Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Minulla on kuulkaa metulji vatsanpohjassa kun mietin Bojania tulkitsemassa JO:n biisejä, kun Jere on paikalla.
Kyllä! Aina kun katson Kärtsän Tavastian-keikan livejä joissa Bojan ei ole lavalla (katselen joskus esim. Urheilujätkää), niin mietin aina, että tätäkin Bojan katsoi bäkkäriltä, saati sitten että Bojan vetää jotain oikeasti tunteikkaita biisejä.

- Joymuffin
 
vierailija
Kyllä! Aina kun katson Kärtsän Tavastian-keikan livejä joissa Bojan ei ole lavalla (katselen joskus esim. Urheilujätkää), niin mietin aina, että tätäkin Bojan katsoi bäkkäriltä, saati sitten että Bojan vetää jotain oikeasti tunteikkaita biisejä.

- Joymuffin
Tämä! Ihan samaa välillä mietin silloin Tavastian aikaan, että Bojan katsoi sieltä bäkkäriltä sen keikan. Ja nyt sit toisin päin 😭
 
vierailija
Minulla on kuulkaa metulji vatsanpohjassa kun mietin Bojania tulkitsemassa JO:n biisejä, kun Jere on paikalla.
Vois kuvitella et Jere aika haltioituneena kattelee bäkkärillä ku B tulkitsee biisejä upeella äänellään, ketkuttelee lanteitaan ja hymyilee sitä ihanaa hymyään. Pari perhosta vois lennellä Jerenkin vatsanpohjaan siinä kohtaa :)
 
vierailija
Laitoin Vauvalle aamulla yhden minificin ja tarkoitus oli laittaa tännekin, mutta ehkä sitten unohdin kun en löydä sitä täältä. :) Tässä ficissä seikkailee myös Tommy, mutta Bojanistien ei tarvitse skipata. :)

T: It's been great to work with you bro, but I hope you realize that this is not just a joke for you.

K: Huh?

T: You do this thing where you're like "Haha, I'm so gay". Very funny.

K: I don't mean being gay is joke. To me this more like ...art project.

T: Interesting. I saw some clips of you riding this other dude at Tavastia. He does indeed look like a work of art, but you should have seen yourself.

K: I don't understand?

T: In Estonia we have this saying, "Mees seinale". Do you know what that means?

K: ...No?

T: I think the guy can show you.

B: Yes.

- Joymuffin
 
vierailija
Laitoin Vauvalle aamulla yhden minificin ja tarkoitus oli laittaa tännekin, mutta ehkä sitten unohdin kun en löydä sitä täältä. Tässä ficissä seikkailee myös Tommy, mutta Bojanistien ei tarvitse skipata.

T: It's been great to work with you bro, but I hope you realize that this is not just a joke for you.

K: Huh?

T: You do this thing where you're like "Haha, I'm so gay". Very funny.

K: I don't mean being gay is joke. To me this more like ...art project.

T: Interesting. I saw some clips of you riding this other dude at Tavastia. He does indeed look like a work of art, but you should have seen yourself.

K: I don't understand?

T: In Estonia we have this saying, "Mees seinale". Do you know what that means?

K: ...No?

T: I think the guy can show you.

B: Yes.

- Joymuffin
😍
 
vierailija
Mitä luulette, minkä biisin JO+Käärijä esittävät yhdessä? Tuon alla olevan kommentin mukaan B ei sanonut tuossa videohaastiksessa, että esittäisivät vaikkapa CCC:n, vaan että kokemus tulisi olemaan kuin CCC. Tämä pisti spekuloimaan, voisivatko he esittää yhdessä Carpe Diemin, ICIP:n tai ehkä ihan uuden yhteisbiisin... Jälkimmäinen olisi super-iloinen yllätys. Toisaalta minun puolestani voisivat esittää vaikka tanhua ja olisin tyytyväinen siihenkin, pääasia että ovat samalla lavalla😊


Sama kommentoija lisäsi, että Bojan puhui kieliopillisesti täydellisesti, mutta kun tuli puhe Jerestä, hän alkoi kuulostaa enemmän ihastuneelta teiniltä😅

 
vierailija
Mitä luulette, minkä biisin JO+Käärijä esittävät yhdessä? Tuon alla olevan kommentin mukaan B ei sanonut tuossa videohaastiksessa, että esittäisivät vaikkapa CCC:n, vaan että kokemus tulisi olemaan kuin CCC. Tämä pisti spekuloimaan, voisivatko he esittää yhdessä Carpe Diemin, ICIP:n tai ehkä ihan uuden yhteisbiisin... Jälkimmäinen olisi super-iloinen yllätys. Toisaalta minun puolestani voisivat esittää vaikka tanhua ja olisin tyytyväinen siihenkin, pääasia että ovat samalla lavalla


Sama kommentoija lisäsi, että Bojan puhui kieliopillisesti täydellisesti, mutta kun tuli puhe Jerestä, hän alkoi kuulostaa enemmän ihastuneelta teiniltä

Olen samaa mieltä, että tuo ccc viittasi enemmänkin tunnelmaan kuin biisiin. Olen avoin ihan mille tahansa yhteisesiintymiselle 😍!

Katrina
 
vierailija
Pitäisi varmaan viimein tehdä tänne tunnukset niin pääsisin edes tykkäilemään, tuntuu että olen nyt aivan kyvytön kirjoittamaan mitään vaikka olen koko päivän seuraillut näitä keskusteluita sekä täällä että Vauvalla. Voi mikä ihana päivä tämä on ollut, tuntuu kuin olisi jälleen kevät.

Kyllä tuosta haastattelun käännöksestäkin saattoi päätellä, että CCC tarkoitti enemmän tunnelmaa kuin biisiä, mutta hyvä että tähän tuli myös tarkennusta. Itse tykkäisin oikeastaan enemmän siitä, jos esittäisivät yhdessä jotain muuta, varmaan lähinnä Carpe Diem tai ICIP ovat ne vaihtoehdot. En oikein jaksa uskoa siihen uuteen yhteisbiisiin tässä kohtaa.

Oon katsonut tuon haastatteluvideon aika monta kertaa, enkä tahdo millään päästä yli noista Bojanin ilmeistä. Pysyy niin pokkana, mut sitten tuossa tulee kuitenkin selkeä kohta, jossa silmiin syttyy tuike, ja sitten saman tien alkaa myös näkyvämmin hymyillä. Aaaaawww.

Ihana myös tuo Joymuffinin minificci, taas kerran!

Stella
 
vierailija
Mä katoin haastiksen vaan pari kertaa enkä niin tarkkaan katsonut, mitä B tarkalleen sanoi. Nyt kun luen teidän kommenttejanne niin ootte varmaan oikeassa siinä, että CCC:llä viitattiin enemmänkin tunnelmaan kuin biisiin. Ehkä sitten ne vetää ICIP:n, siinä jertidäkeessä ei ole kauheasti opeteltavaa, joten sen voisi kaikki Jokerit vetää kuorossa. Tai sitten ovatkin tehneet kaikessa hiljaisuudessa jonkin uuden biisin. 🤔

No, ihan sama, tosiaan tanhutkoon vaikka, kunhan ovat yhdessä lavalla 🥰

Ihana minificci, Joymuffin 💕
Tänään mun on tarkoitus lukea sun uusin AO3:lta

💡🤔❤🔥
 
vierailija
Mä katoin haastiksen vaan pari kertaa enkä niin tarkkaan katsonut, mitä B tarkalleen sanoi. Nyt kun luen teidän kommenttejanne niin ootte varmaan oikeassa siinä, että CCC:llä viitattiin enemmänkin tunnelmaan kuin biisiin. Ehkä sitten ne vetää ICIP:n, siinä jertidäkeessä ei ole kauheasti opeteltavaa, joten sen voisi kaikki Jokerit vetää kuorossa. Tai sitten ovatkin tehneet kaikessa hiljaisuudessa jonkin uuden biisin.

No, ihan sama, tosiaan tanhutkoon vaikka, kunhan ovat yhdessä lavalla

Ihana minificci, Joymuffin
Tänään mun on tarkoitus lukea sun uusin AO3:lta
Siis kertosäettä tarkoitin 🙈
Ja itseasiassa Carpe diemhän olisi todennäköisempi valinta, kun on Jokereiden keikasta kyse

💡🤔❤🔥
 
vierailija
On kyllä eeppinen päivä tässä saagassa.

"Jere declining a 20k gig because Bojan will be in town for 3 days has to be one of the top 3 cannon events of this fandom"
Tää on eeppisyyslistalla sijalla 2 heti K:n Tavastian-keikkojen jälkeen 😄

Taisi olla toisella palstallakin, että B:n kieliopillisesti täydellinen puhe muuttui sönkkäämiseksi, kun hän kertoi, että K tulee mukaan lavalle tms 🤭

💡🤔❤🔥
 

Yhteistyössä