Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Minäkin olen menossa Turkuun yksin, Helsingistä, kun kaveri ei pääsekään mukaan. Tässä on vielä mietittävää, mm. oma ikä ja pitääkö yöpyä Turussa.
En mäkään ole varannut vielä hotellia. Se pitäisi kyllä tehdä piakoin. Ajan myös pks ja lähden ajoissa ajamaan, koska jonottamiseen saa varata oman aikansa. Ja sitä ennen olisi kiva käydä lasilllisena jossain.
 
vierailija
Tapasin tänään livenä kanssapuutarhurin tältä palstalta. :) Yllättävän paljon voi keskustella keikoista, joita ei ole edes vielä tapahtunut. :D Annoin hänelle yhden kirjan ja kaivoin sitä varten kaapista ensimmäisen muovikassin, joka sattui käteen. Se oli tietysti van Gogh -museon kassi, jossa oli auringonkukkapainatus. Puutarhurihommat sykkivät mitä ilmeisimmin jossain syvällä universumin sydämessä. ✨:)

- Joymuffin
 
vierailija
Tapasin tänään livenä kanssapuutarhurin tältä palstalta. Yllättävän paljon voi keskustella keikoista, joita ei ole edes vielä tapahtunut. Annoin hänelle yhden kirjan ja kaivoin sitä varten kaapista ensimmäisen muovikassin, joka sattui käteen. Se oli tietysti van Gogh -museon kassi, jossa oli auringonkukkapainatus. Puutarhurihommat sykkivät mitä ilmeisimmin jossain syvällä universumin sydämessä.

- Joymuffin
👍
 
vierailija
En mäkään ole varannut vielä hotellia. Se pitäisi kyllä tehdä piakoin. Ajan myös pks ja lähden ajoissa ajamaan, koska jonottamiseen saa varata oman aikansa. Ja sitä ennen olisi kiva käydä lasilllisena jossain.
Mä olen ajatellut, että on helpointa livahtaa sisälle viime hetkillä. Siis jos ei halua herättää huomiota eikä ole hinkua eturiviin.
 
vierailija
Laitoin tämän pikkupalan jo Vauvalle aiemmin, laitetaan nyt tännekin vaikka ei kovin kummoinen olekaan. :)

N: I heard you've been studying Finnish again..

B: Yes.

N: What kinds of stuff?

B: Various phrases that might come in handy on our tour to Finland.

N: Such as?

B: "Pidän kaksin käsin ju..."

N: That's not a new one. Tell me some new things.

B: "Tulisitko käymään hotellihuoneessani, haluaisin näyttää yhden jutun", "Saanko työntää kieleni suuhusi" and "Miestä seinälle".

N: Do I want to know what those mean?

B: No.

- Joymuffin
 
vierailija
Äääää, jermautism-käyttäjältä (joka mielestäni on ahjakkain ja taiteellisin fanitaiteilija) tuli ihania K&B-hali/pussailupiirroksia AO3:een. Vaatii tunnukset, ikävä kyllä, vaikka näissä ei tällä kertaa ole mitään K18-kamaa.

- Joymuffin
 
  • Tykkää
Reactions: ❤🌿❤
vierailija
Laitoin tämän pikkupalan jo Vauvalle aiemmin, laitetaan nyt tännekin vaikka ei kovin kummoinen olekaan.

N: I heard you've been studying Finnish again..

B: Yes.

N: What kinds of stuff?

B: Various phrases that might come in handy on our tour to Finland.

N: Such as?

B: "Pidän kaksin käsin ju..."

N: That's not a new one. Tell me some new things.

B: "Tulisitko käymään hotellihuoneessani, haluaisin näyttää yhden jutun", "Saanko työntää kieleni suuhusi" and "Miestä seinälle".

N: Do I want to know what those mean?

B: No.

- Joymuffin
Tää oli taas ihan huippu! Voin kuvitella B:n sanomassa nuo lauseet tosi hyvällä suomella :D Kiva että laitatte näitä tännekin, minä olen tauolla Vauvalta koska en jaksa sitä tunnelmaa siellä.

Ei pitäisi mennä enää montaa päivää kunnes saan AO3 tunnukset, sitä odotellessa...

Stella
 
vierailija
Olen ollut sen verran pois, niin mikä tämä Päyhöstä seinälle ja miestä seinälle -juttu on?
Muraali? Ja seinäpano (BJ )?

Mango
Miestä seinälle -juttu lähti muistaakseni vanhasta videosta, jossa joku räppäri halailee Kärtsää ja työntää hänet seinää vasten. Siitä tehtiin jopa remix Lil Nas X:n homoeroottiseen biisiin (jonka oikeassa musavideossa on miesten välinen seksikohtaus). (Joku muu toivottavasti postaa nämä). Vai oliko se olemassa jo ennen tämän löytymistä? Ei kuitenkaan liity muraaliin mitenkään, ainostaan riettaampiin merkityksiin.

Nyt Tommyn myötä meemi on herännyt henkiin vahvemmin ja myös viroksi, "mees seinale". :)
 
vierailija
Otan varmuudeksi talteen, jos vahingossa onnistuisi saada lippu. Pitäis itsekin hankkia meiliosoite, ilmennyt paljon aikuiselle ihmiselle tärkeitä käyttötarkoituksia kuten AO3 rekkautuminen.
Sama tilanne täällä, eli anonyymille meiliosoitteelle on kummasti alkanut ilmetä tarvetta, ja mielelläni näkisin kanssapuutarhureita ennen Tavastian-keikkaa, mut sinne pitäisi saada ensin lippu 🤪

Mulla on LiputOn-lippuvahti mut en oo koskaan ollut silloin sähköpostin ääressä, kun lippuja on tullut myyntiin, ja ne menee tietty hetkessä 😣

Logomoon mulla on lippu mut todennäköisesti tuun sinne niin viime tingassa etten edes ehtisi lasilliselle ennen keikkaa.

💡🤔❤🔥
 
vierailija
Sama tilanne täällä, eli anonyymille meiliosoitteelle on kummasti alkanut ilmetä tarvetta, ja mielelläni näkisin kanssapuutarhureita ennen Tavastian-keikkaa, mut sinne pitäisi saada ensin lippu

Mulla on LiputOn-lippuvahti mut en oo koskaan ollut silloin sähköpostin ääressä, kun lippuja on tullut myyntiin, ja ne menee tietty hetkessä

Logomoon mulla on lippu mut todennäköisesti tuun sinne niin viime tingassa etten edes ehtisi lasilliselle ennen keikkaa.
Mulla oli kerran puhelin valmiiksi kädessä, kun ilmoitus lipusta tuli LiputOn-lippuvahdista. En siltikään ehtinyt saada lippua itselleni.
 
vierailija
Miestä seinälle -juttu lähti muistaakseni vanhasta videosta, jossa joku räppäri halailee Kärtsää ja työntää hänet seinää vasten. Siitä tehtiin jopa remix Lil Nas X:n homoeroottiseen biisiin (jonka oikeassa musavideossa on miesten välinen seksikohtaus). (Joku muu toivottavasti postaa nämä). Vai oliko se olemassa jo ennen tämän löytymistä? Ei kuitenkaan liity muraaliin mitenkään, ainostaan riettaampiin merkityksiin.

Nyt Tommyn myötä meemi on herännyt henkiin vahvemmin ja myös viroksi, "mees seinale".
Toi remix ois kiva nähdä!
 
vierailija
Haluaisin tosiaan kohta maalata K&B-kuvan (jos minulla riittää voimat) ja jos se onnistuu riittävän hyvin, haluaisin lähettää sen Bojanille itselleen, en siis halua liian shippauskamaa vaan esim. jotain mitä hän on postannut omaan Instaansa (vielä kun muistaisi mitkä kuvat siellä oli) tai Mikken kuvia. Ei possujunaa. :)

Onko ehdotuksia esim. Tavastialta? Vai pitäisikö valita se Mikken ottama raikkaan dynaaminen poseerauskuva Liverpoolista (ja mistä löydän sen helpoiten, hänenInstastaan on vaikea löytää)? Tavastia-versiossa samasta kuvasta Jere näyttää vähän hassulta, niin maalattuna se ei oikein toimisi. Kuvan pitäisi olla kohtuukokoinen. Ja koska tarkoitus olisi potentiaaliseti lähettää maalaus Bojanille, en halua sellaista Tavastia-halikuvaa, jossa näkyy vain Bojanin naama.

- Joymuffin
 
Haluaisin tosiaan kohta maalata K&B-kuvan (jos minulla riittää voimat) ja jos se onnistuu riittävän hyvin, haluaisin lähettää sen Bojanille itselleen, en siis halua liian shippauskamaa vaan esim. jotain mitä hän on postannut omaan Instaansa (vielä kun muistaisi mitkä kuvat siellä oli) tai Mikken kuvia. Ei possujunaa.

Onko ehdotuksia esim. Tavastialta? Vai pitäisikö valita se Mikken ottama raikkaan dynaaminen poseerauskuva Liverpoolista (ja mistä löydän sen helpoiten, hänenInstastaan on vaikea löytää)? Tavastia-versiossa samasta kuvasta Jere näyttää vähän hassulta, niin maalattuna se ei oikein toimisi. Kuvan pitäisi olla kohtuukokoinen. Ja koska tarkoitus olisi potentiaaliseti lähettää maalaus Bojanille, en halua sellaista Tavastia-halikuvaa, jossa näkyy vain Bojanin naama.

- Joymuffin
Tätäkö tarkoitat?

 
vierailija
Tätäkö tarkoitat?

Joo, juuri tuo. :) Muistaisin nähneni siitä vähän isommankin version, mutta ehkä muistan väärin kun en löydä. Se on vähän siinä ja siinä, ei hirveän tarkka tai hyvä valaistus mutta ei tosi huonokaan. Hampaita näkyy paljon, mikä on vähän hasardi - olen kerran tehnyt maalauksen jossa näkyy hampaat ja niistä tuli kuvan melkein hienoin osuus, mutta jos niiden kanssa tyrii, niin sitten näyttää ala-astekamalta. :)

- Joymuffin
 

Yhteistyössä