vierailija
Onko siis bändin lähipiirille näytetty, että tuo ihminen on hankala. Ei kai?En muista enää mutta liittyi jotenkin lentokenttään. Ei kai siellä mitään tätiarmeijaa ollut.
Onko siis bändin lähipiirille näytetty, että tuo ihminen on hankala. Ei kai?En muista enää mutta liittyi jotenkin lentokenttään. Ei kai siellä mitään tätiarmeijaa ollut.
En tiedä. Joku niin mainitsi, mutta vaikea sanoa oliko oikeastiOnko siis bändin lähipiirille näytetty, että tuo ihminen on hankala. Ei kai?
No eihän vinkannut kun ei mitään edes tunnistettu. Eikä ”bändin lähipiiriä” vois tällaiset asiat edes vähempää kiinnostaa.Taisi joku vinkata bändin lähipiirillekin. Helppohan se yli-innokas täti on muistaa nuorten keskeltä et voi bändikin tietää hänet (ei positiivisessa mielessä).
Vastaan samantasoisesti kuin mitä väite on. Siinäkään ei ole mitään todisteita mistään tunnistuksesta.Mistä olet noin varma ettei ole tunnistettu?
Tyhmyytesi on käsin kosketeltavaa. Miten joku ois ”vinkannut” bändille, kun kukaan ei todellakaan voinut tietää 2.-3.3.2024 aikaan, eli kun bändi oli Suomessa, missä mun paikat konsertissa oli? Se, että sen on voinut päätellä päiviä / viikkoja Kultsan jälkeen ei auta siinä, että joku olisi silloin ”vinkannut” yhtään mitään bändilleTaisi joku vinkata bändin lähipiirillekin. Helppohan se yli-innokas täti on muistaa nuorten keskeltä et voi bändikin tietää hänet (ei positiivisessa mielessä).
Ei ole. Joku täällä valehtelee niin kuin ennenkin.Onko siis bändin lähipiirille näytetty, että tuo ihminen on hankala. Ei kai?
Eihän siihen mitään keikkapaikan tietämystä olisi tarvittu. Tunnistustiedoiksi vain lentokenttä ja ljubav korun antaja, joka oli vanhempi naishenkilö. IG nikki vielä mukaan. Taitaa vähän kuumottaa, että joku oikeasti toteutti sen kun käyt haukkumaan ihan asiaan liittymättömiä henkilöitä.Tyhmyytesi on käsin kosketeltavaa. Miten joku ois ”vinkannut” bändille, kun kukaan ei todellakaan voinut tietää 2.-3.3.2024 aikaan, eli kun bändi oli Suomessa, missä mun paikat konsertissa oli? Se, että sen on voinut päätellä päiviä / viikkoja Kultsan jälkeen ei auta siinä, että joku olisi silloin ”vinkannut” yhtään mitään bändille
Aito
No ei kuumota yhtään. Henkilöthän kertoivat eteenpäin valheita ja sellaisia todisteita, joista ei selviä yhtikäs mitään. Kuka järkevä ihminen sellaisia uskoisi? Ja kun ei sitä sanaa edes saa kellekään bändissä.Eihän siihen mitään keikkapaikan tietämystä olisi tarvittu. Tunnistustiedoiksi vain lentokenttä ja ljubav korun antaja, joka oli vanhempi naishenkilö. IG nikki vielä mukaan. Taitaa vähän kuumottaa, että joku oikeasti toteutti sen kun käyt haukkumaan ihan asiaan liittymättömiä henkilöitä.
Hauska kun kuvittelet taas, että sinne ketään täältäkään tulisi.Mulla näyttäisi olevan Reddit-tili sen verran vanha ja sen verran karmaa, että saan laitettua meille subredditin pystyyn. Jos tulee tarve.
Mitähän bändiläiset tai lähipiiri ajattelisivat, jos heille ilmiannettaisiin ns hankala henkilö. Saattaisivat vähän ihmetellä ja ilmoittaja itse voisi saada jonkinlaisen maineen, oli ilmiannettu sitten mahdollisesti kuinka hankala tahansa. Mitä bändi tekisi tuolla tiedolla?Eihän siihen mitään keikkapaikan tietämystä olisi tarvittu. Tunnistustiedoiksi vain lentokenttä ja ljubav korun antaja, joka oli vanhempi naishenkilö. IG nikki vielä mukaan. Taitaa vähän kuumottaa, että joku oikeasti toteutti sen kun käyt haukkumaan ihan asiaan liittymättömiä henkilöitä.
Kiittäisivät varmaankin tiedosta.Mitähän bändiläiset tai lähipiiri ajattelisivat, jos heille ilmiannettaisiin ns hankala henkilö. Saattaisivat vähän ihmetellä ja ilmoittaja itse voisi saada jonkinlaisen maineen, oli ilmiannettu sitten mahdollisesti kuinka hankala tahansa. Mitä bändi tekisi tuolla tiedolla?
Tiedä vaikka viisi ihmistä menisi? Saitillekaan ei paljon kukaan kirjoitellut.Hauska kun kuvittelet taas, että sinne ketään täältäkään tulisi.
Kysyttiin mitä he tekisivät sillä tiedolla? On sullakin harhat päällä, kun kuvittelet, että he tekisivät tuollaisella juorutason tiedolla mitään (vaikka olisikin totta). Miten he voivat varmistua siitä, että kyseessä ei ole aiheeton lokakampanaja? Mietis nyt vielä uudelleen (jos osaat).Kiittäisivät varmaankin tiedosta.
Onko joku muuten joskus muuttunut viisaammaksi sen jälkeen, kun olet sanonut hänen olevan tyhmä?Tyhmyytesi on käsin kosketeltavaa. Miten joku ois ”vinkannut” bändille, kun kukaan ei todellakaan voinut tietää 2.-3.3.2024 aikaan, eli kun bändi oli Suomessa, missä mun paikat konsertissa oli? Se, että sen on voinut päätellä päiviä / viikkoja Kultsan jälkeen ei auta siinä, että joku olisi silloin ”vinkannut” yhtään mitään bändille
Aito
Vaikea sanoa, kun kaikki ovat anonyymejä.Onko joku muuten joskus muuttunut viisaammaksi sen jälkeen, kun olet sanonut hänen olevan tyhmä?
Mutta noin niinkuin elämässä yleensä?Vaikea sanoa, kun kaikki ovat anonyymejä.
Ei.Mutta noin niinkuin elämässä yleensä?
Mutta ovatpahan tietoisia siitä, miltä minusta heidän mielipiteensä tuntuvat.Mutta noin niinkuin elämässä yleensä?
Musta jo alkaa tuntua siltä, että osa kommentoijista rakastaa toisten nälvimistä, päällepäsmäröintiä ja sitä että saa tahallaan ymmärtää väärin muiden kommentit. Kukaan ei pysty lopettamaan jankkaamista ajoissa, koska aina pitää saada sanottua se viimeinen sana.Hauska kun kuvittelet taas, että sinne ketään täältäkään tulisi.
Eli tarkoitatko siis henkilön mielipidettä, etkä ihmistä itseään, kun sanot esim. "tyhmyytesi on käsinkosketeltavaa"?Mutta ovatpahan tietoisia siitä, miltä minusta heidän mielipiteensä tuntuvat.
Ensimmäiseen; se vähän riippuu.Eli tarkoitatko siis henkilön mielipidettä, etkä ihmistä itseään, kun sanot esim. "tyhmyytesi on käsinkosketeltavaa"?
Ja toinen kysymys: oletko huomannut jotain hyötyjä siitä, että ihmiset tietävät kyseisen näkemyksesi?
Ihan sama minulle mitä ajattelevat tai mitä tekisivät tiedolla. Eiköhän se kuumota vain kyseistä henkilöä. Turha minua on yrittää painostaa, en liity siihen mitenkään.Mitähän bändiläiset tai lähipiiri ajattelisivat, jos heille ilmiannettaisiin ns hankala henkilö. Saattaisivat vähän ihmetellä ja ilmoittaja itse voisi saada jonkinlaisen maineen, oli ilmiannettu sitten mahdollisesti kuinka hankala tahansa. Mitä bändi tekisi tuolla tiedolla?