Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
K:lla on elokuun puolivälin jälkeen vajaan parin viikon tauko keikoista (julkisesti ilmoitetuista) ja mulla on jo pitkään ollut pellemeikit naamassa, että silloin voisi olla weekend vibes in Slovenia 😍 Joo, luultavasti on oikeasti buukattu täyteen kaikkea ohjelmaa nuokin päivät...
 
vierailija
K:lla on elokuun puolivälin jälkeen vajaan parin viikon tauko keikoista (julkisesti ilmoitetuista) ja mulla on jo pitkään ollut pellemeikit naamassa, että silloin voisi olla weekend vibes in Slovenia Joo, luultavasti on oikeasti buukattu täyteen kaikkea ohjelmaa nuokin päivät...
Eikös siinä ollut jo kaikenlaisia keikkoja, joita ei virallisessa kalenterissa ole? Vai sekoitanko johonkin muuhun ajankohtaan...
 
vierailija
K:lla on elokuun puolivälin jälkeen vajaan parin viikon tauko keikoista (julkisesti ilmoitetuista) ja mulla on jo pitkään ollut pellemeikit naamassa, että silloin voisi olla weekend vibes in Slovenia Joo, luultavasti on oikeasti buukattu täyteen kaikkea ohjelmaa nuokin päivät...
Jokruillakin sopivasti taukoa samassa välissä. Juu JOULU tulee!
 
vierailija
Olen kaikesta huolimatta ollut pääasiassa vauvalla, mutta nyt tuntuu, että taidan joksikin aikaa jäädä tänne senkin jälkeen, kun emoalus aukeaa. Täällä kun ei kukaan pysty mielivaltaiseen poisteluterrorismiin.
 
vierailija
Onko kukaan muuten löytänyt ilmaissivustoa, minne voisi tehdä sen matkustaja-gallupin?
Olis kiva saada luotettava luku paatin matkustajista.
Viime vkl oli muutama gallup, joiden tarkoitus oli kerätä tätä dataa ihmisistä täällä. Suosituimpaan galluppiin, jossa kysyttiin ficcien lukemisesta, vastasi 76 ihmistä. 66 oli lukenut, 10 ei. Kaikkiin gallupeihin taisi vastata yli 50 ihmistä per gallup.
 
vierailija
Tuolla Summersoundin instassa on stooreissa pätkää nyt päälavalta, Latvian vuoden 22 viisuedustajien Citi Zěnin keikalta, ja vaikuttaisi ettei sielläkään mitään screenejä ole. 😳 Komea lavarakennelma kyllä, mut screenittömyys olisi iso miinus. Vähän laiskasti porukkaakin vielä.
 
vierailija
Olen kaikesta huolimatta ollut pääasiassa vauvalla, mutta nyt tuntuu, että taidan joksikin aikaa jäädä tänne senkin jälkeen, kun emoalus aukeaa. Täällä kun ei kukaan pysty mielivaltaiseen poisteluterrorismiin.
Mä taas odotan vauvan aukeamista pääasiassa siksi, että Kaksplussa ei yksinkertaisesti toimi itsellä yhtään. Lagaa älyttömästi, vastaaminen viesteihin tosi haastavaa kun kolmella ekalla yrityksellä heittää aivan väärälle sivulle, eikä anna kirjoittaa. Neljännellä sit ehkä onnistuu.
 
vierailija
Mä taas odotan vauvan aukeamista pääasiassa siksi, että Kaksplussa ei yksinkertaisesti toimi itsellä yhtään. Lagaa älyttömästi, vastaaminen viesteihin tosi haastavaa kun kolmella ekalla yrityksellä heittää aivan väärälle sivulle, eikä anna kirjoittaa. Neljännellä sit ehkä onnistuu.
Muahan ei mikään kiusanhenki saa pois vauvalla häädettyä.
 
vierailija
Tuolla Summersoundin instassa on stooreissa pätkää nyt päälavalta, Latvian vuoden 22 viisuedustajien Citi Zěnin keikalta, ja vaikuttaisi ettei sielläkään mitään screenejä ole. Komea lavarakennelma kyllä, mut screenittömyys olisi iso miinus. Vähän laiskasti porukkaakin vielä.
Eikö siinä veden puolella vasemmalla yleisöstä katsottuna ollut screeniä. Katsoin, että olisi (lavalta kuvattuna). Harmi, jos ei ole!!
P.S Tuo ranta on hieno!
 
vierailija
Tuolla Summersoundin instassa on stooreissa pätkää nyt päälavalta, Latvian vuoden 22 viisuedustajien Citi Zěnin keikalta, ja vaikuttaisi ettei sielläkään mitään screenejä ole. Komea lavarakennelma kyllä, mut screenittömyys olisi iso miinus. Vähän laiskasti porukkaakin vielä.
Päälavan screenejä on useita ja ne on ympäri sitä häkkyrärakennelmaa. Jos on vähän porukkaa niin ehkä niille ei vielä ole tarvetta tai sitten ne vaan ei näy kunnolla päivänvalossa. Stooreissa oli siitä toisesta rantalavasta myös pätkää eli se missä K esiintyy. Siinä näkyy tuo scriini takaseinällä, mikä on sijoitteluna kyllä vähän outo, mutta kai se kuitenkin näkyy jotenkin kauemmas. Siinä lavassa on myös tuo catwalk samaan tapaan kuin Liettuassa.
Jostain viimevuoden videoista näkyi että rantsulla on joku skriini myös yleisön keskellä eli taimmat näkee sieltä jotain. En vaan tiedä onko se vaan päälavan käytössä vai käytetäänkö sitä myös tuolla toisella lavalla.
Ja hetkinen. Tuolla summersoundin fiidissä on näköjään parempaakin videota viime vuodelta tältä Flor de cana/urban lavalta . Yhteispostaus hiphopslv + summersound+ 3 muuta.
 

Yhteistyössä