Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Varautukaa vähintään viikon kestävään raivoamiseen, kun Aidolle ei hänen pyynnöstään kerrottu ravintolaa, mitä Kris söi ja mitä hänellä oli päällä Ei usko ilman Aitoja Todisteita!
En kysynyt hänen vaatteistaan enkä syömisistään. Ainoastaan ravintolaa. Ja kerroin jo olevani sen kanssa ok, jos hlö ei halunnut kertoa sitä.
 
vierailija
vierailija
Varautukaa vähintään viikon kestävään raivoamiseen, kun Aidolle ei hänen pyynnöstään kerrottu ravintolaa, mitä Kris söi ja mitä hänellä oli päällä Ei usko ilman Aitoja Todisteita!
Aito ei tosiaan kysynyt, mitä Kris söi ja mitä oli päällä. Se olin minä. EIkä minulla ole mitään tarvetta raivota täällä viikkoja siitä, onko joku nähnyt Krisin vai ei ja niin kuin joku osuvasti laittoi tuossa aiemmin, tuskin se ketään teistä myöskään kiinnostaa. Minua kiinnosti, kun samana päivänä Joksut kuitenkin tulivat Skopjesta ja kone vieläpä myöhässä. En saanut kuitenkaan vastausta ja teen siitä omat päätelmäni. Muut saavat päätellä ihan mitä ikinä haluavat.
 
vierailija
Onko Bojere-fandomissa julkaistu yhtään podficejä eli äänificcejä? Eräässä toisessa fandomissa, jossa olen, on julkaistu muutamia, ja niitä on ollut kiva kuunnella nukkumaanmennessä.

Toki niin ficeissä kuin äänikirjoissakin riippuu hirveän paljon lukijan äänestä, että jaksaako tarinaa kuunnella vaiko mieluummin lukea.
 
vierailija
Aito ei tosiaan kysynyt, mitä Kris söi ja mitä oli päällä. Se olin minä. EIkä minulla ole mitään tarvetta raivota täällä viikkoja siitä, onko joku nähnyt Krisin vai ei ja niin kuin joku osuvasti laittoi tuossa aiemmin, tuskin se ketään teistä myöskään kiinnostaa. Minua kiinnosti, kun samana päivänä Joksut kuitenkin tulivat Skopjesta ja kone vieläpä myöhässä. En saanut kuitenkaan vastausta ja teen siitä omat päätelmäni. Muut saavat päätellä ihan mitä ikinä haluavat.
Harmi ettei noita seikkoja voitu paljastaa, olisi kiinnostavaa tietää mitä niistä olisi mielestäsi selvinnyt? Kun emmehän me tiedä mitä Krisillä oli päällä kun lähti Skopjesta? Tai miten se mitä hän söi liittyi mihinkään?
 

Yhteistyössä