Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Jep, ei ole ollut joidenkin lomakuvien esittely esim. työkavereille koskaan näin kuumottavaa kuin nykyisin

Olin yhdessä tilanteessa, jossa kolmekymppinen nuori mies (itse siis 50+ täti-ihminen) halusi näyttää mulle, miten saan siirrettyä spotifysta linkin Insta-tilille. Tuli ihan siihen kylkeen, kun avasin kännykkää. Sitten vasta tajusin, että mahtoi mennä pojalta yöunet, kun näki mun näytön taustakuvan. On siis se ihana kuva, jossa K&B virnistää poski poskea vasten.
 
vierailija
M: Jere, peruit sitten muutaman kymppitonnin keikan Israelissa.
J: Ei sopinut aikatauluihin.
M: Mihin aikatauluihin? Sullahan on keikkatauko.
J: Ei ole. Mulla on just silloin tärkeimmät keikat sitten Euroviisujen.
M: Nyt mä en tajua.
J: En minäkään. En todellakaan. (laskee katseensa ja punastuu)
M: Ahaa, Joker Out ja Bojan.
J: Ai, onko ne silloin täällä?
M: Jere, tee jotain. Ole aikuinen mies.
J: Yes. I will. Certainly.
 
vierailija
M: Jere, peruit sitten muutaman kymppitonnin keikan Israelissa.
J: Ei sopinut aikatauluihin.
M: Mihin aikatauluihin? Sullahan on keikkatauko.
J: Ei ole. Mulla on just silloin tärkeimmät keikat sitten Euroviisujen.
M: Nyt mä en tajua.
J: En minäkään. En todellakaan. (laskee katseensa ja punastuu)
M: Ahaa, Joker Out ja Bojan.
J: Ai, onko ne silloin täällä?
M: Jere, tee jotain. Ole aikuinen mies.
J: Yes. I will. Certainly.
Tää on kiva!
 
vierailija
Ilmeisesti tuo B:n haastis on tehty joskus kesäkuun puolessa välissä, mutta kuten siinä sanoo että on K:n kanssa yhteydessä niin miksei olisi sitä edelleenkin. Ainoastaan vaan että sitä nyt ei tietenkään B:n instan deaktivoinnin myötä ole julkisesti näkynyt mitenkään, mutta muuten miksi ois mitään syytä epäillä että eivät pitäisi yhteyttä.
 
vierailija
Minö kerkesin nähdä kuvakaappauksen ja tuo oli juuri sitä pahinta/parasta lumpusteluaikaa joka suuntaan, joten uskon kyllä kuvakaappauksen aitouteen. Mutta ei tietenkään tarkoita että toteutuisi valitettavasti.
Mun mielestä kyseinen henkilö sanoi myöhemmin, että se viesti oli feikki. Se oli hänen hupailuaan, eikä hän tarkoittanut loukata sillä ketään. Jos joku muistaa asian paremmin, niin voi korjata mun viestiä.
 
vierailija
Ilmeisesti tuo B:n haastis on tehty joskus kesäkuun puolessa välissä, mutta kuten siinä sanoo että on K:n kanssa yhteydessä niin miksei olisi sitä edelleenkin. Ainoastaan vaan että sitä nyt ei tietenkään B:n instan deaktivoinnin myötä ole julkisesti näkynyt mitenkään, mutta muuten miksi ois mitään syytä epäillä että eivät pitäisi yhteyttä.
Todennäköisesti samana päivänä kuin se Jokereiden Tavastia video.
 
vierailija
Mun mielestä kyseinen henkilö sanoi myöhemmin, että se viesti oli feikki. Se oli hänen hupailuaan, eikä hän tarkoittanut loukata sillä ketään. Jos joku muistaa asian paremmin, niin voi korjata mun viestiä.
Hmm, en ole kuullut tällaisesta ja olen tietääkseni lukenut kaikki Vauvan viestit joita ei ole poistettu heti, mutta olen toki voinut missata tai tämä tieto ei ole ehtinyt Vauvalle asti. :) Näin sen alkuperäisen myös.
 
vierailija
Kaukaa kuuluva moottorin räpätys sai Bojanin kääntämään päätään äänen suuntaan. Hän seisahtui liikennevaloissa ja näki nahka-asuisen hahmon lähestyvän. Oliko se Bätmän? Oliko se Tom of Finland?

Jalankulkijoiden valot muuttuivat vihreiksi, mutta Bojan jähmettyi paikalleen mopoilijan pysähtyessä hänen eteensä. Hahmo (ilman kypärää! Kuinka vastuutonta) nosti aurinkolasit otsalleen ja iski Bojanille silmää.

”I have a new pony. Do you want a ride?”

Bojan ihmetteli mopoa, jonka kyljessä luki sana ”Käärijä” kirkkaankeltaisin kirjaimin, ja kuskin nahka-asua, johon kuuluivat vain housut ja hihat. Kuski virnisteli ja kiusasi kaasua. Liikennevalot vaihtuivat.

Kiihottava seikkailunhalu sai Bojanin ihon kananlihalle. Hän nyökkäsi äkisti. ”Yes. Take me anywhere.”

Hän hyppäsi kuskin taakse ja kietoi kätensä tämän vyötäisille.

Kuski nauroi iloisesti ja käski mopoa liikkeelle. Menopeli yskäisi mutta sammahti sijoilleen.

”Oops, let’s try again,” kuski mutisi ja polkaisi moottorin uudelleen käyntiin. Sitten kaksikko katosi kaupungin vilskeeseen.

 
  • Rakkaus
Reactions: ❤🌿❤
vierailija
Kaukaa kuuluva moottorin räpätys sai Bojanin kääntämään päätään äänen suuntaan. Hän seisahtui liikennevaloissa ja näki nahka-asuisen hahmon lähestyvän. Oliko se Bätmän? Oliko se Tom of Finland?

Jalankulkijoiden valot muuttuivat vihreiksi, mutta Bojan jähmettyi paikalleen mopoilijan pysähtyessä hänen eteensä. Hahmo (ilman kypärää! Kuinka vastuutonta) nosti aurinkolasit otsalleen ja iski Bojanille silmää.

”I have a new pony. Do you want a ride?”

Bojan ihmetteli mopoa, jonka kyljessä luki sana ”Käärijä” kirkkaankeltaisin kirjaimin, ja kuskin nahka-asua, johon kuuluivat vain housut ja hihat. Kuski virnisteli ja kiusasi kaasua. Liikennevalot vaihtuivat.

Kiihottava seikkailunhalu sai Bojanin ihon kananlihalle. Hän nyökkäsi äkisti. ”Yes. Take me anywhere.”

Hän hyppäsi kuskin taakse ja kietoi kätensä tämän vyötäisille.

Kuski nauroi iloisesti ja käski mopoa liikkeelle. Menopeli yskäisi mutta sammahti sijoilleen.

”Oops, let’s try again,” kuski mutisi ja polkaisi moottorin uudelleen käyntiin. Sitten kaksikko katosi kaupungin vilskeeseen.

😘
 
Laitoin hetki sitten ihanan TikTok-videon linkin Bojanista vetämässä CCC:ta, mutta se jäi moden haaviin. 😒 Löytyy TikTokista tililtä @malaplavusica, muutama tunti sitten postattu video. Ei varmaan mitään tuoretta matskua, mutta uusi mulle. 😍
 
vierailija
Laitoin hetki sitten ihanan TikTok-videon linkin Bojanista vetämässä CCC:ta, mutta se jäi moden haaviin. Löytyy TikTokista tililtä @malaplavusica, muutama tunti sitten postattu video. Ei varmaan mitään tuoretta matskua, mutta uusi mulle.
Tuo on siltä pidemmältä videolta, joka postattiin tänne aiemmin tänään ja YouTubeen eilen, mutta on ilmeisesti kuvattu kesäkuun puolivälissä.
 
  • Tykkää
Reactions: Uusikuu

Yhteistyössä