Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
En ihmettelis vaikka tuo ketju ei enää aukeisi. Sehän on yli 3000 sivua ja alkanut jumittamaan. Kai se varmaan pitää katsoa viikonlopun yli?
Tuo on kyllä tosi hämmentävä juttu, koska nettipalstojen ei kuulu toimia noin, että pidempi ketju olisi palvelinpuolella hitaampi, eikä sellaista ole melkein 30v sometuksen aikana tullut missään muualla vastaan.
 
vierailija
Niille, joille syntyy hirveä paniikki kehottaa jostain asiasta tässä aiheen tiimoilta valittavia lopettamaan palstailun sanoisin, että olette tyhmiä. Ette taida tajuta, että kun henkilö edelleen palstailee, tämä homma silti antaa enemmän kuin mitä se ärsyttävä asia ärsyttää. Jos teillä olisi normaali määrä järkeä, tajuaisitte tämän sanomattakin.
Ja en kirjoita nyt siksi, että itse olisin täällä vaikka ärsyttäisikin enemmän kuin mitä saan tästä. Johan sen sanoo maalaisjärkikin, ettei se kenelläkään niin mene.
 
vierailija
Niille, joille syntyy hirveä paniikki kehottaa jostain asiasta tässä aiheen tiimoilta valittavia lopettamaan palstailun sanoisin, että olette tyhmiä. Ette taida tajuta, että kun henkilö edelleen palstailee, tämä homma silti antaa enemmän kuin mitä se ärsyttävä asia ärsyttää. Jos teillä olisi normaali määrä järkeä, tajuaisitte tämän sanomattakin.
Ja en kirjoita nyt siksi, että itse olisin täällä vaikka ärsyttäisikin enemmän kuin mitä saan tästä. Johan sen sanoo maalaisjärkikin, ettei se kenelläkään niin mene.
Huomenta vaan sullekin Aito.
 
vierailija
Niille, joille syntyy hirveä paniikki kehottaa jostain asiasta tässä aiheen tiimoilta valittavia lopettamaan palstailun sanoisin, että olette tyhmiä. Ette taida tajuta, että kun henkilö edelleen palstailee, tämä homma silti antaa enemmän kuin mitä se ärsyttävä asia ärsyttää. Jos teillä olisi normaali määrä järkeä, tajuaisitte tämän sanomattakin.
Ja en kirjoita nyt siksi, että itse olisin täällä vaikka ärsyttäisikin enemmän kuin mitä saan tästä. Johan sen sanoo maalaisjärkikin, ettei se kenelläkään niin mene.
Mitä oikein horiset? Tarkoitit varmaan postata tämän kompostiin, jossa sille löytyy varmasti ymmärrystä.
 
vierailija
Jos tai kun pitää taas uusi paatti laskea vesille niin olisiko mahdollista tehdä palstan säännöistä hieman väljemmät? Jos vaikka sillä saataisiin aisoihin tuota aivan turhaa viestien poistelua, tuntuu että sitä harrastava kontrollifiikki ja trolli aina vetoaa niihin.
Mun mielestä siellä mahtuisi ihan hyvin keskustelemaan laajemmin saagan eri henkilöistä (ei tietenkään yksityishenkilöistä) kunhan ei rikota ihan vauva.fi yleisiä sääntöjä.
 
vierailija
Jos tai kun pitää taas uusi paatti laskea vesille niin olisiko mahdollista tehdä palstan säännöistä hieman väljemmät? Jos vaikka sillä saataisiin aisoihin tuota aivan turhaa viestien poistelua, tuntuu että sitä harrastava kontrollifiikki ja trolli aina vetoaa niihin.
Mun mielestä siellä mahtuisi ihan hyvin keskustelemaan laajemmin saagan eri henkilöistä (ei tietenkään yksityishenkilöistä) kunhan ei rikota ihan vauva.fi yleisiä sääntöjä.
Mun mielestä säännöt on väljät, ainoat kielletyt asiat on vihapuhe, rasismi ja K ja B shippaus muille kuin toisilleen. Sääntöjen väljennys tuskin poistaisi esim minificcien poistelua.
 
vierailija
Rakas kalsaritutkija, jos olet jo näin aamusta linjoilla voisitko tutkia näkevätkö silmäni oikein että Käärijällä on eilen ollut jotkut ihon väriset kalsarit jalassa keikalla 👀
Ainakaan ei ole perus mustat Niket kuten yleensä
 
vierailija
Mun mielestä säännöt on väljät, ainoat kielletyt asiat on vihapuhe, rasismi ja K ja B shippaus muille kuin toisilleen. Sääntöjen väljennys tuskin poistaisi esim minificcien poistelua.
Kyllä siellä on aika rankka sensuuri jos kirjoittaa jotain Kuumaasta, Peksistä, Damonista tms. Kaikki noi kuitenkin kuuluu tarinaan.
Voisko sääntöihin lisätä "saagan sivuhenkilöistä puhuminen sallittu" tms. Mä en itse ole koskaa kokenut että niitä olis mitenkään shipattu, kuumisteltu ehkä mutta sen voisi sallia
 
vierailija
Jos tai kun pitää taas uusi paatti laskea vesille niin olisiko mahdollista tehdä palstan säännöistä hieman väljemmät? Jos vaikka sillä saataisiin aisoihin tuota aivan turhaa viestien poistelua, tuntuu että sitä harrastava kontrollifiikki ja trolli aina vetoaa niihin.
Mun mielestä siellä mahtuisi ihan hyvin keskustelemaan laajemmin saagan eri henkilöistä (ei tietenkään yksityishenkilöistä) kunhan ei rikota ihan vauva.fi yleisiä sääntöjä.
Joo sinne voisi lisätä kohdan Hiekkiksiä ja Markettoja varten, että K/B kiimailua pitäisi harrastaa mahdollisimman paljon. Mielellään joka ilta klo 17---> eteenpäin.
 

Yhteistyössä