Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Sori vaan mutta vastailen A ihan samalla tavalla kuin muillekin. Ja aion tehdä niin jatkossakin. Ikinä en kylläkään huutele että "A se siinä taas kirjoittelee" jne. enkä jää vänkäämään ja arvostelemaan ketään. Sen saa hoitaa ne jotka tykkää sellaisesta ja heitä kyllä riittää.
 
vierailija
Hehe, joku ei Vauvalla kestä mun kertomuksia siitä, miten tapasin Joksut lentokentällä. Poistelee ne kaikki tyynni. Se n jälkeen hänellä kiristyi todella hermo kun Bojan kiitteli faneja siitä, että heitä on aina oltu vastassa, awww, niin söpöä.
 
vierailija
Hehe, joku ei Vauvalla kestä mun kertomuksia siitä, miten tapasin Joksut lentokentällä. Poistelee ne kaikki tyynni. Se n jälkeen hänellä kiristyi todella hermo kun Bojan kiitteli faneja siitä, että heitä on aina oltu vastassa, awww, niin söpöä.
Poisti myös minun vastauksen K intensiivisisestä katseesta ja miten monet on siitä kertoneet. Ei se eroa mitenkään tuosta Janin kohtaamisen kertomisesta.
 
vierailija
Nyt on kyllä pakko todeta, ettei ole mennyt aivan putkeen tämä ficcien kirjoittamisesta vieroittautuminen. :D Jos yrittäisi jotain kohtuukäyttöä niin, että kirjoittaisi 5K sanaa viikossa tylsiä aikuistelujuttuja ja loput jotain kivempaa, tms.

- Joymuffin
 
vierailija
  • Tykkää
Reactions: LadySLO:)
vierailija
Jos täällä on muita Vauvalaisia, niin voitaisko nyt sopia, ettei tulis enää tämmöisiä päiviä niin kuin kaksi viimeisintä päivää on ollut.
Koitettais ohitella ja jättää kaikki provot omiin oloihinsa.
 
vierailija
Haluaisiko joku täällä ilman kiusaamista miettiä mikä oli Bojanin reaktion takana kun kysyttiin ekaa matka lapsuudessa? Aika voimakkaat silmäilmehtimiset. Jos koet vain tarvetta mollata kysyjää tai kysymystä, niin ei tarvitse vastata.
 

Yhteistyössä