Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Joymuffin, laittoiko tarotar sähkäpostirymään luennan tai luentoja?
Ja palsta ei voi joka tapauksessa olla kenenkään yksittäisen henkilön varassa. Vaikka mitään Tarot-kriisiä ei täällä olisi ollut, voisi Tarotar kyllästyä hommaan tai tulla liian kiireiseksi postaamaan luentoja yms. Hänellä ei ole mitään velvollisuutta olla täällä, kuten ei kenelläkään muullakaan. Ficeissä on se hyvä puoli, että niitä kirjoittelee isompi porukka, lähemmäs 10 ihmistä käsittääkseni, emme ole kenenkään yksittäisen henkilön varassa.

- Joymuffin
Joymuffin, laittoiko tarotar sähkäpostirymään luennan tai luentoja? Miten on asian laita?
 
vierailija
Energiapommi on hyvä kuvaus. Mä rakastuin heti ensi kohtaamisessa, sekä biisiin että K&T energioihin lavalla. K:ssa kyllä viehättää se, miten siitä tulee edelleen esille niin monenlaisia puolia. Kaikki melko kuumia. Miten me ollaan aiemmin pärjätty ilman näin huikeaa artistia, en käsitä.

Sissi, edelleen eilisestä keikasta päihtyneenä
Juuri tuo K:n monipuolisuus ja yllätyksellisyys! Koskaan ei tiedä mitä tulee seuraavaksi, ihan huippua. Maailmassa on tarpeeksi niitä varman päälle pelaajia ja siksikin K tuntuu raikkaalta tuulahdukselta. Tai ehkä enempi hurrikaanilta 😅

Ja sitten tuo sen ulkoinen tyyli vielä kaupan päälle, ai että. Ne silmät, ne silmät...
 
vierailija
Minä en halua kommentoida muiden ihmisten asioita, he saavat itse kommentoida jos haluavat.

Kiva nähdä Mangoa ja kiva että miehen kanssa on sujunut hyvin! Ja kiva jos joskus vielä näemme myös ficcejäsi. :)

- Joymuffin
 
Mango tuli käymään täällä. Elämä muuttui mielenkiintoiseksi, tapailumiehestä on tainnut tulla seurustelusuhde edelleen kiitos B&J

Mietin jopa, ottaisinko tämän miehen mukaan JO-keikalle taidan kyllä tulla ystävän kanssa. Voin rauhassa kuolata poikia

Mango koittaa aktivoitua ficcien kanssa, mutta en lupaa mitään
Moi Mango! Jee mahtava kuulla! Ajatella mitä KB sai aikaan 🤩❤ ootko kertonut miehelle innoittajista? 😁❤

Ficcejä odotellessa!

Aika jännäksi mennyt palstan ilmapiiri nyt. Toivottavasti saadaan tämä soppi pitää positiivisena soppena jatkossakin 💜
 
vierailija
Tarotluennat oli valtavan suosittuja, ja on iso harmi ettei niitä

Aika ikävää lähteä tolle linjalle. Kai ymmärrät, että ei niitä luentoja voi täällä jakaa, jos Tarotar saa siitä postiinsa kuraa ja raivoa? Täytyyhän hänenkin turvallisuuttaan ajatella.
Ei hän ajattele, kuin omaa napaansa. Minä, minä ja minä. Jos on eri mieltä hänen kanssaan asioista ja yrittää takoa järkeä päähän, niin syytellään aidoksi. Ehkä Tarotar ei enää palstalle tai häntä ei kiinnosta tehdä luentoja. Hyväksy jo asia ja siirry eteenpäin.
 
vierailija
Mango tuli käymään täällä. Elämä muuttui mielenkiintoiseksi, tapailumiehestä on tainnut tulla seurustelusuhde edelleen kiitos B&J

Mietin jopa, ottaisinko tämän miehen mukaan JO-keikalle taidan kyllä tulla ystävän kanssa. Voin rauhassa kuolata poikia

Mango koittaa aktivoitua ficcien kanssa, mutta en lupaa mitään
Kiva, jos kuitenkin ehtisit myös hieman kirjoitella niitä ficcejä.
Mutta mukava kuulla, että hyvin menee suhderintamalla. 😊

Katrina
 
Mango tuli käymään täällä. Elämä muuttui mielenkiintoiseksi, tapailumiehestä on tainnut tulla seurustelusuhde edelleen kiitos B&J

Mietin jopa, ottaisinko tämän miehen mukaan JO-keikalle taidan kyllä tulla ystävän kanssa. Voin rauhassa kuolata poikia

Mango koittaa aktivoitua ficcien kanssa, mutta en lupaa mitään
Mango! Ihan mahtavaa, parhaat amorit ollu sulla! ❤
 
vierailija
Nyt hei menee jo rasittavaksi ja asiattomaksi tuo kommentointi "rahvaasta" ja "sisäpiiristä" ja "pätemisestä" ja ties mistä. Mitään elitismiä täällä ei ole ja on loukkaavaa keksiä sellaista päästään. Itse vain heikennätte sillä palstan ilmapiiriä.

- Joymuffin
Niin. Etkös se ollut juuri sinä, joka sen maililistan pykäsi pystyyn. Ja ilmoitit että uusia ei enää hyväksytä mukaan. Et nyt viittis enää.
 
vierailija
Niin. Etkös se ollut juuri sinä, joka sen maililistan pykäsi pystyyn. Ja ilmoitit että uusia ei enää hyväksytä mukaan. Et nyt viittis enää.
Sähköpostilistan olemassaolo ei tarkoita mitään "sisäpiiriä". Yhteydenpitokanavia tulee jatkossa olemaan todennäköisesti enemmän, koska ihmiset haluavat tavata toisiaan esim. keikkojen yhteydessö, Jos joku perustaa vaikka Turun JO-keikka -Whatsapp-ryhmän, ei sekään ole mikään sisäpiiri. Kummankaan tarkoitus ei ole elitismi tai korvata tämän palstan keskustelua.

- Joymuffin
 
vierailija
Joymuffin, laittoiko tarotar sähkäpostirymään luennan tai luentoja?


Joymuffin, laittoiko tarotar sähkäpostirymään luennan tai luentoja? Miten on asian laita?
Voin vastata itsekin. En ole tehnyt hetkeen uusia luentoja, Malediivit on ollut viimeisin. Ja olen sen sähköpostiryhmässä julkaissut. En sitä tänne tosiaan laittanut, koska luennassa tulee hyvin vahvasti esille muitakin ihmisiä, ei vain Jere ja Bojan, ja nämä henkilöt lasken yksityisiksi. Sekin vaikutti julkaisu päätökseeni, kun sain vähän erikoisia viestejä sähköpostiini tietyiltä henkilöiltä.

Kuukausittaisten tunneluentojen julkaisupaikkojen suhteen en ole tehnyt vielä mitään päätöksiä. Kovasti haluaisin laittaa ne tännekin teidän muidenkin luettaviksi, mutta riippuu hyvin paljon sisällöstäkin, että mitä tänne koen nykyään mukavaksi laittaa. 🔮
 
vierailija
Sisältä päin on helppo puhua ettei ole sisäpiiriä. "Otetaan nihkeästi uusia mukaan" tai piittaamattomuus siitä kun luentoja ei tule tänne. Niin, ei haittaa kun pääsee itte osalliseksi.
 
vierailija
Voin vastata itsekin. En ole tehnyt hetkeen uusia luentoja, Malediivit on ollut viimeisin. Ja olen sen sähköpostiryhmässä julkaissut. En sitä tänne tosiaan laittanut, koska luennassa tulee hyvin vahvasti esille muitakin ihmisiä, ei vain Jere ja Bojan, ja nämä henkilöt lasken yksityisiksi. Sekin vaikutti julkaisu päätökseeni, kun sain vähän erikoisia viestejä sähköpostiini tietyiltä henkilöiltä.

Kuukausittaisten tunneluentojen julkaisupaikkojen suhteen en ole tehnyt vielä mitään päätöksiä. Kovasti haluaisin laittaa ne tännekin teidän muidenkin luettaviksi, mutta riippuu hyvin paljon sisällöstäkin, että mitä tänne koen nykyään mukavaksi laittaa.
Kiitos, että vastasit ja olit rehellinen. Arvostan sanoinkuvaamattoman paljon, vaikken saanut lukea luentaa. Toivottavasti tilanne rauhoittuu täällä ja sinun maalittamisesi loppuu.
 
  • Tykkää
Reactions: ona.ona.ona
vierailija
En ole sähköposti listalla, mutta en myöskään koe olevani mitenkään syrjäytetty.
Tänne kirjoitteluhan on täysin vapaaehtoista, eikä minulla ole mitään tarvetta vaatia yhdeltäkään tänne kirjoittaneelta yhtään mitään.
Tämä palsta on ollut muutamia myrskyjä lukuunottamatta mukavan rauhallinen ja toivon todella, että tämäkin omituinen trombi menee pian ohi.

Katrina
 

Yhteistyössä