Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Mitä luulette, minkä biisin JO+Käärijä esittävät yhdessä? Tuon alla olevan kommentin mukaan B ei sanonut tuossa videohaastiksessa, että esittäisivät vaikkapa CCC:n, vaan että kokemus tulisi olemaan kuin CCC. Tämä pisti spekuloimaan, voisivatko he esittää yhdessä Carpe Diemin, ICIP:n tai ehkä ihan uuden yhteisbiisin... Jälkimmäinen olisi super-iloinen yllätys. Toisaalta minun puolestani voisivat esittää vaikka tanhua ja olisin tyytyväinen siihenkin, pääasia että ovat samalla lavalla


Sama kommentoija lisäsi, että Bojan puhui kieliopillisesti täydellisesti, mutta kun tuli puhe Jerestä, hän alkoi kuulostaa enemmän ihastuneelta teiniltä

Minä kallistun siihen suuntaan, että esittävät Carpe Diemin ja K tulee mukaan jammailemaan. Tai voihan sekin olla mahdollista, että esittäisivät ICIP, jossa B toimii toisena vokalistina. Mutta koska on kuitenkin Jokereiden keikka, luulen että päätyvät johonkin heidän biisiinsä. Olen ilahtunut kaikesta mahdollisesta.

Sellainen villi kortti tuli mieleen, että entä jos esittävätkin jonkin ihan randomin kaikkien tunteman Suomi-hitin yhdessä. 😂 Minusta olisi aivan ihana kuulla Bojanin ja JO:n tulkitsemana esim. Paratiisi, Autiotalo tai tai joku muu missä on suht helpot sanat. Mutta ehkä tämä tapahtuu korkeintaan karaokessa, koska tuskin heillä on ollut aikaa opetella tuollaista, ja ne vaativat Teosto-luvat ja muut.

Ihana tuo B, alkaessaan änkyttämään ihastuneen teinin tavoin❤
 
vierailija
Minä kallistun siihen suuntaan, että esittävät Carpe Diemin ja K tulee mukaan jammailemaan. Tai voihan sekin olla mahdollista, että esittäisivät ICIP, jossa B toimii toisena vokalistina. Mutta koska on kuitenkin Jokereiden keikka, luulen että päätyvät johonkin heidän biisiinsä. Olen ilahtunut kaikesta mahdollisesta.

Sellainen villi kortti tuli mieleen, että entä jos esittävätkin jonkin ihan randomin kaikkien tunteman Suomi-hitin yhdessä. Minusta olisi aivan ihana kuulla Bojanin ja JO:n tulkitsemana esim. Paratiisi, Autiotalo tai tai joku muu missä on suht helpot sanat. Mutta ehkä tämä tapahtuu korkeintaan karaokessa, koska tuskin heillä on ollut aikaa opetella tuollaista, ja ne vaativat Teosto-luvat ja muut.

Ihana tuo B, alkaessaan änkyttämään ihastuneen teinin tavoin
Mä luulen, että biisiksi valitaan CCC, koska B osaa siihen jo sanat valmiiksi ja myös Lontoossa Mae esitti oman Euroviisubiisinsä. Mutta olen valmis yllättymään iloisesti, jos päättävätkin esittää yhdessä jonkun muun kappaleen.
 
vierailija
Ihana kuva Käärijästä ja Häärijästä

Awww, kaunis kuva 😍

Joymuffin, kiitos taas ficistä! Luin Prince of Balkanin tähänastiset luvut ja odotan malttamattomana jatkoa ja onnellisia käänteitä tarinaan ❤
 
vierailija
Jere oli tykännyt uusimmasta(kin) kuvakarusellista Jokereiden instassa. Ekassa kuvassa Bojan mukavan aistikkaasti makoilee lavalla ja oli siellä yksi Bulbasaur-kuvakin.
Selvästi Jere on nyt aktivoitunut Jokereiden/Bojanin suuntaan viime aikoina. Eikös se Are you -ranneke ole myös uusi juttu. Tosin jos J on sen vasta saanut, ei ole voinut sitä aiemmin käyttääkään.
 
Mä luulen, että biisiksi valitaan CCC, koska B osaa siihen jo sanat valmiiksi ja myös Lontoossa Mae esitti oman Euroviisubiisinsä. Mutta olen valmis yllättymään iloisesti, jos päättävätkin esittää yhdessä jonkun muun kappaleen.
Samalla perusteella sanon myös CCC. Mae esitti Lontoossa oman biisinsä ja Bojči on saanut runsaasti harjoitusta sen lyriikoista. 😁🥰💚 mutta jos he yllättääkin meidät jollain uutukaisella sala-featilla en pane pahakseni. ICIP B:n kanssa olisi kyllä... En löydä sanoja, epäpyhää? 😁🙈🔥
 
  • Tykkää
Reactions: Emma.1815
vierailija
Samalla perusteella sanon myös CCC. Mae esitti Lontoossa oman biisinsä ja Bojči on saanut runsaasti harjoitusta sen lyriikoista. mutta jos he yllättääkin meidät jollain uutukaisella sala-featilla en pane pahakseni. ICIP B:n kanssa olisi kyllä... En löydä sanoja, epäpyhää?
En usko mitenkään ICP-vetoon, mutta Boitsu siinä "I got a feeling we're gonna make a baby " -kohdassa täysin estotto flirttaamassa/klähmimässä olisi kyllä kova. "Vedä sinä vaan tätä biisiä Tommyn kanssa, mutta tämä kohta kuuluu muuten vetää näin." Ei ehtisi Kärtsä pakoon Boitsun huulia. :D
 
vierailija
Vitsi sitä fiilistä, kun näkevät toisensa pitkästä aikaa. Tulee mieleen muisto takavuosilta, kun luokkakaverit tapasivat kesäloman jälkeen. Siitä kiehnäämisestä ei ollut tulla loppua, kun poikapari puski ja pökki toisiaan koko ajan.

Mielessäni näen Kn ja Bn kohtaamisen vastaavanlaisena. Ensin pitkä ja poski poskea -vasten halaus toisiaan silmiin tuijotellen. Kasvojen ja hiusten koskettelua, ei malta pitää näppejään irti toisesta. B hihittelee ja katsoo välillä vähän ujosti, mutta niin ihastuneesti. J:n ihanat silmät loistavat kohtaamisen ilosta.

Ja tämähän voi tapahtua ilman mitään "romanttista" vivahdetta. Ihan vain siksi, että on ollut niin törkeä ikävä toista. Olisi niin ihana olla kärpäsenä katossa.
 
vierailija
En usko mitenkään ICP-vetoon, mutta Boitsu siinä "I got a feeling we're gonna make a baby " -kohdassa täysin estotto flirttaamassa/klähmimässä olisi kyllä kova. "Vedä sinä vaan tätä biisiä Tommyn kanssa, mutta tämä kohta kuuluu muuten vetää näin." Ei ehtisi Kärtsä pakoon Boitsun huulia.
En ehkä haluaisi nähdä tätä näiden laulamassa lavalla. Tuntisin itseni tirkistelijäksi. 😉
 
vierailija
En ehkä haluaisi nähdä tätä näiden laulamassa lavalla. Tuntisin itseni tirkistelijäksi.
Joo ei taida olla ulkopuolisten silmille nähtävää :p Ehkä parempi että jättävät sen keskinäiseksi tapahtumaksi ;) Itse veikkaan että vetävät joko CCC tai sitten jonkun ihan täysin randomin biisin joka ei olis JO:n eikä Kärtsän tuotantoa... Jotenkin kuitenkin voisin nähdä Boitsun vetävän CCC:n ja ratsastavan vuorostaan K:lla possujunassa :D
 
vierailija
vierailija
HS näyttää tänään klo 15 suorana Presidentin kävelykierroksen, jossa Käärijä on mukana.

Korjaus: Siis IS näyttää suorana.
 
vierailija
Vitsi sitä fiilistä, kun näkevät toisensa pitkästä aikaa. Tulee mieleen muisto takavuosilta, kun luokkakaverit tapasivat kesäloman jälkeen. Siitä kiehnäämisestä ei ollut tulla loppua, kun poikapari puski ja pökki toisiaan koko ajan.

Mielessäni näen Kn ja Bn kohtaamisen vastaavanlaisena. Ensin pitkä ja poski poskea -vasten halaus toisiaan silmiin tuijotellen. Kasvojen ja hiusten koskettelua, ei malta pitää näppejään irti toisesta. B hihittelee ja katsoo välillä vähän ujosti, mutta niin ihastuneesti. J:n ihanat silmät loistavat kohtaamisen ilosta.

Ja tämähän voi tapahtua ilman mitään "romanttista" vivahdetta. Ihan vain siksi, että on ollut niin törkeä ikävä toista. Olisi niin ihana olla kärpäsenä katossa.
😍🥰😍🥰😍 No tämä on mullakin ollut mielessä viime ajat!!!

Samoin komppaan Stellaa, en ole ehtinyt tänne enkä vauvalle kommentoimaan eilistä breaking news videota, mutta voi pojat, että siitä tuli niin onnellinen olo!!! 🤩 Kiitos Bojan, kiitos Kärtsäri, kiitos vauvapalsta ja te täällä ja kaikki universumin manifestoijat! 😁❤ Ja tuolla vauvalla kun kritisoitiin sitä, että ihmiset menee vaan K takia JO keikalle niin uskon että tässä riemussa on kyllä enemmän kyse siitä tosiasiasta että K&B vihdoin todistettavasti näkevät toisensa! ❤❤❤
Ihanaa sunnuntaita kanssaristeilijät! 😘

Ailakki
 
vierailija
No tämä on mullakin ollut mielessä viime ajat!!!

Samoin komppaan Stellaa, en ole ehtinyt tänne enkä vauvalle kommentoimaan eilistä breaking news videota, mutta voi pojat, että siitä tuli niin onnellinen olo!!! Kiitos Bojan, kiitos Kärtsäri, kiitos vauvapalsta ja te täällä ja kaikki universumin manifestoijat! Ja tuolla vauvalla kun kritisoitiin sitä, että ihmiset menee vaan K takia JO keikalle niin uskon että tässä riemussa on kyllä enemmän kyse siitä tosiasiasta että K&B vihdoin todistettavasti näkevät toisensa!
Ihanaa sunnuntaita kanssaristeilijät!

Ailakki
Mulla lippu Tampereen keikalle. Kuinkahan mahtavat kiertueen viimeisellä keikalla jo olla "toisiaan täynnä" , mikäli K on ollut jopa Ruotsin ja Norjan keikoillakin mukana.
 
vierailija
Pidän kyllä ihan superepätodennäköisenä, että Kärtsä olisi muiden Pohjoismaiden Joksu-keikoilla. Olen hyvin mielelläni väärässä, mutta ei vaan tunnu lainkaan uskottavalta.
 
vierailija
Joymuffin - kiitos kaikista ficeistäsi AO3ssa. Olen lukenut niitä pitkin kesää, ja nyt sen viimeisimmän, The Prince of Balkan, ja olen pitänyt niistä kaikista todella paljon, ovat parhaat kaikista lukemistani. Olet todella taitava kirjoittaja. Odotan jatkoa! Ja nuo minificit ovat myös olleet kivoja, kiitos niistäkin. :)
 

Yhteistyössä