Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Sinulle on nyt vauvalla annettu esimerkkejä mitkä kaikki oli Kirrin vaatteita ja paljonhan niitä oli, sen nyt useammat varmaan ymmärtää, että fanien antamat paidat ei niitä olleet
En tajunnut että Kirrin vaatteet oli noin arkisia. Mutta vauvalla liioiteltiin vahvasti sitä, että melkein KAIKKI oli niitä. Ja mitäs se sun persettä kaivelee jos kysyn näistä asiasta jotain tietävältä🙄
 
vierailija
Voit katsoa Gospod profesoria Voyo.si-sivustolla. Se on maksullinen tilaus, mutta ehkä voit saada ilmaisen kokeilujakson.
Yritin selvittää, pelataanko Kaj pa Esteriä vielä missään (teatterissa tai verkkoympäristössä), mutta valitettavasti en löytänyt. Ehkä voisit lähettää sähköpostia elokuvantekijöille ja kysyä? Sähköpostitiedot ovat alhaalla.
Thank you! Always worth making a try 😇 e-mail sent to them 😊
 
  • Tykkää
Reactions: LadySLO:)
vierailija
En tajunnut että Kirrin vaatteet oli noin arkisia. Mutta vauvalla liioiteltiin vahvasti sitä, että melkein KAIKKI oli niitä. Ja mitäs se sun persettä kaivelee jos kysyn näistä asiasta jotain tietävältä
Melkein kaikki oli. Loppupäässä heillä oli sitten niitä fanien lahjoittamia paitoja ja vikalla keikalla B:llä oli JO:n merch-paita. Joksut on itse sanoneet että KK suunnittelee heidän kiertuevaatteet SYS-kiertueelle ja niissä melkein kaikissa näkyi niitä metallirinkuloita jotka olivat tämän malliston kantava teema.

Onko sulla antaa jotain esimerkkejä mistä et usko että olisi Kirrin suunnittelema?
 
vierailija
Melkein kaikki oli. Loppupäässä heillä oli sitten niitä fanien lahjoittamia paitoja ja vikalla keikalla B:llä oli JO:n merch-paita. Joksut on itse sanoneet että KK suunnittelee heidän kiertuevaatteet SYS-kiertueelle ja niissä melkein kaikissa näkyi niitä metallirinkuloita jotka olivat tämän malliston kantava teema.

Onko sulla antaa jotain esimerkkejä mistä et usko että olisi Kirrin suunnittelema?
Kiertueen alusta lähtien useimmat ihmetteli arkisia vaatteita ja ihmeteltiin, että eikös ne pitänyt olla Kirrin. Ja olihan ne tosi peruskuteita. 90 prosenttisesti.
 
vierailija
Kiertueen alusta lähtien useimmat ihmetteli arkisia vaatteita ja ihmeteltiin, että eikös ne pitänyt olla Kirrin. Ja olihan ne tosi peruskuteita. 90 prosenttisesti.
Silti nimenomaan kiertueen alusta lähtien ne olivat 90 prosenttisesti Kirrin kuteita. Esim. Helsingissä ainoastaan Janin vaatteista on pieni epäilys. Toki kiertueen edetessä vaatteet loppuivat kesken ja arkisia t-paitoja/fanipaitoja näkyi sitten yhdellä jos toisellakin, mutta silti edelleen esimerkiksi housut olivat Kirrin suunnitelemia loppupuolella kaikilla, vaikka t-paidat saattoivat olla fanien lahjoittamia (B:llä muistaakseni aika monella keikalla lopussa ja Krisilläkin ainakin yhdellä). Silti jokaisella keikalla päällä oli jotain Kirrin suunnitelemaa, joten olet väärässä kun väität, ettei ollut. En muista aivan kaikkia yksityiskohtaisesti mutta mieleen on jäänyt esimerkiksi Puolan vaatteet, jotka kaikki olivat Kirrin suunnittelemia (punavalkoiset) ja Norjan ja Pariisin upeat paidat Bojanilla. Krisin vaatteista lähes kaikki olivat Kirrin käsialaa sitä yhtä fanin lahjoittamaa paitaa lukuunottamatta (oliko jossain Saksan tai Hollannin keikalla?). Jurella oli myös kaikki paidat Kirrin suunnittelemia. Janista en ole muutamassa kohdassa varma (Helsinki ainakin ja yksi t-paita jollakin keikalla). Silti enemmistö vaatteista joka keikalla oli Kirriltä. Se, että ne eivät olleet yhtä hienoja ja juhlavia kuin Stozice-vaatteet, johtuivat poikien toivomuksesta, että olisivat ennen kaikkea mukavia.
 
vierailija
Käärijä-keikkabussista ihmettelyä. Joku laski, että siinä olisi vain 10 nukkumapaikkaa, mutta ainakin Viron keikalla porukkaa oli 12 ja bussikuski. Osako sitten nukkui hotellissa?

Yhteiskuvassa oli siis 9 henkilöä (K, Häärijä, Etel, Minttu, Jaakko, Allu, Jukka, Jesse ja TM), muissa kuvissa on näkynyt piuhamies ja Aura ja Mikke tietysti ottamassa kuvia. Kai joku sitä bussiakin ajaa eli yhteensä 13. Miksi ihmeessä on hankittu liian pieni bussi? Vai onko joku laskenut vuodepaikat väärin?
 
vierailija
Käärijä-keikkabussista ihmettelyä. Joku laski, että siinä olisi vain 10 nukkumapaikkaa, mutta ainakin Viron keikalla porukkaa oli 12 ja bussikuski. Osako sitten nukkui hotellissa?

Yhteiskuvassa oli siis 9 henkilöä (K, Häärijä, Etel, Minttu, Jaakko, Allu, Jukka, Jesse ja TM), muissa kuvissa on näkynyt piuhamies ja Aura ja Mikke tietysti ottamassa kuvia. Kai joku sitä bussiakin ajaa eli yhteensä 13. Miksi ihmeessä on hankittu liian pieni bussi? Vai onko joku laskenut vuodepaikat väärin?
Bussikuskin en ainakaan usko nukkuvan bussissa, muuhun en ota kantaa
 
vierailija
Montako rannekorua suunnilleen Bllä oli perjantain keikalla? Mielenkiintoiset paitavalinnat kyllä ja lisäksi peliä-koru;)

Ja milloin la-su aikana hoksattiin Bn peliä-rannekoru? Koitin etsiä vauvalta sitä viime päiviltä, mutten löytänyt!
 
vierailija
Montako rannekorua suunnilleen Bllä oli perjantain keikalla? Mielenkiintoiset paitavalinnat kyllä ja lisäksi peliä-koru

Ja milloin la-su aikana hoksattiin Bn peliä-rannekoru? Koitin etsiä vauvalta sitä viime päiviltä, mutten löytänyt!
Se Peliä-koru taisi tulla vauvalle jostain tumppupostauksesta, oiskohan ollut tämä: https://www.tumblr.com/drugsforaddicts/753353498661421056/

Erotan tuosta ainakin 10 eri korua. Boitsu on varmaan vaan laittanut kaikki faneilta saamansa korut ranteeseen, kun kävi faneja moikkaamassa, koska niitä on noin paljon. En siis usko, että olisi varta vasten valinnut sen peliä-korun.
 
vierailija
Montako rannekorua suunnilleen Bllä oli perjantain keikalla? Mielenkiintoiset paitavalinnat kyllä ja lisäksi peliä-koru

Ja milloin la-su aikana hoksattiin Bn peliä-rannekoru? Koitin etsiä vauvalta sitä viime päiviltä, mutten löytänyt!
En tiedä, oliko tieto Vauvalla ja jos oli, niin milloin. Minä sain privana linkityksen tähän Tumblrin postaukseen lauantaina klo 15.42, eli jossain vaiheessa sitä ennen on hoksattu.

 
vierailija
En tiedä, oliko tieto Vauvalla ja jos oli, niin milloin. Minä sain privana linkityksen tähän Tumblrin postaukseen lauantaina klo 15.42, eli jossain vaiheessa sitä ennen on hoksattu.

Kiitos molemmille nopeista vastauksista!:) Käyn jälkikäteen lukemassa muiden reaktioita! Itse en usko, että taikauskoinen/rituaali tms (en keksi oikeaa sanaa:) Bojan valitsisi randomina koruja, vaatteetkin arveltavasti huolella valitut:) mut who knows ja kaikilla siitä saa todellakin olla oma käsitys ja arvelu!:)
 
vierailija
Se Peliä-koru taisi tulla vauvalle jostain tumppupostauksesta, oiskohan ollut tämä: https://www.tumblr.com/drugsforaddicts/753353498661421056/

Erotan tuosta ainakin 10 eri korua. Boitsu on varmaan vaan laittanut kaikki faneilta saamansa korut ranteeseen, kun kävi faneja moikkaamassa, koska niitä on noin paljon. En siis usko, että olisi varta vasten valinnut sen peliä-korun.
Itse taas luulen, että nimenomaan tarkoituksella valinnut
 
vierailija
Itse taas luulen, että nimenomaan tarkoituksella valinnut
Luulen kanssa. Boitsulle on noita rannekoruja kertynyt aika paljon enemmän kuin vain nuo kymmenen kappaletta tässä vuoden aikana. Varmasti ei ole edes säästänyt kaikkia fanien tekemiä koruja, vaan niistä jo valikoinut osan, ja nyt sitten siitä kokoelmasta valinnut osan. Muita tekstejä tuon Peliä lisäksi taisi olla vain geneerinen Joker Out, tai ainakaan ei kuvista näy sen lisäksi enempää.
 

Yhteistyössä