Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Mäkin ajattelin alunperin, että poistelija on yksittäinen tiukka pipo, jolla on jonkinlainen jumalsyndrooma, mutta sittenhän tänne tuli niitä paljastuksia, että aika moni on myös ihan huvikseen trollaillut haukkumalla ihmisten ulkonäköä, kun on kiva saada reaktioita aikaan. Nyt en sitten tiedä, mitä ajatella. Olisi jotenkin lohdullista ajatella, että kyse on muutamasta vähän vinksahtaneesta yksilöstä, mutta aika karmeaa, jos täälläkin palstailee useita noin pahantahtoisia ja ilkeitä ihmisiä, että haukkuvat ulkonäköä välittämättä lainkaan, kuka niihin teksteihin törmää nyt tai tulevaisuudessa. Tiedän, ettei näitä sentään ole penkkirivillistä mutta ankeaa se silti on. Miksi toisten ilo pitää torpata ihan vain silkkaa pahantahtoisuuttaan?
Ei niitä välttis ole muuta kuin se pari tai jopa vain yksi, mutta voihan se kirjoitella niin, että näyttäisi olevan se "penkkirivillinen". Jotenkin sellaisen harhan luominen siitä, että ei ole yksin, voi siitä vinksahtaneesta tuntua jollain omituisella tavalla hyvältä. Uskokaa pois, tähän maailmaan mahtuu todella sairaita tyyppejä.
 
vierailija
Majakkaan mäkin odotan. Jännä nähdä millainen loppu ja mitä käsitellään. Ihan sama mitä siinä on se on varmasti aivan ihana. Itse olen pyöritellyt päässä, mahtaako niitä Jeren kavereita enää mainita ja reaktio siihen. Uskon sen kyllä olevan positiivinen.
 
vierailija
Miten mulla on sellainen olo, että se yksi ja sama joka ei koskaan halua että muilla on hauskaa, on tämän poistelun takana? Ilmeisesti ei enää niin edes fanita Joksuja, mitä olen kompostissa hänen viesteistään päätellyt.
 
vierailija
Kuuden uutisissa oli nyt kuvattua pätkää sieltä Allas Sea Poolin jonosta. Tarkistin, niin en ainakaan pystynyt nautaseuruetta tunnistamaan kuvista, vaikka meitäkin kohti kovasti kuvattiin. 😅 Juttu liittyi festareille ja tapahtumiin salakuljettamiseen ja haastatetiin muutamia jonottajia aiheesta.
 

Yhteistyössä