Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Taisi joku vinkata bändin lähipiirillekin. Helppohan se yli-innokas täti on muistaa nuorten keskeltä et voi bändikin tietää hänet (ei positiivisessa mielessä).
Tyhmyytesi on käsin kosketeltavaa. Miten joku ois ”vinkannut” bändille, kun kukaan ei todellakaan voinut tietää 2.-3.3.2024 aikaan, eli kun bändi oli Suomessa, missä mun paikat konsertissa oli? Se, että sen on voinut päätellä päiviä / viikkoja Kultsan jälkeen ei auta siinä, että joku olisi silloin ”vinkannut” yhtään mitään bändille 😄
Aito
 
vierailija
Totuus on, että ainoat tämän fandomin ei-toksiset paikat ovat sellaisia, joissa ihmiset joutuvat käyttämään jonkinlaista profiilia ja kantamaan vastuun maineestaan. Varmaan koko fandomin toksisin paikka on gossip girl minne kuka tahansa voi kirjoittaa anonyymisti mitä tahansa. Niin kauan kuin nämä palstat toimivat täsmälleen samalla systeemillä, ei meno tule siitä paranemaan. Täällä saattaa vaikka kymmenen häiriintynyttä ihmistä roolipelata aitona, koskaan emme siihen varmuutta saa eikä heitä koskaan saada blokattua ulos. Suosittelen että tosissaan laitettaisiin se reddit tai discord harkintaan.
 
vierailija
Tyhmyytesi on käsin kosketeltavaa. Miten joku ois ”vinkannut” bändille, kun kukaan ei todellakaan voinut tietää 2.-3.3.2024 aikaan, eli kun bändi oli Suomessa, missä mun paikat konsertissa oli? Se, että sen on voinut päätellä päiviä / viikkoja Kultsan jälkeen ei auta siinä, että joku olisi silloin ”vinkannut” yhtään mitään bändille
Aito
Eihän siihen mitään keikkapaikan tietämystä olisi tarvittu. Tunnistustiedoiksi vain lentokenttä ja ljubav korun antaja, joka oli vanhempi naishenkilö. IG nikki vielä mukaan. Taitaa vähän kuumottaa, että joku oikeasti toteutti sen kun käyt haukkumaan ihan asiaan liittymättömiä henkilöitä.
 
vierailija
Eihän siihen mitään keikkapaikan tietämystä olisi tarvittu. Tunnistustiedoiksi vain lentokenttä ja ljubav korun antaja, joka oli vanhempi naishenkilö. IG nikki vielä mukaan. Taitaa vähän kuumottaa, että joku oikeasti toteutti sen kun käyt haukkumaan ihan asiaan liittymättömiä henkilöitä.
No ei kuumota yhtään. Henkilöthän kertoivat eteenpäin valheita ja sellaisia todisteita, joista ei selviä yhtikäs mitään. Kuka järkevä ihminen sellaisia uskoisi? Ja kun ei sitä sanaa edes saa kellekään bändissä.
Aito
 
vierailija
Eihän siihen mitään keikkapaikan tietämystä olisi tarvittu. Tunnistustiedoiksi vain lentokenttä ja ljubav korun antaja, joka oli vanhempi naishenkilö. IG nikki vielä mukaan. Taitaa vähän kuumottaa, että joku oikeasti toteutti sen kun käyt haukkumaan ihan asiaan liittymättömiä henkilöitä.
Mitähän bändiläiset tai lähipiiri ajattelisivat, jos heille ilmiannettaisiin ns hankala henkilö. Saattaisivat vähän ihmetellä ja ilmoittaja itse voisi saada jonkinlaisen maineen, oli ilmiannettu sitten mahdollisesti kuinka hankala tahansa. Mitä bändi tekisi tuolla tiedolla?
 
vierailija
Tyhmyytesi on käsin kosketeltavaa. Miten joku ois ”vinkannut” bändille, kun kukaan ei todellakaan voinut tietää 2.-3.3.2024 aikaan, eli kun bändi oli Suomessa, missä mun paikat konsertissa oli? Se, että sen on voinut päätellä päiviä / viikkoja Kultsan jälkeen ei auta siinä, että joku olisi silloin ”vinkannut” yhtään mitään bändille
Aito
Onko joku muuten joskus muuttunut viisaammaksi sen jälkeen, kun olet sanonut hänen olevan tyhmä?
 
vierailija
Hauska kun kuvittelet taas, että sinne ketään täältäkään tulisi.
Musta jo alkaa tuntua siltä, että osa kommentoijista rakastaa toisten nälvimistä, päällepäsmäröintiä ja sitä että saa tahallaan ymmärtää väärin muiden kommentit. Kukaan ei pysty lopettamaan jankkaamista ajoissa, koska aina pitää saada sanottua se viimeinen sana.
 
vierailija
Eli tarkoitatko siis henkilön mielipidettä, etkä ihmistä itseään, kun sanot esim. "tyhmyytesi on käsinkosketeltavaa"?

Ja toinen kysymys: oletko huomannut jotain hyötyjä siitä, että ihmiset tietävät kyseisen näkemyksesi?
Ensimmäiseen; se vähän riippuu.
Toiseen; En mieti onko siitä hyötyä vai ei. Sillä ei ole minulle merkitystä. Olisi ikävää, jos joku luulisi minun pitävän häntä älykkäämpänä kuin pidänkään.
 
vierailija
Mitähän bändiläiset tai lähipiiri ajattelisivat, jos heille ilmiannettaisiin ns hankala henkilö. Saattaisivat vähän ihmetellä ja ilmoittaja itse voisi saada jonkinlaisen maineen, oli ilmiannettu sitten mahdollisesti kuinka hankala tahansa. Mitä bändi tekisi tuolla tiedolla?
Ihan sama minulle mitä ajattelevat tai mitä tekisivät tiedolla. Eiköhän se kuumota vain kyseistä henkilöä. Turha minua on yrittää painostaa, en liity siihen mitenkään.
 

Yhteistyössä