Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Tänään tuli vuosi täyteen siitä, kun julkaisin ensimmäisen ficcini! Kiitos kaikille lukijoille ja kaikesta palautteesta. :) Sen kunniaksi Slovenia-AU:n nelosluku, joka on varsin romanttinen ja täynnä lisää yllätyksiä. Uhkapelissä panokset kovenevat (no pun intended?) ja mukana myös hieman epätavallisempi kuumistelukohtaus. https://archiveofourown.org/works/56569027/chapters/145099615

- Joymuffin
Kiitos 🥰!
 
vierailija
Tänään tuli vuosi täyteen siitä, kun julkaisin ensimmäisen ficcini! Kiitos kaikille lukijoille ja kaikesta palautteesta. Sen kunniaksi Slovenia-AU:n nelosluku, joka on varsin romanttinen ja täynnä lisää yllätyksiä. Uhkapelissä panokset kovenevat (no pun intended?) ja mukana myös hieman epätavallisempi kuumistelukohtaus. https://archiveofourown.org/works/56569027/chapters/145099615

- Joymuffin
Kiitos Joymuffin tästä luvusta ja koko kuluneesta vuodesta ficciesi parissa😍. Pidän ficeissäsi monistakin asioista, mutta ennen kaikkea siitä, että ficcien taustoitukset ovat persoonallisia ja niissä on mukava, jotenkin omintakeinen sävy. Ihania kesäpäiviä ja upeita keikkaelämyksiä sinulle🧡!
 
vierailija
Tänään tuli vuosi täyteen siitä, kun julkaisin ensimmäisen ficcini! Kiitos kaikille lukijoille ja kaikesta palautteesta. :) Sen kunniaksi Slovenia-AU:n nelosluku, joka on varsin romanttinen ja täynnä lisää yllätyksiä. Uhkapelissä panokset kovenevat (no pun intended?) ja mukana myös hieman epätavallisempi kuumistelukohtaus. https://archiveofourown.org/works/56569027/chapters/145099615

- Joymuffin
Kiitos Joymuffin sinulle ja kaikille muillekin ficcien kirjoittajille. Välillä tieto siitä, että pääsee illalla lukemaan jotakin ficciä, on auttanut tsemppaamaan päivän haasteet läpi ❤
 
vierailija
Missä te kaikki Joksu- ja Kärtsä-fanit ja Bojere-shippaajat olette nykyään? Tuntuu että välillä kirjoittelen tänne yksinäni… Ootteko te siellä? ❤

Itse fanitan sekä Joksuja että Käärijää musiikillisesti ja ihmisinä, ja shippaan K/B:tä. Vauvalla en jaksa aina olla koska joku aina vetää huomiota itseensä pois aiheesta. En myöskään tykkää juoruilusta tai yksityishenkilöiden haukkumisesta. Tää Puutarha on mun shippikoti. Huomaan kuitenkin, että tänne on avattu miljoona uutta ketjua, mikä on jakanut porukkaa, enkä oikein tiedä mihin kirjoittaa enää. Jään varmaan tänne kahisuttelemaan jalkojani nurkkiin lakaistuihin lehtiin.
 
vierailija
Missä te kaikki Joksu- ja Kärtsä-fanit ja Bojere-shippaajat olette nykyään? Tuntuu että välillä kirjoittelen tänne yksinäni… Ootteko te siellä? ❤

Itse fanitan sekä Joksuja että Käärijää musiikillisesti ja ihmisinä, ja shippaan K/B:tä. Vauvalla en jaksa aina olla koska joku aina vetää huomiota itseensä pois aiheesta. En myöskään tykkää juoruilusta tai yksityishenkilöiden haukkumisesta. Tää Puutarha on mun shippikoti. Huomaan kuitenkin, että tänne on avattu miljoona uutta ketjua, mikä on jakanut porukkaa, enkä oikein tiedä mihin kirjoittaa enää. Jään varmaan tänne kahisuttelemaan jalkojani nurkkiin lakaistuihin lehtiin.
Toinen puutarhan hämärään jäänyt Bojere-shippari ilmoittautuu! Vauvalla jaksan olla aina välillä, enemmän selaan tumblria ja pysyn sitä kautta ajan tasalla. Uusiin ketjuihin en ole innostunut lähtemään enkä näe mitään syytäkään niille, mutta jotkut niitä on selvästi kaivanneet syystä tai toisesta. Ehkä hyvä, jos se pahin juoruilu pysyy täältä poissa. :)
 
vierailija
vierailija
Toinen puutarhan hämärään jäänyt Bojere-shippari ilmoittautuu! Vauvalla jaksan olla aina välillä, enemmän selaan tumblria ja pysyn sitä kautta ajan tasalla. Uusiin ketjuihin en ole innostunut lähtemään enkä näe mitään syytäkään niille, mutta jotkut niitä on selvästi kaivanneet syystä tai toisesta. Ehkä hyvä, jos se pahin juoruilu pysyy täältä poissa.
Ihana kuulla että oot siellä 😊❤
 
vierailija
Missä te kaikki Joksu- ja Kärtsä-fanit ja Bojere-shippaajat olette nykyään? Tuntuu että välillä kirjoittelen tänne yksinäni… Ootteko te siellä?

Itse fanitan sekä Joksuja että Käärijää musiikillisesti ja ihmisinä, ja shippaan K/B:tä. Vauvalla en jaksa aina olla koska joku aina vetää huomiota itseensä pois aiheesta. En myöskään tykkää juoruilusta tai yksityishenkilöiden haukkumisesta. Tää Puutarha on mun shippikoti. Huomaan kuitenkin, että tänne on avattu miljoona uutta ketjua, mikä on jakanut porukkaa, enkä oikein tiedä mihin kirjoittaa enää. Jään varmaan tänne kahisuttelemaan jalkojani nurkkiin lakaistuihin lehtiin.
Mä olen nykyään lähinnä tumpussa. En vaan kertakaikkiaan jaksa näiden ketjujen tunnelmaa. Ei se teidän vika ole.❤ Ne 1-4 henkilöä pystyy nähtävästi pilaamaan tunnelman ketjussa kuin ketjussa.
 
vierailija
Mä olen nykyään lähinnä tumpussa. En vaan kertakaikkiaan jaksa näiden ketjujen tunnelmaa. Ei se teidän vika ole. Ne 1-4 henkilöä pystyy nähtävästi pilaamaan tunnelman ketjussa kuin ketjussa.
❤ On ok hakeutua sinne missä tuntee olonsa parhaaksi. Mäkin olen Tumputtaja, mutta kaipaan myös suomenkielistä keskustelua ja siksi käyn täällä ja Vauvalla.
 
vierailija
Missä te kaikki Joksu- ja Kärtsä-fanit ja Bojere-shippaajat olette nykyään? Tuntuu että välillä kirjoittelen tänne yksinäni… Ootteko te siellä?

Itse fanitan sekä Joksuja että Käärijää musiikillisesti ja ihmisinä, ja shippaan K/B:tä. Vauvalla en jaksa aina olla koska joku aina vetää huomiota itseensä pois aiheesta. En myöskään tykkää juoruilusta tai yksityishenkilöiden haukkumisesta. Tää Puutarha on mun shippikoti. Huomaan kuitenkin, että tänne on avattu miljoona uutta ketjua, mikä on jakanut porukkaa, enkä oikein tiedä mihin kirjoittaa enää. Jään varmaan tänne kahisuttelemaan jalkojani nurkkiin lakaistuihin lehtiin.
Täällä minäkin edelleen olen ja pysyn vakaasti🙋‍♀️🥰.
 
vierailija
On ok hakeutua sinne missä tuntee olonsa parhaaksi. Mäkin olen Tumputtaja, mutta kaipaan myös suomenkielistä keskustelua ja siksi käyn täällä ja Vauvalla.
Vauvalla on yhä toisinaan hyvä meno, siksi jaksan käydä sitä keskustelua lukemassa silloin, kun suomenkielistä keskustelua kaipaa. Tumblrissa on tietysti yllättävänkin paljon suomalaisia K/JO/Bojere-faneja, mutta kun oletus siellä on keskustella englanniksi, niin ei sitä välttämättä kehtaa keskustelua aloittaa. (Toisekseen sosiaalisesti ahdistaisi jutella joistain jutuista nimimerkillä siellä. 😅)
 
vierailija
Ilmoitetaan tännekin että jos joku on sellainen, joka tykkää Joksuista ja tykkää keskustella heistä muuten vapaasti (myös S, D, K ym. sallittuja mutta ei ketjun päähenkilöitä) mutta hyvässä hengessä ilman heihin kohdistuvaa haukkumista ja valitusta, keskustelun kohteita kunnioittaen niin nyt on täällä plussalla sellainen ketju, kuin ”ketju JO-faneille”. Eli vähän kuin kompostiketju ilman haukkumista. Me muutamat ollaan nähty sille tarve, eikä haittaa vaikka meitä olisi vain vähän siellä, mutta jos joku haluaa liittyä mukaan, niin sinne vain. Katsotaan miten juttu lähtee siellä käyntiin.
 

Yhteistyössä