Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Ikävää että täällä puutarhallakin on tälläinen meno.
Oli aivan ihana ruissipäivä kaikkine ihanuuksineen.

Jollakulla on vain niin iso halu masentaa muita, että kyseenalaistavat minun hollantitietämystäni.
Ihan oikeasti sivulla https://songstats.com/artist/45nleauv/joost-klein lukee mielestäni, mitä kirjoitin. Ehkä minulla oli jotkut filtterit väärin. Ja todellakin asun Hollannissa ja minulla on kaksi poikaa, jotka ovat mielestäni Joostin kohderyhmää. Jos he eivät ole, niin sitten en tiedä kuka on. Paitsi ne alle 12-vuotiaat, jotka jo mainitsin.

En mielestäni ansainnut tässä porukassa tälläistä vittuilua...hävetkää!
Ei ihme että Jere ja Bojankin lopettavat matskujen tuotannon kun puhtaimmatkin fanit saavat toisilta puhtailta faneilta vaan paskaa niskaan.
Hyvää jatkoa vaan kaikille!
 
vierailija
En tiedä mitä hän katsoi, mutta faktaksi tiedän hänen asuvan Hollannissa. Olet ilmeisesti missannut kaikki hänen aiemmat postauksensa aiheesta, mutta en ihan ymmärrä tuollaista trollausta ja ilakointia asiasta, josta olet väärässä.
Miten minä olen väärässä asiasta? Joost tosiaan oli tunnetumpi moninkertaisesti kuin JO jo ennen euroviisuja puhumattakaan nyt toisin kuin tämä joku väitti. Minusta ihan sama mitä hän on postannut. Ihan täysin väärässä on ja jatkoi vain valehteluaan ikävään sävyyn
 
vierailija
Ikävää että täällä puutarhallakin on tälläinen meno.
Oli aivan ihana ruissipäivä kaikkine ihanuuksineen.

Jollakulla on vain niin iso halu masentaa muita, että kyseenalaistavat minun hollantitietämystäni.
Ihan oikeasti sivulla https://songstats.com/artist/45nleauv/joost-klein lukee mielestäni, mitä kirjoitin. Ehkä minulla oli jotkut filtterit väärin. Ja todellakin asun Hollannissa ja minulla on kaksi poikaa, jotka ovat mielestäni Joostin kohderyhmää. Jos he eivät ole, niin sitten en tiedä kuka on. Paitsi ne alle 12-vuotiaat, jotka jo mainitsin.

En mielestäni ansainnut tässä porukassa tälläistä vittuilua...hävetkää!
Ei ihme että Jere ja Bojankin lopettavat matskujen tuotannon kun puhtaimmatkin fanit saavat toisilta puhtailta faneilta vaan paskaa niskaan.
Hyvää jatkoa vaan kaikille!
Ottamatta kantaa itse sisältöön. Ei kannata antaa parin anonyymin kommentoijan mennä ihon alle 😊❤ Nautitaan nyt tästä Ruissikontsasta, sitä ja K/B:tä varten täällä ollaan. Muut on sivujuonteita.
 
vierailija
Hei ihmiset voitaisko vaikka puhua siitä et mun sisko sano et teltta oli melkein täynnä ellei täynnä?? Siis Joksujen keikalla! Pitää toki tästä saada kuvamateriaalia mut paljon porukkaa siellä selkeesti oli ❤
 
vierailija
Miten minä olen väärässä asiasta? Joost tosiaan oli tunnetumpi moninkertaisesti kuin JO jo ennen euroviisuja puhumattakaan nyt toisin kuin tämä joku väitti. Minusta ihan sama mitä hän on postannut. Ihan täysin väärässä on ja jatkoi vain valehteluaan ikävään sävyyn
Olet väärässä ilakoidessasi väitteellä, ettei hän asuisi Hollannissa, koska se ei ole totta. Toki Joost-asiassa hän esitti virheellisiä väitteitä, mutta suosittelen hankkimaan sisälukutaidon.
 

Yhteistyössä