Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Totuus on, että ainoat tämän fandomin ei-toksiset paikat ovat sellaisia, joissa ihmiset joutuvat käyttämään jonkinlaista profiilia ja kantamaan vastuun maineestaan. Varmaan koko fandomin toksisin paikka on gossip girl minne kuka tahansa voi kirjoittaa anonyymisti mitä tahansa. Niin kauan kuin nämä palstat toimivat täsmälleen samalla systeemillä, ei meno tule siitä paranemaan. Täällä saattaa vaikka kymmenen häiriintynyttä ihmistä roolipelata aitona, koskaan emme siihen varmuutta saa eikä heitä koskaan saada blokattua ulos. Suosittelen että tosissaan laitettaisiin se reddit tai discord harkintaan.
👍
 
vierailija
Mitähän bändiläiset tai lähipiiri ajattelisivat, jos heille ilmiannettaisiin ns hankala henkilö. Saattaisivat vähän ihmetellä ja ilmoittaja itse voisi saada jonkinlaisen maineen, oli ilmiannettu sitten mahdollisesti kuinka hankala tahansa. Mitä bändi tekisi tuolla tiedolla?
Kiittäisivät ja yrittäisivät välttää jatkossa on oma arvaukseni. Eiköhän he ole jo joutuneet tottumaan kaikenlaisiin hörhöihin viimeistään Viisujen jälkeen. Tietysti riippuu mitä olisi laitettu.
 
vierailija
Kiittäisivät ja yrittäisivät välttää jatkossa on oma arvaukseni. Eiköhän he ole jo joutuneet tottumaan kaikenlaisiin hörhöihin viimeistään Viisujen jälkeen. Tietysti riippuu mitä olisi laitettu.
Hörhö on se, joka laittaa, koska tuollaisen laittaminen, mikä ei heihin liity mitenkään eikä laittajalla ole edes antaa mitään sivuja, joissa näkyisi mitään, ei voi olla heille kiinnostavaa.
 
vierailija
Hörhö on se, joka laittaa, koska tuollaisen laittaminen, mikä ei heihin liity mitenkään eikä laittajalla ole edes antaa mitään sivuja, joissa näkyisi mitään, ei voi olla heille kiinnostavaa.
Taitaa kuitenkin vaivata kun yrität täälläkin vakuutella asiaa itsellesi parhain päin. Ei ketään asiaan liittymätöntä hetkauta mihinkään suuntaan.
 
vierailija
Hörhö on se, joka laittaa, koska tuollaisen laittaminen, mikä ei heihin liity mitenkään eikä laittajalla ole edes antaa mitään sivuja, joissa näkyisi mitään, ei voi olla heille kiinnostavaa.
Kaikesta mitä nettiin laitat jää jälki. Mikään ei myöskään ole oikeasti anonyymiä, kaiken voi jäljittää. Tämä kannattaisi kaikkien muistaa.
 
vierailija
Minä (se joka kommentoi alunperin tätä rapsaa ja toi muiden rapsija esiin kun muut huolestui Bojanista) en ainakaan teidän kanssa tule niinkään nicki sivustolle. Kuulostaa joltain ihan hirveältä kiusaamispaikalta ja helpompi hyökätä jos jonkun kommentti ei miellytä.

Harmi juttu, että sitten jäänee koko palstailu. Sen verran paskaa tuli niskaan. Aidoksi epäily, tarkoituksellinen muu ilkeily ja vääristely mitä olen kokenut kun ihan asiallisesti vain kommentoin asiaa jota muutkin olivat kommentoineet.
 
vierailija
Mulla on kyllä sellainen kokemus, että fanialustoilla, joissa porukat toimii tunnistettavalla nimimerkillä (ei siis tarvii olla oikealla henkilöllisyydellä edes), sopu säilyy paljon paremmin. Jos keskustelun säännöt ovat selkeät ja kaikki ovat tasa-arvoisia kommentoija ja moderointi kunnossa, mitään kiusaamista ei synny.
 
vierailija
Mulla on kyllä sellainen kokemus, että fanialustoilla, joissa porukat toimii tunnistettavalla nimimerkillä (ei siis tarvii olla oikealla henkilöllisyydellä edes), sopu säilyy paljon paremmin. Jos keskustelun säännöt ovat selkeät ja kaikki ovat tasa-arvoisia kommentoija ja moderointi kunnossa, mitään kiusaamista ei synny.
Eri kokemus. Varsinkin kun tässäkin se, että toi muualla olleita keikkaraportteja esiin ha se ei tukenutkaan tykätyn nickin raporttia sai tämän kaiken aikaan myös alentuvaa kommentointia tylätyltä nickiltä. Ei minun asema olisi yhtään parempi ollut nickillisenä tässä kohtaa.

Tämä yksikin joka myönsi ilkeilevånsä kostoksi minulle vain ravaisi oletettavasti nickini perässä jatkossa. Nyt hän ei voi sitä tehdä.
 
vierailija
Minun puolesta aihe saa nyt olla. Tiedänpä etten mitään nickiä ota käyttöön. Ha vältän jatkossa kommentoimasta yhtään mitään tämän tykätyn nickillisen kommentoihin edes sivuavasti
 
vierailija
Eri kokemus. Varsinkin kun tässäkin se, että toi muualla olleita keikkaraportteja esiin ha se ei tukenutkaan tykätyn nickin raporttia sai tämän kaiken aikaan myös alentuvaa kommentointia tylätyltä nickiltä. Ei minun asema olisi yhtään parempi ollut nickillisenä tässä kohtaa.

Tämä yksikin joka myönsi ilkeilevånsä kostoksi minulle vain ravaisi oletettavasti nickini perässä jatkossa. Nyt hän ei voi sitä tehdä.
Sinä olet mielipiteesi jo moneen kertaan ilmaissut + itse nimimerkillisten mollaamista harrastanut. Kukahan tässä oikeastaan kiusaaja on? Sitä paitsi nyt ollaan anonyymipalstalla, jossa moderointi on mitä on eikä kukaan tiedä oikeasti kuka näiden viestien takana on. Puhuin alustoista, joissa oikeasti jokainen viesti on tunnistettavasti joltain nimimerkiltä.
Hyvää yötä kuitenkin. Koita nukkua välillä.
 
vierailija
Sinä olet mielipiteesi jo moneen kertaan ilmaissut + itse nimimerkillisten mollaamista harrastanut. Kukahan tässä oikeastaan kiusaaja on? Sitä paitsi nyt ollaan anonyymipalstalla, jossa moderointi on mitä on eikä kukaan tiedä oikeasti kuka näiden viestien takana on. Puhuin alustoista, joissa oikeasti jokainen viesti on tunnistettavasti joltain nimimerkiltä.
Hyvää yötä kuitenkin. Koita nukkua välillä.
Ihan samoin voit olla itse hiljaa.

Minä en ole haukkunut ketään. Kertonut vain oman kokemukseni. Tykätykdi nickilliseksi sanominen ei ole haukkumista ja minulle on tämä kuvailu sanottiin niin vauvalla kuin täälläkin. Ei ole siis edes oma määritelmä.

Minä luulen ettei töissä nukkuminen ole ihan suotavaa.
 
vierailija
Minä en mihinkään moderointeihin luota alustalla jolla ihmisiä nostetaan eri arvoiseen asemaan. Minulle on ihan tässä.yhteydessä.sanottu henkilön olevan muita arvokkaampi. Samat ihmiset sielä nickillisessäkin ryhmässä olisi noderoimassa enemmän tai vähemmän.
 
vierailija
Kaikilla on oikeus puolustautua, mutta nyt tässä on kolmatta päivää samaa keskustelua. Jokainen mielipide on sanottu. Mielestäni on aika mennä eteenpäin. Riita poikki ja voita väliin.
 

Yhteistyössä