Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Oi kuulostaapa ihanalta toi live 💚 itse en päässyt katsomaan. Siis UM Suomi versio tuli ja lippu lavalle ja vielä kostopitsi 🇫🇮 oliko muita tärkeitä juttuja? Sanoiko B jotain pitsistä, kun bongasin jonkun kommentin siitä? Kiitos jos joku jaksaa vastata.
 
vierailija
Kärpyllä oli tauon jälkeen emotional support Bojan Bölessä lavalla. Bllä oli kostopitsi turvana, eikö tuolla Ptujissa ollut se paniikkikohaus? Mut kuitenkin tauon jälkeen hänelläkin K mukana lavalla
Joo juurikin tuolla oli se paniikkikohtaus. Bojan siitä puhukin jotain ennen EW:n esittämistä. Varmaan saadaan käännöksiä jossain kohtaa et miten se puhe tarkalleen meni :)
 
vierailija
Kumma tosiaan, miten striimin jälkeenkin voi olla täpinöissä kuin olisi ollut oikealla keikalla 😁
Vaikutti kyllä tosi hienolta keikalta olla paikan päällä Ptujissa! Mulla olis nyt kauhea fomo, jos olisi ollut jokin mahis mennä tuonne, mutta ajankohta oli mulle ihan mahdoton. Hyvä kun saatiin kuitenkin se kusinen kivi 🙏❤
 
vierailija
Kumma tosiaan, miten striimin jälkeenkin voi olla täpinöissä kuin olisi ollut oikealla keikalla
Vaikutti kyllä tosi hienolta keikalta olla paikan päällä Ptujissa! Mulla olis nyt kauhea fomo, jos olisi ollut jokin mahis mennä tuonne, mutta ajankohta oli mulle ihan mahdoton. Hyvä kun saatiin kuitenkin se kusinen kivi
Ikuisesti kiitollinen tuosta striimistä! Mulla ei edes pahemmin pätkinyt ja ääni pysyi lähes kokoajan täydellisenä. Kuvan laatu oli vähän huono, mutta ei se kuvaspositiokaan ollut helpoin mahdollinen, joten kaikki kiitos ja kunnia striimaajalle.
 
vierailija
Kostopitsi 😍 Musta vaan edelleen on niin söpöä, että J pesi paidan (moneen kertaan!) ja säilytti sitä kaapissaan puoli vuotta. Sitten palautti sen The Bojanille, joka on sen jälkeen käyttänyt sitä keikoilla. Ei vain yhdellä keikalla (joka sekin olisi ollut jo mahtavaa blu... siis paidan tarinan kannalta), vaan useammalla keikalla 😍
 
vierailija
Vähän niinkuin tuplatalismaanit yllä
Itse asiassa B on yllättävän taikauskoinen, joten kyllä nuo vaatteet takuulla ovat niitä merkittävimpiä ja parhaiten sujuneiden keikkojen vaatteita, jotka on pukeunut tarkoituksella päälleen juuri Ptujhin kun sieltä on ne ikävimmät kokemukset.

Euoviisuissakin B:llä oli ne kahdet onnenkalsarit, joita saattoi vain pitää yllä ja mukana oli se Janin äidiltä saatu pitsinpalanen onnea tuottamaan ja fanilta saatu hevosenkenkä eli aika taikauskoinen kaveri tässä on kyseessä. Tuplatalismaanit ehkä näkyivät meille, mutta veikkaan, että kyllä siellä on ollut piilossa vielä liuta muitakin onnea tuottavia esineitä, jotta keikka nyt sujui täydellisesti. Ja ihanaa, että sujui, vaikka se ehkä nyt vähän lisääkin sitä B:n taikauskoa. Ja ihanaa, että molemmat voimapaidat ovat olleet päällä Suomessa.
 
vierailija
Itse asiassa B on yllättävän taikauskoinen, joten kyllä nuo vaatteet takuulla ovat niitä merkittävimpiä ja parhaiten sujuneiden keikkojen vaatteita, jotka on pukeunut tarkoituksella päälleen juuri Ptujhin kun sieltä on ne ikävimmät kokemukset.

Euoviisuissakin B:llä oli ne kahdet onnenkalsarit, joita saattoi vain pitää yllä ja mukana oli se Janin äidiltä saatu pitsinpalanen onnea tuottamaan ja fanilta saatu hevosenkenkä eli aika taikauskoinen kaveri tässä on kyseessä. Tuplatalismaanit ehkä näkyivät meille, mutta veikkaan, että kyllä siellä on ollut piilossa vielä liuta muitakin onnea tuottavia esineitä, jotta keikka nyt sujui täydellisesti. Ja ihanaa, että sujui, vaikka se ehkä nyt vähän lisääkin sitä B:n taikauskoa. Ja ihanaa, että molemmat voimapaidat ovat olleet päällä Suomessa.
Ehkä sillä oli päällä 5 tai useammat Suomessa pestyt bokserit housujen alla:p

Tää äskeinen viesti vaan vahvistaa sitä, että olis hienoa saada the Taulu välitettyä Blle niin että varmasti päätyy perille!
 
vierailija
Ihmettelen hieman, miksei Bluza tullut, kun SBJ kuitenkin tuli. Oma teoriani on, että se on rakkauslaulu Kärpylle, eikä vain sopinut ”aiempaan maailmaan”, Sloveniaan. Bojan ei halua puhua aiheesta kotiyleisön edessä? Koska Bluza on hieno biisi, mutta ehkä se edustaa liikaa sitä B:tä, joka B ei koe olevansa Sloveniassa? Enkä edes tarkoita, että biisin rakkauden K:hon tarvitsisi olla eroottista. Ehkei B itsekään tiedä mitä se oli.
 
vierailija
Ihmettelen hieman, miksei Bluza tullut, kun SBJ kuitenkin tuli. Oma teoriani on, että se on rakkauslaulu Kärpylle, eikä vain sopinut ”aiempaan maailmaan”, Sloveniaan. Bojan ei halua puhua aiheesta kotiyleisön edessä? Koska Bluza on hieno biisi, mutta ehkä se edustaa liikaa sitä B:tä, joka B ei koe olevansa Sloveniassa? Enkä edes tarkoita, että biisin rakkauden K:hon tarvitsisi olla eroottista. Ehkei B itsekään tiedä mitä se oli.
Eihän behind those eyeskaan tullut. SBJ vedettiin koska se on tuleva sinkku joka julkaistaan ihan muutaman viikon sisällä ja Bluza ei ole ajankohtainen siinä mielessä. Bluzaa varmaan soitetaan enemmän kun sen julkaisu hetki lähenee
 

Yhteistyössä