Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Ikävää että täällä puutarhallakin on tälläinen meno.
Oli aivan ihana ruissipäivä kaikkine ihanuuksineen.

Jollakulla on vain niin iso halu masentaa muita, että kyseenalaistavat minun hollantitietämystäni.
Ihan oikeasti sivulla https://songstats.com/artist/45nleauv/joost-klein lukee mielestäni, mitä kirjoitin. Ehkä minulla oli jotkut filtterit väärin. Ja todellakin asun Hollannissa ja minulla on kaksi poikaa, jotka ovat mielestäni Joostin kohderyhmää. Jos he eivät ole, niin sitten en tiedä kuka on. Paitsi ne alle 12-vuotiaat, jotka jo mainitsin.

En mielestäni ansainnut tässä porukassa tälläistä vittuilua...hävetkää!
Ei ihme että Jere ja Bojankin lopettavat matskujen tuotannon kun puhtaimmatkin fanit saavat toisilta puhtailta faneilta vaan paskaa niskaan.
Hyvää jatkoa vaan kaikille!
Iso halaus sulle<3 et todellakaan ole ansainnut, häiriöiset trollit tai muita omia onkelmia vaan sattuu ottaan kenen milloinkin viestit kohteeksi ja tarttumaan johonkin asiaan ja pommittamaan siitä aiheesta ko hlöä. Tosi harmi, että tällaista on ja sattui sun kohdalle<3 niin paljon kun pystyy niin toisesta korvasta ulos. Usko ihmisiin ja kaikkeen ihanaan ja hyvään on se, mikä täällä pitää ja muulla tavalla toimivat ihmiset=trollit toisesta korvastq ulos, mutta ymmärrän, että aina ei pysty. Halaus<3
 
vierailija
Sori yllätysavautuminen hehkutuksen keskelle, saa ohitella. Aivan täydellinen ilta, kusista kiveä ja kaikkea, mut vollotin siitä viimeisen vartin kun jotenkin osui tajuntaan, että Joost oli oikeesti Suomessa ja lavalla ja minä missasin sen. Ihan mielettömän paska fiilis.

Sori tästä, mutta piti johonkin purkaa.
Kummasti tähän sitten ei ole kukaan vastannut, että ei puhuta tämmösiä nyt kun on hyvä fiilis täällä...
 
vierailija
No siis onhan toi tosi hyvä saavutus, kun niillä oli huonoin mahdollinen slotti tavallaan. Toki tilanteet vaihtuu festareilla, kun ihmiset lähtevät vaeltamaan. Tai sitten suurin osa oli JO fandomia eli meikäläisiä mikä ei ole huono tietenkään.
 
vierailija
Työskentelen alan parissa. Hassua, että sinulle on vierasta yksi ihmisten yleisimmistä käyttäytymismalleista parisuhteissa, koska ei tarvitse olla alalla kiinnittääkseen siihen huomiota. :)
no et tasan työskentele.
Pelkästään yli puolet avioista päättyy eroon, mikä tarkottaa ettei ihmiset valitse mitään kädenlämpöstä jos parempaakin on tarjolla
 
vierailija
Olet väärässä ilakoidessasi väitteellä, ettei hän asuisi Hollannissa, koska se ei ole totta. Toki Joost-asiassa hän esitti virheellisiä väitteitä, mutta suosittelen hankkimaan sisälukutaidon.
Asukoon vaikka kuussa. Puhuu paskaa ja jakaa jotain toimimatonta ihan ihmeellistä linkkiä. Joost omaa miljoonia kuuntelijoita ja on ollut Hollannissa kuuluisa jo vuosia. Tuli kuuluisaksi jo teininä
 

Yhteistyössä