Aika eri tyyppisiä viestejä vain poistui?Ei välttämättä, kun sillä lentotilalla voi tosiaan yksi ihminen ilmiantaa niin usein kun haluaa. Ei millään isolla porukalla ole tarvetta ilmiantaa neutraaleja viestejä.
SamaTäällä on hyvä olla evakossa, mutta en paattia hylkää.
Mua ei mitkään maailman trollit saa sieltä häädettyä,
Ja jos ei aukea niin telkalta vaan uusi risteilyalus aalloille.
Kyllä se kiimailu ja kuumistelu täälläkin onnistuu.
Kyllä trollit joskus sopii tällaisia hyökkäyksiä joihinkin tiettyihin ketjuihin. Heidän toiminta on ihan systemaattista. Sen lisäksi vauvan K&B ketjua vainoaa kotoperäiset ”trollit” kuten Marketat, kosto poistelivat, sääntö-Sannat jne.Ei välttämättä, kun sillä lentotilalla voi tosiaan yksi ihminen ilmiantaa niin usein kun haluaa. Ei millään isolla porukalla ole tarvetta ilmiantaa neutraaleja viestejä.
Ei yhtään mistään, sitä samaa mitä ennenkin eli ihan tahallista toimintaa.Mitä siellä keskusteltiin, mistä joku niin hermostui taas?
Haha hyvä, oon hengessä mukana vaikka punkkua ei olekaanNo, kyllä mä voin täälläkin kiimailla. Terkuin se punkkupullon avaava.
Ok, harmi.Ei yhtään mistään, sitä samaa mitä ennenkin eli ihan tahallista toimintaa.
Jos vain suinkin se on tallessa, niin postaa tänneJust kun mä sain kirjoitettua, ja olin aikeissa postata elämäni ensimmäisen minificin ihan poistelijan kiusaksi, niin poistelija olikin jo onnistunut tavoitteessaan.
Postaa vaan rohkeasti kun paatti aukeaa tai laita vaikka tänne.Just kun mä sain kirjoitettua, ja olin aikeissa postata elämäni ensimmäisen minificin ihan poistelijan kiusaksi, niin poistelija olikin jo onnistunut tavoitteessaan.
Kyllä. Ainakin kaikilla edes etäisesti täysjärkisillä.Shippaaminen rupeaa tulemaan pikkuhiljaa loppua kohti?
Täytyy säästää, että voi tehdä sitten palstapoliisille kiusaa.Postaa vaan rohkeasti kun paatti aukeaa tai laita vaikka tänne.
T. Toinen minificcaaja
Toi poistelijahan on selkeästi joku vanha vakkari. En ihmettele yhtään että koittaa lopettaa koko ketjun, sieltähän ovat jo kaikki hyvät kirjoittajat kaikonneet. Loput siipeilijät voitte poistua Redditiin.Kyllä trollit joskus sopii tällaisia hyökkäyksiä joihinkin tiettyihin ketjuihin. Heidän toiminta on ihan systemaattista. Sen lisäksi vauvan K&B ketjua vainoaa kotoperäiset ”trollit” kuten Marketat, kosto poistelivat, sääntö-Sannat jne.
Toi ihminen menee ihan hvetin rasittavaksi ollessaan kännissä.Haha hyvä, oon hengessä mukana vaikka punkkua ei olekaan
Vaikea sanoa, mutta yksittäiseen poistelijaan en usko, kuinkahan moni sitten on valmis siirtymään nimimerkilliseen paikkaan? Itse en.Toi poistelijahan on selkeästi joku vanha vakkari. En ihmettele yhtään että koittaa lopettaa koko ketjun, sieltähän ovat jo kaikki hyvät kirjoittajat kaikonneet. Loput siipeilijät voitte poistua Redditiin.
Eihän täällä voi tietää kuka milloinkin kirjoittelee.Toi ihminen menee ihan hvetin rasittavaksi ollessaan kännissä.
Musta se taas oli ihana, sanoi halunneensa vaan nopeasti sanoa että I love you all and I care about you all. Paljonkin sisältöä.Joostilla oli puolen minuutin live. Yhtä kaoottinen ja sisällötön kuin Kärtsänkin livet.