Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Somethin better I

J: "Why this shirt so hot?"

B: "Yes, I agree. I really like the way it hugs all your curves"

J: "No. I mean hot, like make me.. vttu, mikä se on.. the sweat, hot"

B: "Oh, sweaty? Is it too thick then?"

J: " I don"t know, maybe the material bad"

B: "well, what does the product label say it's made of?"

J: "You look, I can't see"

B: "Ok, let me just take a peek. No, the material seems to be just fine"

J: "What? Is it cotton?"

B: "No, something better"

J: "Silkki?"

B: "No, something better"

J: "what can be better?"

B: "It says it's 100% boyfriend material"

J: "Yes"

B: " See? It's so fine."
Nice. :D
 
vierailija
Jumalauta että te menette helppoon trolliin (eli tähän joka tuli mainitsemaan, kuinka kompostissa hepuloidaan varmaan asiasta x). Hänellä ei ollut agendana muuta, kuin saada tänne päivittelyä asiasta.
se olin minä eikä ollut tarkoitus trollata. Mä pystyisin keskustelmaan tästä henkilöstä ihan neutraalisti mutta tiedän ettei kaikki tähän pysty. Anteeksi että tein tämän huomion.
Eilen oli kompostissa todella ikävää henkilöön menevää arvostelua jollaista kukaan Käärijää/Jereä arvostava ei voisi kirjoittaa.
 
vierailija
se olin minä eikä ollut tarkoitus trollata. Mä pystyisin keskustelmaan tästä henkilöstä ihan neutraalisti mutta tiedän ettei kaikki tähän pysty. Anteeksi että tein tämän huomion.
Eilen oli kompostissa todella ikävää henkilöön menevää arvostelua jollaista kukaan Käärijää/Jereä arvostava ei voisi kirjoittaa.
Kukaan häntä arvostava ihminen ei myöskään olisi nostanut tätä asiaa esille kuten sinä teit. Well done 👌
 
vierailija
Mä itse kuulun siihen porukkaan, joka ei käy missään muissa ketjuissa kun vauvan paatissa (ja sit täällä klo 23 jälkeen). En siis mene sen ketjun perässä, missä on mitkäkin jutut ajankohtaisia milloinkin.
 
vierailija
se olin minä eikä ollut tarkoitus trollata. Mä pystyisin keskustelmaan tästä henkilöstä ihan neutraalisti mutta tiedän ettei kaikki tähän pysty. Anteeksi että tein tämän huomion.
Eilen oli kompostissa todella ikävää henkilöön menevää arvostelua jollaista kukaan Käärijää/Jereä arvostava ei voisi kirjoittaa.
Miksi edes mainitset kompostin, koska varmaan osaat siellä käydä tarkistamassa sen hetkiset puheenaiheet. Ihan tarkoitukselliselta trollaukselta kuulostaa sun kommentti.
 
vierailija
Mä itse kuulun siihen porukkaan, joka ei käy missään muissa ketjuissa kun vauvan paatissa (ja sit täällä klo 23 jälkeen). En siis mene sen ketjun perässä, missä on mitkäkin jutut ajankohtaisia milloinkin.
MInä kuulun myös siihen porukkaan. Paatti ja tämä klo23 jälkeen ja evakkolaisena. Muut ketjut ei kiinnosta, koska olen K/B shippari ja heidän sekä heidän muiden ystävyyksien fiilistelijä.
 
vierailija
Komposti on nykyään 98% Joksuketju. Eilenkin ajettiin pois kun Ksta yritti puhua. Nyt näytti olevan jotain K puhetta, mutta se menee siellä aina näköjään haukkumiseksi.
Se haukkuja on joku tyyppi, joka käy vuoronperään näissä kaikissa ketjuissa ja kyllä siellä porukka tuntuu K:ta puolustavan, mutta sama tunne, että ketju on nykyään 98% täynnä Joksu juttuja.
 

Yhteistyössä