vierailija
Tätä itsekin ihmettelen, molemmin päin mutta korostuu etenkin Joksujen faneissa. Eikö he tajua että Joksuille on hyötyä että K:n fanit tukee ja kuuntelee heitä. Joksujen kuuntelijat laskee muutenkin koko ajan. Minulla ainakin tuo Joksu fanien törkeä K haukkuminen on vaikuttanut siihen että ei tee mieli tukea bändiä kuuntelemalla tai käymällä keikoilla. Vähän toivon jopa et muutkin K fanit tekisi samoin. Siinäpä sitten itkette kun kuuntelijat Suomessa laskee ja keikkoja ei enää tänne tule.
Näin mullekin on käynyt. Faninsa ovat pilanneet koko bändin.
 
vierailija
Tätä itsekin ihmettelen, molemmin päin mutta korostuu etenkin Joksujen faneissa. Eikö he tajua että Joksuille on hyötyä että K:n fanit tukee ja kuuntelee heitä. Joksujen kuuntelijat laskee muutenkin koko ajan. Minulla ainakin tuo Joksu fanien törkeä K haukkuminen on vaikuttanut siihen että ei tee mieli tukea bändiä kuuntelemalla tai käymällä keikoilla. Vähän toivon jopa et muutkin K fanit tekisi samoin. Siinäpä sitten itkette kun kuuntelijat Suomessa laskee ja keikkoja ei enää tänne tule. 🤷‍♂️
Itse en ole huomannut, että näitä K haukkujia olisi montaa, yksi nimimerkillinen taitaa olla tai no anonyymeissä ketjuissa vaikea tietää.
 
vierailija
Oletko koskaan miettinyt, että sama tyyppi käy niitä kirjoittamassa joka ketjussa? Ei kyseessä ole välttämättä Joksu fanit.
On niitä useampi. Ei kovin moni mutta muutama sekopää, joilla on jotain älyttömiä pettymyksiä. Jokaiseen fandomiin mahtuu sekopoltseja, Joksujen fandomiin ehkä normaalia enemmän. Näin voin sanoa vaikka itsekin olen fani.
 
vierailija
Tätä itsekin ihmettelen, molemmin päin mutta korostuu etenkin Joksujen faneissa. Eikö he tajua että Joksuille on hyötyä että K:n fanit tukee ja kuuntelee heitä. Joksujen kuuntelijat laskee muutenkin koko ajan. Minulla ainakin tuo Joksu fanien törkeä K haukkuminen on vaikuttanut siihen että ei tee mieli tukea bändiä kuuntelemalla tai käymällä keikoilla. Vähän toivon jopa et muutkin K fanit tekisi samoin. Siinäpä sitten itkette kun kuuntelijat Suomessa laskee ja keikkoja ei enää tänne tule.
Ei pidä paikkaansa sitten yhtään. Joksufanit yleisesti ottaen tykkää myös Käärijästä, kun Käärijä on meidän oma poika kuitenkin. Enemmän se on niin päin että osa K:n faneista ei oo kiinnostunut Joksuista ja lähtee välillä trollien aloittamiin haukkumisiin mukaan. Jos ei seuraa itse tyyppejä, niin on helpompi uskoa ne trollaukset. Sitten on näitä muutamia jotka haukkuu jompaa kumpaa tai molempia. Asia ratkeaisi sillä kun muut ei lähtisi koskaan noihin mukaan.
 

Yhteistyössä