Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Laivan hytti näyttää olevan. Ovatkohan menossa Viroon ja siitä bussilla Latviaan ?
Helsingistä menee Riikaan suora lauttayhteys mutta matka-aika on n.18 tuntia joten ei ehkä sillä.
tietenkin menevät bussilla, ei tuonne oikeasti niin kauaa aja ja tiet on ihan hyviä. Itsekin olen tuon matkan kerran tehnyt, tosin välipysähdyksillä mutta ei ollenkaan mahdoton matka. Google antaa ajomatkaksi 6h 45min
 
vierailija
Kyllä siellä on aika rankka sensuuri jos kirjoittaa jotain Kuumaasta, Peksistä, Damonista tms. Kaikki noi kuitenkin kuuluu tarinaan.
Voisko sääntöihin lisätä "saagan sivuhenkilöistä puhuminen sallittu" tms. Mä en itse ole koskaa kokenut että niitä olis mitenkään shipattu, kuumisteltu ehkä mutta sen voisi sallia
Mitä näistä on edes kirjoitettavaa, jos ei näy päähenkilöiden yhteydessä eli miksi pitäisi?
 
vierailija
E
Mitä näistä on edes kirjoitettavaa, jos ei näy päähenkilöiden yhteydessä eli miksi pitäisi?
ei varmaan tarviikaan kirjoittaa muuten kuin yhteydessä päähenkilöihin. Mutta jos tuolla viesti menee poistoon sen takia että kirjoittaa Käärijällä olevan jalassa Kuumaa-sukat niin ei siinä ole mitään järkeä.
ja mun mielestä voi ihan yhtä hyvin palata kuumistelemaan niitä kiehnäyksiä Johanneksen kanssa kuin niitä erittäin monta kertaa nähtyjä bojere-videoita.

noh, ehkä mä vaan haluaisin paikan jossa sais sekä shipata jos haluaa sekä kuumistella miten haluaa ja kenen kanssa haluaa. Ja ennenkuin kukaan tulee sanomaan niin ei, komposti ei ole se paikka. Siellä on ihan hirveää ihmisten ja erityisesti yhsityishenkilöiden haukkumista jota en halua lukea
 
vierailija
E


ei varmaan tarviikaan kirjoittaa muuten kuin yhteydessä päähenkilöihin. Mutta jos tuolla viesti menee poistoon sen takia että kirjoittaa Käärijällä olevan jalassa Kuumaa-sukat niin ei siinä ole mitään järkeä.
ja mun mielestä voi ihan yhtä hyvin palata kuumistelemaan niitä kiehnäyksiä Johanneksen kanssa kuin niitä erittäin monta kertaa nähtyjä bojere-videoita.

noh, ehkä mä vaan haluaisin paikan jossa sais sekä shipata jos haluaa sekä kuumistella miten haluaa ja kenen kanssa haluaa. Ja ennenkuin kukaan tulee sanomaan niin ei, komposti ei ole se paikka. Siellä on ihan hirveää ihmisten ja erityisesti yhsityishenkilöiden haukkumista jota en halua lukea
Jos oikeasti haluaa paikan, jossa shipata ja kuumistella miten haluaa, niin sitten voi joko perustaa ketjun tai muistaa, että Kääriä-ketju on tosi hiljainen nykyään ja se perustettiin nimenomaan sitä varten, että saa seilata miten sattuu.
 
vierailija
E


ei varmaan tarviikaan kirjoittaa muuten kuin yhteydessä päähenkilöihin. Mutta jos tuolla viesti menee poistoon sen takia että kirjoittaa Käärijällä olevan jalassa Kuumaa-sukat niin ei siinä ole mitään järkeä.
ja mun mielestä voi ihan yhtä hyvin palata kuumistelemaan niitä kiehnäyksiä Johanneksen kanssa kuin niitä erittäin monta kertaa nähtyjä bojere-videoita.

noh, ehkä mä vaan haluaisin paikan jossa sais sekä shipata jos haluaa sekä kuumistella miten haluaa ja kenen kanssa haluaa. Ja ennenkuin kukaan tulee sanomaan niin ei, komposti ei ole se paikka. Siellä on ihan hirveää ihmisten ja erityisesti yhsityishenkilöiden haukkumista jota en halua lukea
Mä haluan tämmöisen paikan myös 🤩 Sehän juuri tekee tästä hauskaa, kun voi huokailla Kärtsyn ja pokedexin edustajien yhteisen matskun perään tai vaikka Bojanin ja muiden Joksujen keskinäisiä kuumisteluita ja tottakai bojereä vaikka sen suhteen uutta matskua ei kauhean nopeasti varmaan ole tulossa.
 
vierailija
Mua myös Ihmetyttää ihmisten tarve paikalle jossa saa selailla ja rönssyillä, kun se Kääriä-ketju tosiaan on olemassa ja jopa auki tällä hetkellä. Jos se ei kelpaa niin ilman muuta uusi ketju pystyyn jos sitä haluaa.
 

Yhteistyössä