Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Pieni tilastollinen katsaus AO3:n ficceihin/fanartiin.

Ficcejä joissa seikkailee Käärijä on tällä hetkellä 589 (luku sisäänkirjautuneille).
Näistä Käärijä/Bojan on 463.
K/reader on 45.
K/T on 16.
Lopuissa ficeissä on sitten Till Lindemannia, Häärijää, Robinia, originaalihahmoa ja mitä lie.

Yksi keino jolla ficin kirjoittajia saa motivoitua, ovat Kudos-tykkäykset ja kommentit! Käydään siis tykkäilemässä ja antamassa positiivista palautetta lempificeistä🥰
 
vierailija
Pieni tilastollinen katsaus AO3:n ficceihin/fanartiin.

Ficcejä joissa seikkailee Käärijä on tällä hetkellä 589 (luku sisäänkirjautuneille).
Näistä Käärijä/Bojan on 463.
K/reader on 45.
K/T on 16.
Lopuissa ficeissä on sitten Till Lindemannia, Häärijää, Robinia, originaalihahmoa ja mitä lie.

Yksi keino jolla ficin kirjoittajia saa motivoitua, ovat Kudos-tykkäykset ja kommentit! Käydään siis tykkäilemässä ja antamassa positiivista palautetta lempificeistä
Oikeastaan hävettää tämä aiempi valitukseni, kun K/T-fikkejä ei kuitenkaan ole kuin 16 yhteensä... :'D Toki pelkona on, että suuresta määrästä huolimatta K/B ei kasva tuosta enää. Kannatan siis kommentointia fikkeihin!
 
vierailija
En kehtaa Vauvalla tunnustaa (vaikka nyymi olenkin) mut mua ei kiinnosta tippaakaan K/T-ship. Jännä jos monille ficcaajille on ihan sama kenen kanssa K niissä seikkailee. Mulle kun ei todellakaan ole.
 
Pieni tilastollinen katsaus AO3:n ficceihin/fanartiin.

Ficcejä joissa seikkailee Käärijä on tällä hetkellä 589 (luku sisäänkirjautuneille).
Näistä Käärijä/Bojan on 463.
K/reader on 45.
K/T on 16.
Lopuissa ficeissä on sitten Till Lindemannia, Häärijää, Robinia, originaalihahmoa ja mitä lie.

Yksi keino jolla ficin kirjoittajia saa motivoitua, ovat Kudos-tykkäykset ja kommentit! Käydään siis tykkäilemässä ja antamassa positiivista palautetta lempificeistä
Aika huikea luku toi 463 K/B ficciä. 😂 😁 Luettavaa siis riittää vielä. Onhan se luonnollista, että nyt on hiljaisempaa, kun ei heitä ole nähty toviin missään yhdessä. Ihan kohta pitäis olla taas jotain, mistä ammentaa.

Mua ei kyllä myöskään innosta K/T eikä oikein nuo muutkaan kombot. Luin kokeeksi sen B/Jan/Nace -jutun, ja se oli ihan söpö, mutta tuntui oudolta. Ihan kuin veljekset halimassa. 😅 Kipinät puuttui kokonaan.
 
vierailija
Aika huikea luku toi 463 K/B ficciä. Luettavaa siis riittää vielä. Onhan se luonnollista, että nyt on hiljaisempaa, kun ei heitä ole nähty toviin missään yhdessä. Ihan kohta pitäis olla taas jotain, mistä ammentaa.

Mua ei kyllä myöskään innosta K/T eikä oikein nuo muutkaan kombot. Luin kokeeksi sen B/Jan/Nace -jutun, ja se oli ihan söpö, mutta tuntui oudolta. Ihan kuin veljekset halimassa. Kipinät puuttui kokonaan.
Joo mä kans luin sen ja tuntu jotenki väärältä :D Varmistu se et pitää pysytellä vaan K&B-ficceissä :D
 
  • Tykkää
Reactions: Emma.1815
vierailija
Mun on selvästikin vaikea ymmärtää, mitä esteitä voi olla siinä tilanteessa, jos on oikeasti vahvasti ihastunut. Silloin vaan mennään läpi harmaan kiven. Jos tuollainen harvinainen suhde osuisi omalle kohdalle, en miettisi. Nythän ei tosin tiedetä, mitä mieltä B on. Helppo tosin minun sanoa, kun itse on ole ollut vastaavassa tilanteessa. Vääriä valintoja olen elämässäni tehnyt ja tyytynyt mukaviin ja helppoihin ratkaisuihin. Ehkä siksikin harmittaa, jos Jere antaa muiden vaikuttaa omiin päätöksiinsä, esim Slovenian matkan suhteen.

No siis. Montakin syytä.

Käytetään hypoteettista K&B ihastumista/rakastumista esimerkkinä. Ja nimenomaan K:n puolelta edelleen hypoteettista empimistä/pelkoa.
K on parisuhteessa.
B on mies, ja K on tähän saakka ollut lähes 100% varma heteroudestaan.
B asuu toisessa maassa ja heillä ei ole yhteistä kieltä, joka ei välttämättä ole molemmilla riittävän vahva puhumaan syvällisesti abstrakteista ja tunneasioista.
He eivät välttämättä ole puhuneet tunteistaan ollenkaan, ja vaikka K takuulla tuntee sen älyttömän vahvan vetovoiman Bojaniin, voi olla että hän ei kuitenkaan usko toisen tuntevan samoin, tai olevan hänestä oikeasti kiinnostunut.
Plus julkisuus, media, fanit, sukulaiset, perhe jne. Mitä muut ajattelee.

Voi yksinkertaisesti olla liian iso hyppy tuntemattomaan äkkiseltään.
Ajan kanssa päätös saattaa kypsyä, mutta voi myös olla K:lle helpompi olla ajattelematta koko asiaa silloin kun B ei ole lähellä.
Jos vahvat tunteet kyseessä niin sen toisen kanssa ollessa niitä on kyllä mahdoton olla huomioimatta ja muiden olla niitä huomaamatta (tämän takiahan me taidetaan täällä olla).

Ja nämä siis ihan omiin tunteisiin peilaten tuli mieleen. En väitä tietäväni mitä K (tai B) oikeasti tuntee tai ajattelee, ja mitä muuta voisi mahdollisesti olla mukana sotkemassa tilannetta entisestään vaikkapa Bojanin puolelta (ja K mahdollisesti näistä tietoinen).

Itse en uskaltanut tän tyylisen kelkkaan hypätä, ja 7 vuotta myöhemmin tunteet on edelleen olemassa ja aivan yhtä vahvoina.
 
vierailija
No siis. Montakin syytä.

Käytetään hypoteettista K&B ihastumista/rakastumista esimerkkinä. Ja nimenomaan K:n puolelta edelleen hypoteettista empimistä/pelkoa.
K on parisuhteessa.
B on mies, ja K on tähän saakka ollut lähes 100% varma heteroudestaan.
B asuu toisessa maassa ja heillä ei ole yhteistä kieltä, joka ei välttämättä ole molemmilla riittävän vahva puhumaan syvällisesti abstrakteista ja tunneasioista.
He eivät välttämättä ole puhuneet tunteistaan ollenkaan, ja vaikka K takuulla tuntee sen älyttömän vahvan vetovoiman Bojaniin, voi olla että hän ei kuitenkaan usko toisen tuntevan samoin, tai olevan hänestä oikeasti kiinnostunut.
Plus julkisuus, media, fanit, sukulaiset, perhe jne. Mitä muut ajattelee.

Voi yksinkertaisesti olla liian iso hyppy tuntemattomaan äkkiseltään.
Ajan kanssa päätös saattaa kypsyä, mutta voi myös olla K:lle helpompi olla ajattelematta koko asiaa silloin kun B ei ole lähellä.
Jos vahvat tunteet kyseessä niin sen toisen kanssa ollessa niitä on kyllä mahdoton olla huomioimatta ja muiden olla niitä huomaamatta (tämän takiahan me taidetaan täällä olla).

Ja nämä siis ihan omiin tunteisiin peilaten tuli mieleen. En väitä tietäväni mitä K (tai B) oikeasti tuntee tai ajattelee, ja mitä muuta voisi mahdollisesti olla mukana sotkemassa tilannetta entisestään vaikkapa Bojanin puolelta (ja K mahdollisesti näistä tietoinen).

Itse en uskaltanut tän tyylisen kelkkaan hypätä, ja 7 vuotta myöhemmin tunteet on edelleen olemassa ja aivan yhtä vahvoina.
Tämä on kyllä hyvin sanottu! Onhan pelkästään jo siinäkin paljon käsiteltävää jos on ensimmäistä kertaa ihastunut/rakastunut samaa sukupuolta olevaan, mutta saatika sitten lisäksi nämä kaikki muut seikat mitä heillä on. Molemmat myös olleet todella kiireisiä kesän keikkaillen ja uutta musiikkia tehden, että ei varmasti ole kerennyt edes käsittelemään mitään tunteita sen kummemmin
 
  • Tykkää
Reactions: Emma.1815
vierailija
En kehtaa Vauvalla tunnustaa (vaikka nyymi olenkin) mut mua ei kiinnosta tippaakaan K/T-ship. Jännä jos monille ficcaajille on ihan sama kenen kanssa K niissä seikkailee. Mulle kun ei todellakaan ole.
Mua taas kiinnostaa K/T shippi, mutta itselläni on vähän sama ongelma kuin sulla eli en kehtaa myöntää sitä av:lla. B ja K ovat yhdessä jotakin kiehtovan puhdasta ja vilpittömän ihanaa, mutta K:n ja T:n välissä taas on jotakin alkukantaista seksuaalista vetovoimaa. Tykkään molemmista pareista, mutta tottakai K/B on se ykkösjuttu. T on enemminkin seksuaalinen kokeilu.
 
vierailija
vierailija
Kävin katsomassa sinun kommenttejasi vauvalla ja nuo täyttävät jo vainoamisen ja kunnianloukkauksen tuntomerkit. Myös anonyymillä keskustelupalstalla. Toivon että sinusta tehdään ilmoitus.
Voisiko olla niin, että vauvan ketjua suljetaan, koska tästä kiusaajasta/vainoajasta on jo tehty rikosilmoitus ja ketjuun kirjoittamiaan viestejä tutkitaan poliisin toimesta? Toivon todella että hän ymmärtää lopettaa epäasiallisen kommentointinsa ja muiden keskustelijoiden kiusaamisen.
 
vierailija
Voisiko olla niin, että vauvan ketjua suljetaan, koska tästä kiusaajasta/vainoajasta on jo tehty rikosilmoitus ja ketjuun kirjoittamiaan viestejä tutkitaan poliisin toimesta? Toivon todella että hän ymmärtää lopettaa epäasiallisen kommentointinsa ja muiden keskustelijoiden kiusaamisen.
Ei oo. Tajua nyt jo, etten ollut kirjoittanut mitään rikollista Tarottaresta siihen ketjuun. Valehtelijaksi syyttäminen jos epäilee sellaista on ihan laillista, kun toinen on anonyymi.
 
vierailija
Kaikilla on oikeus olla keskustelussa, ei ole mitään syytä tämän nimimerkillisen poistua, eiköhän hänen häiritsijänsä poistu, jos ilmoitus tehty/tehdään ja rupeavat asiaa tutkimaan
 

Yhteistyössä