Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Minä käyn vain täällä ja emoketjussa. Komposti ei kiinnosta ja Kääriä-ketju muuttui joskus kauan sitten niin puisevaksi ja viboiltaan nihkeäksi, että lakkasin käymästä siellä jo viime vuoden puolella. Vauvalla on myös ollut ihmisiä, jotka ovat sanoneet, etteivät käy Plussalla ollenkaan ja täällä sellaisia, jotka eivät käy Vauvalla. Epäilen yliarvioiduiksi noita määriä tyypeistä, jotka käyvät kaikissa ketjuissa.
 
vierailija
Mutta puuttuuko Jukka nyt oikeasti reissusta? Koska olishan se nyt voinut olla tossa kuvassa joka on selkeesti ravintolan itsensä ottama ja julkaisema.
Piuhamies puuttuu kuvasta myös ja Aura, ehkä ne on eri pöydässä syömässa Jukan kanssa?
 
vierailija
Something better II

B: "Jerč, can I borrow something from you?"

J: "Yes yes, of course. What?"

B: " A Kiss. I promise to give it right back"

J: "No. If I give something better, you can give back?"

B: "Well, what could it possibly be?"

J: "It's something warm and pink and pretty and taste like.."

B: "Screw you, Jere!"

J: "Yes! How you know?"
 
vierailija
Minä käyn vain täällä ja emoketjussa. Komposti ei kiinnosta ja Kääriä-ketju muuttui joskus kauan sitten niin puisevaksi ja viboiltaan nihkeäksi, että lakkasin käymästä siellä jo viime vuoden puolella. Vauvalla on myös ollut ihmisiä, jotka ovat sanoneet, etteivät käy Plussalla ollenkaan ja täällä sellaisia, jotka eivät käy Vauvalla. Epäilen yliarvioiduiksi noita määriä tyypeistä, jotka käyvät kaikissa ketjuissa.
Kyllä moni kompostissakin käyvä on sanonut olevansa K&B shippaaja, tiedä sitten. Itse käyn kaikissa, koska kompostissa voi kirjoitella vapaammin kuin muualla, kääriä ketjukin välillä ihan kiva enempi faktapohjaisena.
 

Yhteistyössä